Mam z tym problem. Tutorial z Dromed Central jest bardzo ogledny w tej materii, a i slyszalem ze ponac jest sporo problemow i wiele rzeczy trzeba robic recznie.
Ogolnie mam problem juz na samym poczatku. Tutorial podaje, ze nalezy uzyc komendy 'do_report', ale czort wie po co... Napisalem na TTLG, ktos odpisal, ze to dotyczy tekstur.
Byc moze, jesli ktos kiedys probowal takiej konwersji, moze moglby mi podpowiedziec? Chcialbym sie tego nauczyc. Dzieki.
Konwersja misji z T1 do T2
Moderator: peter_spy
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Konwersja misji z T1 do T2
Tak, chodzi tutaj o polecenie "do_report" (w ostatnim polu dialogowym wpisz textures.cmd). W katalogu Thiefa pojawi się plik textures.cmd. Otwórz go za pomocą notatnika i wywal z tego pliku wszystko z wyjątkiem nazw tekstur (XxY ####). Teraz przekopiuj tekstury z T2 (z fam.crf) do katalogu "fam" w folderze T1 i poszukaj tych, które ci odpowiadają w miejsce starych z T1. Na początku pliku textures.cmd umieść linię: "load_family blank". A następnie w miejsce każdej tekstury wpisz: "load_a_texture folder texture" (np. "load_a_texture core_1/bricks.pcx" - chyba, kształtu tego polecenia nie jestem pewien, a nie mam DromEda pod ręką). Zapisz zmiany w pliku. Otwórz DromEda i załaduj misję, którą chcesz poddać konwersji. W wierszu poleceń wpisz: "run_textures.cmd". I powinieneś mieć misję T1 z teksturami T2. Dalej postępuj według poradnika z DromEd Central.jericho pisze:Ogolnie mam problem juz na samym poczatku. Tutorial podaje, ze nalezy uzyc komendy 'do_report', ale czort wie po co... Napisalem na TTLG, ktos odpisal, ze to dotyczy tekstur.
Powodzenia!
Re: Konwersja misji z T1 do T2
Super, wielkie dzieki za pomoc.