Stare screeny i multiplayer

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Stare screeny i multiplayer

Post autor: timon »

Przegladaja TTLG w poszukiwaniu opisów markerów spotkałem taki link
http://www.avault.com/featured/the_dark ... erview.asp
Zobaczcie jak miała wygladać ręka złukiem i jak miał wygladać T1. Dodatkowo jest tam punkt poświęcony multipleyerowi juz w T1 !!!!
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Mellitus
Kurszok
Posty: 515
Rejestracja: 24 sierpnia 2003, 20:03
Lokalizacja: Kraków

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: Mellitus »

Ciekawie dla mnie wyglądają dwie uwagi - o sześciu figurkach (ciekawe jakie to postacie...) i świecie będącym połączeniem Miasta Zaginionych Dzieci i "Brazylii".
"Lecz jak mam osiągnąć Eden,
Jeśli ona ma lat dwadzieścia dwa,
A ja jutro skończę siedem"
R. Kasprzycki, Bo jestem powietrzem...
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: Maveral »

"Multiplayer capability for up to 8 players" - ciekawe czemu tego nie wprowadzili?
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: Bandit »

Hmm czyżby nikt nie widział filmiku w formacie mov z pierwszej części Thiefa 8-) ( chyba beta już nie kojarze co tam pisało) Tam gościu biegał wlaśnie z taką kuszą i napierdzielał strażników :lol: Może by tak ktoś udostępnił ten filmik innym bo ja nie mam jak. :cry:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: Bukary »

Tak, w tym filmiku było to wszystko widać... Nawet był kiedyś o tym wątek. Pamiętam, że rozmawialiśmy tez o wyglądzie tekstury wody, o efektach cząsteczkowych...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Sah
Skryba
Posty: 290
Rejestracja: 14 września 2003, 18:45
Lokalizacja: Szczecin

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: Sah »

Bandit > Nie ma po co, ten filmik leży sobie na http://www.thief-thecircle.com - a przynajmniej powinien, bo strona mi nie wchodzi. W każdym razie widać tam jak nasz złodziej biega sobie po Bafford's Manor z łukiem... dwuwymiarowym. ;)
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: Bukary »

Garett miał mieć po prostu kuszę... :)

Obrazek
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: brzeszczot »

Szczerze mowiac lekka kusza to dla zlodzieja bron poreczniejsza i chyba mimo wszystko szybsza. latwiej ja zarzucic na placy, nie krepuje tak ruchow jal long bow....
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: Gregorius »

...łuk jest cichszy! :ok
Kuszę wolniej się napina -> najczęściej z pomocą korbki albo dźwigni... nie mówiąc już o robionym przy okazji hałasie...
Poza tym z kuszy może strzelać każdy jełop, a dobre posługiwanie się łukiem wymaga duuużej wprawy (co to dla Garrett'a). Kusza nie jest godna naszego mistrza ;)

Na starych concept-art'ach widać było złodzieja z kuszą i hakiem z przymocowaną liną. Obydwa wynalazki im nie wyszły...
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: brzeszczot »

kusza po przerobkach majsterkowicza - Garretta nie wymaga korbki. Jest niewielka , nie zwisa mu z plecow obijajac sie o nogi i krepujac ruchy :wink:
A tak naprawde to powinien uzywac procy, ot co ! :-)
Awatar użytkownika
mabrus
Mechanista
Posty: 420
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:48
Lokalizacja: z cienia tawerny

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: mabrus »

A tak naprawde to powinien uzywac procy, ot co !

Dobry pomysł! Jeżeli sprawa byłaby tak dopracowana jak łuk (realistyka) to wyszłoby ciekawie. Jako broń dodatkowa-ogłuszanie na odległość. Miodzio...
To zadziwiające, na końcu prawie zawsze jest jakiś Potwór...
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4661
Rejestracja: 11 kwietnia 2003, 12:07
Lokalizacja: Radlin
Płeć:

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: Maveral »

mabrus pisze:
A tak naprawde to powinien uzywac procy, ot co !

Dobry pomysł! Jeżeli sprawa byłaby tak dopracowana jak łuk (realistyka) to wyszłoby ciekawie. Jako broń dodatkowa-ogłuszanie na odległość. Miodzio...
No tak, to może powinien poprostu napchać kieszenie kamykami i nimi rzucać w strażników... Łuk jest ok nie wiem o co wam znów chodzi...
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: brzeszczot »

nie w nich tylko obok nich (odwrocenie uwagi) - tak jak przystoi prawdziwemu THIEFowi... :-)
Zamiasta kamykow moga byc fajki...

Tak sobie Maveralu roztrzasamy o tym co mogłoby byc a nie jest. Luk jest wporzo ale kusza masakrycznie cool :wink: :-) 8-)
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: timon »

Jestem za procą. To dałoby naprawdę wiele mozliwości : ogłuszanie, odwracanie uwagi, przerzucanie wiadomości przez mur lub okno. Żal :cry:
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: brzeszczot »

Moznaby rozbijac szyby w siedzibach moznowladzcow, hehe....
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Stare screeny i multiplayer

Post autor: Pablo »

A może spluwka :?:, chyba wiecie co to takiego :lol:. Zresztą ta broń pojawiła się w T2 :wink: .
Pablo
ODPOWIEDZ