Ilość tekstur w Dromedzie

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
MRYS
Skryba
Posty: 262
Rejestracja: 07 października 2002, 15:28
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Ilość tekstur w Dromedzie

Post autor: MRYS »

Właśnie sobie pracowałem spokojnie nad moją misją, kiedy okazało się, że po załadowaniu nowej rodziny tekstur okno z podglądem (Alt-T) nie wyświetla wszystkich bitmap. Byc może jest to wynikiem tego, że użytych jest już ponad 190 tekstur i nowe nie mieszczą się w oknie. Niestety nie znalazłem nigdzie informacji, ile maksymalnie można tekstur w jednej misji użyć. Jeżeli jestem na granicy to będzie katastrofa, bo na ukończeniu jest dopiero ok. 1/2 architektury. Co z tym fantem począć? Czy da sie wywalić użyte tekstury z okna podglądu, ale zostawić na brushach i korzystać z następnych?
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Ilość tekstur w Dromedzie

Post autor: Bukary »

Zakładam, że "compress_textures" nie pomaga.
O ile wiem, limit tekstur w jednej misji wynosi chyba 256. Ale ta liczba może się zmienić (zmniejszyć), jeśli np. tekstury sa większe/dokładniejsze itp.
Timon - duch

Re: Ilość tekstur w Dromedzie

Post autor: Timon - duch »

chyba jest też ograniczenie 16 palet dodatkowych.
Ponadto jeżeli po Alt +t nie widać tekstur to nie znaczy , że ich nie ma. Spróbuj dac mumer tekstury np 1000 pryejdzie do 249 i wtedy zmniejsz numer o jeden.
Awatar użytkownika
MRYS
Skryba
Posty: 262
Rejestracja: 07 października 2002, 15:28
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Ilość tekstur w Dromedzie

Post autor: MRYS »

Hmm...
Pewnie wyjdę na idiotę :oops: , ale co to są palety dodatkowe?
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Awatar użytkownika
MRYS
Skryba
Posty: 262
Rejestracja: 07 października 2002, 15:28
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Ilość tekstur w Dromedzie

Post autor: MRYS »

Aha
I jeszcze dwa pytania.

1) w jaki sposób w DromEdzie znaleźć brusha pokrytego konkretną teksturą. Na przykład szukam wszystkich brył pokrytych przez fam/civic_1/dirtwall.pcx

2) w jaki sposób w całej misji zamienić jedną, konkretną teksturę na inną.

Mógłbym sam szukać odpowiedzi, zwłaszcza że stosowną komendę odnośnie drugiego pytania znałem kiedyś, ale przeglądanie wszystkich materiałów tyczących DromEda trwałoby dłużej, niż poczekanie na wasze podpowiedzi.
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Ilość tekstur w Dromedzie

Post autor: Bukary »

MRYS pisze:Hmm...
Pewnie wyjdę na idiotę :oops: , ale co to są palety dodatkowe?
Możesz równocześnie załadować 16 palet = 16 rodzin tekstur...
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Ilość tekstur w Dromedzie

Post autor: timon »

z tutorialu Zail-a z 2000 roku jest na TFCD`s
hilight_texture : highlights terrain with specified texture ( number or name ). Only works with default textures on brushes.
to umnie działało

1texture_change : swap oval,nval - modifies all face
tego nie sprawdzałem
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
ODPOWIEDZ