Splinter Cell - multiplayer

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: peter_spy »

Nie, Skype się nie nadaje, a już zwłaszcza przy konferencjach dla większej ilości osób niż 3-4, o paśmie dla gry w ogóle wtedy można zapomnieć... TS'a dawno nie używałem, w takim razie spróbuję. Mam dostęp do dobrego serwera Ventrillo, ale wyłącznie jako gość, więc nie mogę się tam zwalić nagle z 6-osobową ekipą ;) Ale jeśli się rozkręcimy to grzecznie zapytam któregoś dnia, może nam pozwolą.
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: grim_reaper »

Znalezlismy zainstalowanego SCCT, tylko teraz pytanie o wersje - mowicie caly czas o 1.05, ale macie na mysli gre w trybie single, prawda? Bo ja mam 1.05 w single, ale gdy odpalic tryb versus ( czyli multi ) to juz jest inna bajka - tam mam 1.2, no i co z tym fantem zrobic?

Jesli chodzi o komunikacje glosowa to ja glosuje za TeamSpeakiem :P - mozemy udpostepnic zainteresowanym haslo do naszego klanowego kanalu.

Ja moge grac o kazdej porze, procz weekendow i piatkow wieczorem...
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: eLPeeS »

1.2 to jest max co może z niego być, tak że wszystko gra i buczy ;)

W kwestii komunikacji głosowej to ja powiem tyle, że na razie u mnie brak mikrofonu (bo padł wraz ze słuchawkami). Najbliższy zakup planowany - 7 października 2008. Do czasu mogę klepać wiadomości tekstowe ;)

Odpaliłem dzisiaj upatchowany versus i w końcu chodzi bez problemów. Ja jak coś mogę w niedzielę popykać wieczorkiem, ale od października weekendy (wraz z piątkami), podobnie jak u Grimmy, odpadają.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: peter_spy »

U mnie też jest Versus w wersji 1.2, czyli chyba wszystko w porządku. Pozostaje dopasować jakiś termin :)
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: Michal »

grim_reaper pisze:mozemy udpostepnic zainteresowanym haslo do naszego klanowego kanalu
Hola, hola! A gdzie zgoda pozostałych członków? A jeśli akurat najdzie mnie ochota na odpalenie TSa żeby sobie ciupnąć na Brodysach? :P: :P: :P:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: grim_reaper »

Nie boj zaby, Michal ;) Mamy podkanaly, jakos sie podzielimy, a zreszta nie widzialam Cie abys szturmowal czesto TSa :P, decyzja nalezy do channel admina/ow - Oskar? Bandit? 8-)
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: Bandit »

Szczerze mówiąc to ja nie przepadam za grami z widokiem TPP, więc czy da się jakoś na stałe ustawić widok FPP? Jeśli nie to chyba to sobie daruję, bo taka gra będzie mnie bardziej denerwowała niż dawała mi przyjemności... Na TPP to można sobie popykać na solo a o multi już absolutnie nie ma mowy.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: peter_spy »

Zamiast marudzić lepiej byś pograł najpierw ;) Da się grać w multi na TTP bez problemu, zarówno w Splinterze i innych tego typu grach, jak np. GoW.
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: eLPeeS »

Jak preferujesz FPP to zawsze możesz grac jako merc i tylko jako merc ;) Granie agentem w TPP jest łatwiejsze i przyjemniejsze ze względy na akrobacje jakie wykonuje. Poza tym Judith ma racje - zanim zaczniesz narzekać może byś pograł choć trochę ;)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: peter_spy »

To jak, zbierzemy się na granie jakoś w tym tygodniu? Nie musi być długo, godzinka wystarczy :)
MTJ
Miastolud
Posty: 41
Rejestracja: 23 września 2008, 20:05

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: MTJ »

Myślę że mógłbym spróbować w weekend - piątek lub sobotę. Tylko ktoś musi postawić serwer. Jeszcze nawet nie zainstalowałem gry :roll: .
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: eLPeeS »

Ja mogę dzisiaj. Jutro raczej średnio - bo wypadałoby iść na ligę do pubu :) W czwartek raczej może być. W piątek i sobotę odpada. Co do niedzieli to myślę że jakoś tak po 21, zakładając że się wyrobię ze wszystkim, mogę pograć.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
MTJ
Miastolud
Posty: 41
Rejestracja: 23 września 2008, 20:05

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: MTJ »

Jak miło że ja mogę tylko w weekend. :cry:
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: grim_reaper »

Na razie odpuszczamy na rzecz starego dobrego UT99 :P ?
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: peter_spy »

Cieniasy, żeby to chociaż UT 2004 był, albo Q3 :P Nie mówiąc już o zabawach w UT3 na mapkach typu CTF-Lighthouse, miodzio.
MTJ
Miastolud
Posty: 41
Rejestracja: 23 września 2008, 20:05

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: MTJ »

Niektórzy mają nieco za słabe komputery aby bawić się w UT3 przez neta ;).
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: peter_spy »

No ale UT 2004 to już naprawdę nie jest taka wymagająca gra ;)
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: Bandit »

No tak, ale trzeba ją najpierw mieć... :))
:chase: :shoot: :guard:
MTJ
Miastolud
Posty: 41
Rejestracja: 23 września 2008, 20:05

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: MTJ »

Judith pisze:No ale UT 2004 to już naprawdę nie jest taka wymagająca gra ;)
Nawet mam, jeszcze nie próbowałem. Jeśli byłoby z kim zagrać w jakiś weekend...
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: peter_spy »

Bandit pisze:No tak, ale trzeba ją najpierw mieć... :))
Wiem, że to nieładnie propagować takie rzeczy, nawet na złodziejskim forum, ale jak masz wersję "bandycką" to też powinno działać :) Z resztą chyba ciężko dostać to teraz w sklepach.

MTJ - jak się więcej luda zgłosi (tj. przynajmniej 3 osoby to czemu nie)
MTJ
Miastolud
Posty: 41
Rejestracja: 23 września 2008, 20:05

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: MTJ »

Guzik prawda. :jez W sklepach jest łatwo dostępna Unreal Antologia z Unrealem I i II, UT i UT'04. Mam bo chciałem zalegalizować swoje Thievery ;).

No to zaprawszamy do zgłaszania się chetnych do gry W SCCT i/lub UT'04 w ,mam nadzieję że będę mógł, ren weekend. :P
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: eLPeeS »

Przed chwila popykałem sobie w UT99 z naszymi drogimi forumowiczami ale to jednak nie jest to co tygryski lubią najbardziej 8-) Narobiliście mi smaka na SCCT to się teraz nie wycofujcie wyskakując z jakimiś innymi gierkami. Popróbujmy tego a jak się nie spodoba to wtedy poszukajmy lepszej alternatywy.

Co do terminu to ten jutrzejszy od 22 do 23 jeszcze aktualny?
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: peter_spy »

MTJ pisze:Guzik prawda. :jez W sklepach jest łatwo dostępna Unreal Antologia z Unrealem I i II, UT i UT'04. Mam bo chciałem zalegalizować swoje Thievery ;).

No to zaprawszamy do zgłaszania się chetnych do gry W SCCT i/lub UT'04 w ,mam nadzieję że będę mógł, ren weekend. :P
To dawno nie byłem w media albo przegapiłem na półce, trza kupić w takim razie :-D

Edit: dla mnie termin oki, tylko do tego musi być te pięć-sześć osób, bo inaczej ciężko będzie...
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: Michal »

eLPeeS pisze:Popróbujmy tego a jak się nie spodoba to wtedy poszukajmy lepszej alternatywy.
Ja bym chętnie ciupnął z kimś w tysiąca albo literaki na kurniku. Jakby ktoś był chętny to na PW (nawet dzisiaj jeszcze) walić żeby nie zaśmiecać tematu.
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Splinter Cell - multiplayer

Post autor: eLPeeS »

Judith pisze:Edit: dla mnie termin oki, tylko do tego musi być te pięć-sześć osób, bo inaczej ciężko będzie...
Masz na myśli termin weekendowy (na UT) czy jutrzejszy (na SCCT)? Bo jak ten drugi to pamiętaj że do SCCT 4 to już max bo na tyle osób są zaprojektowane wszystkie mapy.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
ODPOWIEDZ