Ilość tekstur w Dromedzie
Moderator: peter_spy
Ilość tekstur w Dromedzie
Właśnie sobie pracowałem spokojnie nad moją misją, kiedy okazało się, że po załadowaniu nowej rodziny tekstur okno z podglądem (Alt-T) nie wyświetla wszystkich bitmap. Byc może jest to wynikiem tego, że użytych jest już ponad 190 tekstur i nowe nie mieszczą się w oknie. Niestety nie znalazłem nigdzie informacji, ile maksymalnie można tekstur w jednej misji użyć. Jeżeli jestem na granicy to będzie katastrofa, bo na ukończeniu jest dopiero ok. 1/2 architektury. Co z tym fantem począć? Czy da sie wywalić użyte tekstury z okna podglądu, ale zostawić na brushach i korzystać z następnych?
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Ilość tekstur w Dromedzie
Zakładam, że "compress_textures" nie pomaga.
O ile wiem, limit tekstur w jednej misji wynosi chyba 256. Ale ta liczba może się zmienić (zmniejszyć), jeśli np. tekstury sa większe/dokładniejsze itp.
O ile wiem, limit tekstur w jednej misji wynosi chyba 256. Ale ta liczba może się zmienić (zmniejszyć), jeśli np. tekstury sa większe/dokładniejsze itp.
Re: Ilość tekstur w Dromedzie
chyba jest też ograniczenie 16 palet dodatkowych.
Ponadto jeżeli po Alt +t nie widać tekstur to nie znaczy , że ich nie ma. Spróbuj dac mumer tekstury np 1000 pryejdzie do 249 i wtedy zmniejsz numer o jeden.
Ponadto jeżeli po Alt +t nie widać tekstur to nie znaczy , że ich nie ma. Spróbuj dac mumer tekstury np 1000 pryejdzie do 249 i wtedy zmniejsz numer o jeden.
Re: Ilość tekstur w Dromedzie
Hmm...
Pewnie wyjdę na idiotę , ale co to są palety dodatkowe?
Pewnie wyjdę na idiotę , ale co to są palety dodatkowe?
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Re: Ilość tekstur w Dromedzie
Aha
I jeszcze dwa pytania.
1) w jaki sposób w DromEdzie znaleźć brusha pokrytego konkretną teksturą. Na przykład szukam wszystkich brył pokrytych przez fam/civic_1/dirtwall.pcx
2) w jaki sposób w całej misji zamienić jedną, konkretną teksturę na inną.
Mógłbym sam szukać odpowiedzi, zwłaszcza że stosowną komendę odnośnie drugiego pytania znałem kiedyś, ale przeglądanie wszystkich materiałów tyczących DromEda trwałoby dłużej, niż poczekanie na wasze podpowiedzi.
I jeszcze dwa pytania.
1) w jaki sposób w DromEdzie znaleźć brusha pokrytego konkretną teksturą. Na przykład szukam wszystkich brył pokrytych przez fam/civic_1/dirtwall.pcx
2) w jaki sposób w całej misji zamienić jedną, konkretną teksturę na inną.
Mógłbym sam szukać odpowiedzi, zwłaszcza że stosowną komendę odnośnie drugiego pytania znałem kiedyś, ale przeglądanie wszystkich materiałów tyczących DromEda trwałoby dłużej, niż poczekanie na wasze podpowiedzi.
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Ilość tekstur w Dromedzie
Możesz równocześnie załadować 16 palet = 16 rodzin tekstur...MRYS pisze:Hmm...
Pewnie wyjdę na idiotę , ale co to są palety dodatkowe?
Re: Ilość tekstur w Dromedzie
z tutorialu Zail-a z 2000 roku jest na TFCD`s
hilight_texture : highlights terrain with specified texture ( number or name ). Only works with default textures on brushes.
to umnie działało
1texture_change : swap oval,nval - modifies all face
tego nie sprawdzałem
hilight_texture : highlights terrain with specified texture ( number or name ). Only works with default textures on brushes.
to umnie działało
1texture_change : swap oval,nval - modifies all face
tego nie sprawdzałem
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi