Zmiany w Thievery

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Agnar »

Bandis... czy ciebie nie wturza to ze jak grasz z kims w teamie i jest 5 zyc to ty jedziesz na jednym zyciu a ten ktos wykorzystal wszystkie cztery i w dodatku nie zrobil nic porzytecznego ? :| moim zdaniem powinien byc jakis podzial albo cos :|
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: marek »

tak jak w TMatchu? każdy po np 2? eeeee, lepiej nie, swoją drogą to w tym momencie dla straży też musiało by być takie ograniczenie - przecież jest diametralna różnica, kiedy jest 1 złodziej a kiedy jest ich np 3.... lepiej niech będzie tak jak jest
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Azaqi »

Obecne rozwiązanie jest dobre, bo zachowuje jakąś równowagę między drużynami. Wkurzają mnie natomiast botkillerzy & playerkillerzy, którzy tą równowagę niszczą dla własnej przyjemności. Psują zabawę zarówno graczom grającym strażnikami, przechylając szale znacznie na korzyść złodziei jaki i samym złodziejom z własnej drużyny dla których gra staje się po prostu nudna. Tak naprawdę dobrze bawią się tylko oni sami :? :evil: .
Obrazek
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Bandit »

TAK! Już dawno o tym wspominałem chyba na TeeSie :roll: Każdy złodziej powinien mieć z góry określoną ilość żyć na mapę zależną od wielkości mapy, czyli tyle ile da nam mapper. Wtedy było by dużo sprawiedliwiej i nie było by możliwości specjalnego marnowania żyć i psucia gry innym. Jeśli chodzi o straż to Marek 8-) - zastanów się dobrze. Przecież strażnicy nie potrzebują żadnego ograniczenia, bo to złodzieje ich ograniczają.
Chociaż jest jedna rzecz, którą należałoby zmienić. Mianowicie jest to brak oddzielnego miejsca startowego dla straży, przez co ktoś, kto wchodzi do gry widzi miejsce startu złodziei, co może mu podpowiedzieć, jaką drogę wybrał złodziej.

Jeśli miałbym "ograniczać" strażników to tylko tak, aby złodzieje nie mogli wygrać za pomocą zabicia lub ogłuszenia przeciwnika lub było by to wręcz niemożliwe.

Czyli:

- strażnicy mieliby nieskończoną ilość żyć

- zabić na amen można by tylko boty

- ogłuszone boty wstają lub nie, czyli po staremu, ale też z ulepszeniami, bo gracz nie mógłby obudzić ogłuszonego bota zaraz po tym jak został ogłuszony - ustawiłbym jakiś czas np. można obudzić, ale po minucie od ogłuszenia a sam budzi się, po np. 10 minutach

- każdy ogłuszony/zabity strażnik nie może respawnować się od razu tylko po jakimś określonym czasie np. po ogłuszeniu musi odczekać jedną minutę a po zabiciu dwie minuty - ten czas mógłby być automatycznie skracany np. do określonej liczby lub np. o połowę w zależności od tego ile/jakich zadań było wykonanych przez złodziei w momencie zabicia/ogłuszenia strażnika

Zatem powstaje jeden problem skoro strażnik ma się nie respawnować tam gdzie jest akurat bot strażnika. Ja mam dwa rozwiązania tego problemu:
+ leniwsze czyli strażnik respawnuje się w tym miejscu, w którym został zabity/ogłuszony (zmartwychwstaje xD)
+ pracowite, czyli na każdej mapie powinno być silnie strzeżone miejsce przez alarmy: barako-zbrojownia. Gdy złodziej wchodzi do środka strażnikom wyskakuje komunikat o wykryciu złodzieja w danym miejscu. Do tego miejsca mieliby wstęp tylko strażnicy coś na zasadzie obecnego respawnu złodziei - strażnik wie, że nie powinien tam wchodzić ale to nie znaczy że nie ma takiej możliwości. :wink: Czyli jeśli znalazłby się jakiś złodziejaszek ryzykant mógłby zaopatrzyć się tam w niezły sprzęcik, ale to było by bardzo trudne - może utrudniałyby to jakieś robociki a'la Thief 2... :wink:

- ja zrobiłbym tak, że boty strażników w ogóle nie miałyby wpływu na życia straży, bo jak wyżej napisałem straż nie miałaby żadnych ograniczeń w ilości żyć a boty byłyby tylko dodatkowym utrudnieniem dla złodzieja natomiast dla graczy strażników pomocą albo czymś, co mogą wykorzystać jak np. jakiś przedmiot typu wyjec. :) Liczba botów była by tym mniejsza im więcej jest strażników sterownych przez graczy, bo na mapie nie mogłoby być więcej niż określił to mapper. ALE! To nie było by zależne od ilości żyć tak jak jest teraz!

Azi wstydź się! Znowu myślisz tylko o sobie i swoje przyjemności z gry!
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Agnar »

Masz racje bandit... ze wszystkim sie zgadzam z toba <co mi sie zatko zdarza :-)> a odnoscnie straznikow... to kazdy gracz powinien miec ograniczona ilosc zyc... i to ze nie zaleza zycia od AI... acha... jeszcze jedno... bylo by nie fair gdyby zostal jeden straznik z ostatnim zyciem i nagle przylacza sie gracz ktory by mial na starcie odrazu 3... czyli prosto mowiac... jak sie rozpocznie rozgrywka to nie mozna sie przylaczyc... ale czas na rozpoczecie zostalby przedluzony bo na przyklad grim ma problemy z tym... bo jej sie dlugo wlacza :|

P.S. bandit... co to nam da ze my o tym gadamy skoro to sie i tak nie zmieni ? chyba ze chcesz to gdzies tam wyslac do tworcow thievery i podac im te pomysly :P piszemy kolejny liscik ? ::D
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: grim_reaper »

Agnar pisze:nie mozna sie przylaczyc... ale czas na rozpoczecie zostalby przedluzony bo na przyklad grim ma problemy z tym... bo jej sie dlugo wlacza
już nie :wink: ( teraz to bardzo rzadko mi się tak zdarza :P: )

Wszystko to bardzo fajne, ale mam wrażenie (może to tylko wrażenie ), że myślicie (Bandyś i Agnarek :P: ) tak jak MadGerbil z RLF - przywileje tylko dla strażników :roll: .
Bandit pisze:Zatem powstaje jeden problem skoro strażnik ma się nie respawnować tam gdzie jest akurat bot strażnika. Ja mam dwa rozwiązania tego problemu:
+ leniwsze czyli strażnik respawnuje się w tym miejscu, w którym został zabity/ogłuszony (zmartwychwstaje xD)
nawet jeśli złodziej czy inny strażnik przeniesie ciało :> ?

EDIT

Przyszło mi do głowy, żeby najpierw wspólnie ( w kupie siła :lol: ) stworzyć taką listę dla złodziei i strażników w czym mają przewagę, w czym nie. Czyli jedna lista przewag złodziei, druga strażników ( najpierw bez porównywania ). Co Wy na to? Wtedy można się zastanowić, czy jest sens zmieniać Thievery drastycznie :wink:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Flack »

grim_reaper pisze: Przyszło mi do głowy, żeby najpierw wspólnie ( w kupie siła :lol: ) stworzyć taką listę dla złodziei i strażników w czym mają przewagę, w czym nie. Czyli jedna lista przewag złodziei, druga strażników ( najpierw bez porównywania ). Co Wy na to? Wtedy można się zastanowić, czy jest sens zmieniać Thievery drastycznie :wink:
Arthouro - swietnie trafia tagami, niestesty nie skanuje flarami zbyt intensywnie.
Donnachain - potrafi zabic swoja maca, zabojczy na krotkich dystansach.
Lochlain - wyborowy strzelec, potrafi w feworze walki sparalizowac zlodzieja
Sir Percyville - Berserker, scrackowany, sflashowany potrafi zabic zlodzieja uzywajac tylko intuicji.
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: grim_reaper »

...a Captain Knecht ma pięknie pozłacana i wyglancowaną zbroję, którą oślepia wszytkich dookoła.

Oczywiście, jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości :wink: nie chodziło mi o AI :-D
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: marek »

Bandit pisze:+ leniwsze czyli strażnik respawnuje się w tym miejscu, w którym został zabity/ogłuszony (zmartwychwstaje xD)
nie, bo jak wpadnie np w ogień albo ugrząźnie albo w cosik to by już sobie nie pograł
Bandit pisze:Jeśli chodzi o straż to Marek Cool - zastanów się dobrze. Przecież strażnicy nie potrzebują żadnego ograniczenia, bo to złodzieje ich ograniczają.
tylko jeżeli nie czają się przy miejscu ucieczki złodzieji - bo jeśli tak robią to w pojedynkę przecisnąć się jest prawie niemożliwością :|
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Bandit »

grim_reaper pisze:nawet jeśli złodziej czy inny strażnik przeniesie ciało?
Mówił Ci ktoś kiedyś że zadajesz głupie pyutania? :roll: To chyba oczywiste że "ciało" wstaje tam gdzie się znajduje... :pff6:
grim_reaper pisze:Wszystko to bardzo fajne, ale mam wrażenie (może to tylko wrażenie), że myślicie (Bandyś i Agnarek) tak jak MadGerbil z RLF - przywileje tylko dla strażników.
To tylko wrażenie - bo wydaje Ci się że strażnicy są zawsze lepsi. Gdy przestaniesz się ich bać i będziesz pewniejsza siebie - mniej siedzenia w cieniu - zaczniesz myśleś inaczej.
grim_reaper pisze:Przyszło mi do głowy, żeby najpierw wspólnie (w kupie siła) stworzyć taką listę dla złodziei i strażników w czym mają przewagę, w czym nie. Czyli jedna lista przewag złodziei, druga strażników (najpierw bez porównywania). Co Wy na to? Wtedy można się zastanowić, czy jest sens zmieniać Thievery drastycznie.
To chyba nie ma sensu... Możesz podać jakiś przykład? :roll: Tak na prawdę przewaga w grze zależy od gracza a nie pionka, którym porusza gracz. :wink:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: marek »

Bandit pisze:zależy od gracza a nie pionka, którym porusza gracz. Wink
przede wszystkim zależy jeszcze od planszy, chociaż teraz sporo zrównoważyli
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Azaqi »

:oops: :oops: :oops:
wystarczy :?:
Chodzi mi o gości którzy z założenia grają po to, aby zabić wszystkich strażników i boty. Dla nich jest pełno takich gier w których mogą zabijać do woli począwszy na UT a na CSie skończywszy. Może się nie znam ale w Thiefie i Thievery chyba o co innego chodzi niż mordowanie :roll:.

ps. Bandit nie martw się następnym razem pomyśle i o twojej przyjemności z gry i dam Ci wygrać :-).
Obrazek
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: grim_reaper »

Bandit pisze:mniej siedzenia w cieniu - zaczniesz myśleś inaczej
bardziej DeathMatchowo, nie? :pff6: Nie każdy musi grać tak jak Ty, choćbyś nie wiem jak był dobry. Ja tam nie czuję się źle siedząc głównie w cieniu, a jeśli komuś to przeszkadza w TUT, to chyba pomylił gry i niech idzie faktycznie lutować w kłeja albo anrila czy inne ceesy :twisted:

a co do listy to nie chodzi mi o konkretne mapy, tylko ogólne przewagi przypisane jednym i drugim. No ale skoro uważasz, że jest to zbędne, to spoko.
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Agnar »

dlaczego uwazacie ze jak thief zabija to juz guardzi nie maja szans... fatk.. blad lezy w tym ze AI latwo zabic... jedna strzala w plecy u koniec... ale mozna je szybko zaalarmowac... pomyslcie jeszcze tak ze zlodziej ktury kupuje strzaly nie moze uzywac innych itemow bo ich poprostu nie ma... moze guardzi przestana sie wkoncu bac... i zaczna wychodzic na dach gdzie moga latwo zalatwic thiefa... chyba ze ten sie zorjentuje i bj :-)

P.S. grimus... to tylko chwestia czasu ;) tez zaczniesz grac bardziej hardcorowo jak ja i bandit ;) bo poprostu znudzi ci sie siedzenie w cieniu... myslisz ze ja na poczatku tez taki nie bylem ? jak zaczynalem grac to balem sie wyszczubic nosa z cienia :-)

prosto mowiac... AI staly sie zbyt latwym celem jezeli nie sa zaalarmowane... ale za to jak sie juz je zaalarmuje i wsadzi wszystkie AI do jednego objective'u to juz praktycznie nie do przejscia...

Azi... rozumem ze ty nie lubisz zabijac i szanuje to ;) ale jesli inni gracze to lubia... to czemu nie ? mi sie na przyklad czasami nudzi samo okradanie... wiec zaczolem zabijac... i jak mi sie zabijanie znudzi to zaczynam krasc... w ten sposob gram w takim "zamknietym kole" i mi sie gra poprostu nie nudzi ;)

Przemyslcie sobie to wszyscy ;)
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Azaqi »

Przecież wyraźnie pisze, że chodzi mi o tych którzy grają tak, żeby zabić wszystkich guardów, a inne sposoby przejścia mapki ich nie obchodzą :? . Nie potępiam tych co zabijają sporadycznie, jak im się natrafi dobra okazja lub jak są przyciśnięci do ściany (sam mam też czasem ochote zabić), a i tak zbierają looty odwalając typowo złodziejską robotę. Co do tej łatwości zabicia strzelającego do ciebie złodzieja to przestaje być to proste jak dostaniesz crackiem lub flashem po oczkach :?. Jeśli jesteś na dachu to jeszcze oprócz kilku strzał w plecach może czekać cię niemiła szybka wyprawa w dół...
Owszem da się pokonać graczy grających tylko dla wyżynki, ale trzeba tu zgrania kilku strażników i wzajemnej asekuracji, tak by w razie kłopotów koledzy przyszli pomóc i skutecznie rozprawili się z problemem :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
willy_poodle
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 08 marca 2005, 19:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: willy_poodle »

Bandit pisze:...aby złodzieje nie mogli wygrać za pomocą zabicia lub ogłuszenia przeciwnika lub było by to wręcz niemożliwe.
A dlaczego nie? Wiadomo, że to nie jest tego typu gra i nie należy tego nadużywać, ale możliwość powinna pozostać. Czasem po prostu nie ma innego wyjścia. Zresztą myślę, że każdy powinien mieć wybór czy chce być bardziej ghosterem czy DMerem
strażnik respawnuje się w tym miejscu, w którym został zabity/ogłuszony (zmartwychwstaje xD)
To chyba nie jest dobry pomysł, ponieważ taki odrodzony strażnik od razu pogonił by tego, kto go spałował/zabił.
No i odjęło by to grze realizmu.
- ja zrobiłbym tak, że boty strażników w ogóle nie miałyby wpływu na życia straży, bo jak wyżej napisałem straż nie miałaby żadnych ograniczeń w ilości żyć a boty byłyby tylko dodatkowym utrudnieniem dla złodzieja
To by zbytnio przechyliło szalę na korzyść strażników.
Moim zdaniem powinno być tak, że strażnik może się budzić nieograniczoną ilość razy dopóki jest żywy. W przypadku zabicia powinien pozostać martwy.
Oczywiście zabity gracz mógłby się wcielać w boty dopóki pozostają jakieś nie zabite.
Czyli nieograniczona ilość obudzeń, natomiast ograniczona ilość żyć.
Wiadomo, że zabić jest trudniej niż ogłuszyć więc to by chyba wystarczająco ograniczyło DMing, bo byłby trudny.
Każdy złodziej powinien mieć z góry określoną ilość żyć na mapę zależną od wielkości mapy, czyli tyle ile da nam mapper. Wtedy było by dużo sprawiedliwiej i nie było by możliwości specjalnego marnowania żyć i psucia gry innym.
Z jednej strony było by to dobre i sprawiedliwe, ale może ograniczyć napływ nowych graczy. To nowi, słabi gracze najczęściej są tymi, którzy marnują życia, bo prawie od razu giną i jeżeli będą więcej czekać niż grać to mogą się szybko zniechęcić i zrezygnować.
Nie mówię tu o sobie - a jestem tu jak wiadomo najsłabszy - bo ja nie gram głównie z lenistwa i ogólnego zniechęcenia do robienia czegokolwiek:)
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Bandit »

willow_ufgood pisze:A dlaczego nie? Wiadomo, że to nie jest tego typu gra i nie należy tego nadużywać, ale możliwość powinna pozostać. Czasem po prostu nie ma innego wyjścia. Zresztą myślę, że każdy powinien mieć wybór czy chce być bardziej ghosterem czy DMerem
Nie będę się ku powtarzał. Strzał Ci przecież nie zabieram, więc można zabijać i być mordercą. :pff6: Tyle, że to się mniej opłaca i właśnie o to w tym wszystkim chodzi. Żeby zmienić sposób myślenia złodziei.
willow_ufgood pisze:To chyba nie jest dobry pomysł, ponieważ taki odrodzony strażnik od razu pogoniłby tego, kto go spałował/zabił. No i odjęłoby to grze realizmu.
Willow z Tobą mam ostatnio same problemy. Czy ja mam tłumaczyć Ci wszytko z osobna!? :shock: W ogóle, co Ty pierdolisz?! co pogonił?! jaki realizm?! :pff6: A jak jest teraz?! Czy po ogłuszeniu ludzkiego strażnika złodziej może się czuć bezpiecznie, bo ten strażnik nie wie gdzie został ogłoszony!? Ku nieee!!! On za moment a może nawet szybciej, jeśli gdzieś obok jest bot zacznie zapinać Cię pałą od tylca! I to ma być lepsze rozwiązanie?! :o Lepsze jest moje, bo złodziej ma minimum jedną minutę i może domyślać się mniej więcej, z której strony ten ogłuszony/zabity strażnik nadbiegnie, który po minucie wyjdzie z barako-zbrojowni. Mogłoby być kilka barako-zbrojowni na mapie w zależności od jej wielkości. Takie miejsca można by wykorzystać do składowania loota podniesionego po zabiciu złodziei. Jeśli pójdziemy dalej można wyobrazić sobie, że taki loot składowany był by w specjalnym sejfie, więc jeśli strażnik nie zaniósłby tego podniesionego loota do sejfu. To loot po jego zabiciu/ogłuszeniu wypadałby z niego tak jak wypada z zabitego złodzieja. Złodziej po okradzeniu takiego "super sejfu" byłby zajebiście bogaty. :-) No można by też dodać bezbronnych służących, którzy roznosiliby po mapie loot z sejfu. Więc np. taka hiena jak Grim :P: mogłaby coś skubnąć po tych, którzy ukradli loot, ale dali się złapać...
Dobra starczy tego, bo i tak to wszytko do Thievery nie będzie miało zastosowania, co najwyżej do Night-Blade. Możemy coś takiego zaproponować o ile już ktoś na to nie wpadł no ale wiecie, jeśli coś opracuje się dokładnie i przejrzyście przedstawi to można liczyć na poparcie.
willow_ufgood pisze:To by zbytnio przechyliło szalę na korzyść strażników.
Moim zdaniem powinno być tak, że strażnik może się budzić nieograniczoną ilość razy dopóki jest żywy. W przypadku zabicia powinien pozostać martwy.
Oczywiście zabity gracz mógłby się wcielać w boty dopóki pozostają jakieś nie zabite.
Czyli nieograniczona ilość obudzeń, natomiast ograniczona ilość żyć.
Wiadomo, że zabić jest trudniej niż ogłuszyć, więc to by chyba wystarczająco ograniczyło DMing, bo byłby trudny.
Wszytko cacy tylko nie wziąłeś pod uwagę tego, że po ogłuszeniu i po zabiciu strażnik otrzymuje kolejne życie z tej samej puli botów która jest ściśle określona więc nie ma tu mowy o nieskończonej ilości żyć dla ogłuszonych. :roll:
willow_ufgood pisze:Z jednej strony było by to dobre i sprawiedliwe, ale może ograniczyć napływ nowych graczy. To nowi, słabi gracze najczęściej są tymi, którzy marnują życia, bo prawie od razu giną i jeżeli będą więcej czekać niż grać to mogą się szybko zniechęcić i zrezygnować.
Nie mówię tu o sobie - a jestem tu jak wiadomo najsłabszy - bo ja nie gram głównie z lenistwa i ogólnego zniechęcenia do robienia czegokolwiek
Na to też mam rozwiązanie po prostu po zużyciu wszystkich życ można było by ubiegać się o kolejne jedno życie po przez głosowanie o ile nie jest to ostatnie życie ostatniego złodzieja. Gracze widzieliby już, z kim mają do czynienia i mogliby dać jeszcze jedna szanse temu nowemu żeby go nie zniechęcać. Poza tym jak ktoś jest nowy niech lepiej obserwuje grę i uczy się. Kurde a walki szczurów to, co?! TUT to jedyna gra gdzie obserwator może uczestniczyć czynnie w grze! O czym my tu gadamy - bez sensu! :pff6:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
willy_poodle
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 08 marca 2005, 19:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: willy_poodle »

Bandit pisze:Wszytko cacy tylko nie wziąłeś pod uwagę tego, że po ogłuszeniu i po zabiciu strażnik otrzymuje kolejne życie z tej samej puli botów która jest ściśle określona więc nie ma tu mowy o nieskończonej ilości żyć dla ogłuszonych. :roll:
Zdaje się, że rozmawiamy tutaj o ewentualnych zmianach w grze względem tego, co jest teraz. Ty również przedstawiłeś pomysły, których w tej chwili nie ma.

A realizmu odjęło by to, że strażnik byłby praktycznie nietykalny jeżeli przewracał by się tylko po to by zaraz wstać z powrotem.
Jeżeli strażnik odradza się w innym miejscu to złodziej zdąży uciec zanim tam dotrze po raz drugi, a w tym samym nie miał by zbyt dużych szans.
Ostatnio zmieniony 02 listopada 2005, 10:23 przez willy_poodle, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: grim_reaper »

Agnar pisze:P.S. grimus... to tylko chwestia czasu tez zaczniesz grac bardziej hardcorowo jak ja i bandit
Ale ja wcale nie chcę 8-), wolę już nauczyć się porządnie ghostowania :)

Bandit pisze:Więc np. taka hiena jak Grim mogłaby coś skubnąć po tych, którzy ukradli loot, ale dali się złapać...
Hehe, gdzie 2 się bije, tam Grim korzysta ::D ::D
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Azaqi
Skryba
Posty: 278
Rejestracja: 21 marca 2005, 00:05
Lokalizacja: mam to ukraść ?

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Azaqi »

A może by to zrobić, tak jak jest to rozwiązane w CSie - każdy ma jedno życie. Wtedy każdy by bardziej uważał, a i rozgrywka była by szybsza. Poza tym można by wyznaczyć strefy zakupów gdzie za zdobyte punkty można by zakupić eq. Dla złodziei taka strefa mogła by być w miejscu startu, a dla strażników w suply chest. Pozostaje jeszcze kwestia równowagi, niestety najtrudniejsza. Zwłaszcza złodzieje wydają się być pokrzywdzeni, bo oprócz ludzkich strażników by mieli jeszcze AI jako przeciwnika. Rozwiązań jednak może być wiele. Gracz wchodzący do gry jako strażnik wcielał by się w ciało jakiegoś AI tak jak do tej pory. Liczba ludzkich strażników była by też ograniczona przez team balance. Ogłuszony strażnik wstaje po jakimś czasie, jednak nie może być obudzony. Jeżeli zostanie ogłuszony guard sterowany przez człowieka to ten będzie musiał poczekać, aż się obudzi, nie ma respawnów w inne AI. Zabity guard, tak jak i zabity złodziej kończy grę. Jednak, żeby utrudnić zadanie złodzieja - assasina to strata punktów za zabicie powinna być kilkukrotnie większa, więc zabijając pozbywają się 'kasy', którą mógł by wydać na przydatny ekwipunek. Jeśli by jednak strażnicy mimo wszystko mieli by przewagę, to można ich odciąć od darmowych flar i bełtów ze skrzynki, a ich cenę ustalić tak żeby wyrównywała szanse drużyn. Oczywiście zdobywanie punktów za które coś można kupować też należało by zmodyfikować tak, aby zachować równowagę. To wszystko wyszło by w żmudnym testowaniu z którego by wynikło dopiero jak, co zmienić.
Zdaje sobie sprawę, że mój pomysł oryginalny nie jest i pewnie ma sporo dziur ale i tak niczego nie zmienimy, ale pokombinować czasem fajnie :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Agnar »

Hmm... AI powinien byc pozliwy do obudzenia po 2 minutach... a sam by sie budzil powiedzmy po 10... bo ilez razy ja ogluszylem straznika a tutaj drugi podbiegal i go budzil... przeciez to wkurza jak jasna cholera :P co nie bandit ? :>
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Bandit »

Masło maślane... :roll: :pff6:
Nie macie za grosz wyobraźni... Z resztą, co tu się dziwić widać to po waszej grze. :pff6: Ale i tak nie ma, o czym dyskutować, bo tylko w praktyce można sprawdzić jak to wszystko miałoby funkcjonować.
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Agnar »

Bandit... nie obrazaj pozostalych graczy... ty t ez nie jestes niewiadomo jak dobry... wiec prosze cie nie wywyzszaj sie :| bo inaczej blackjackiem sprowadze cie na ziemie :-) :bj:
Brudna robota, ale czysty zysk!
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: grim_reaper »

Azaqi pisze:Poza tym można by wyznaczyć strefy zakupów gdzie za zdobyte punkty można by zakupić eq. Dla złodziei taka strefa mogła by być w miejscu startu, a dla strażników w suply chest

To już jest minus dla straży, chyba, że SC byłaby niezniszczalna :roll:

Azaqi pisze:Zwłaszcza złodzieje wydają się być pokrzywdzeni, bo oprócz ludzkich strażników by mieli jeszcze AI jako przeciwnika.

Nie od dziś wiadomo, że złodziejem grać jest trudniej, ale może nie wszyscy tak uważają, jest na pewno niejeden gracz, który celowo opuszcza turę, żeby nie grać thiefem... bo woli popatrzeć jak grają lepsi :wink: . I czemu miało by się zmienić to, że złodziejem jest trudniej? Taki już urok Thieverów.
Bandit pisze:Nie macie za grosz wyobraźni... Z resztą, co tu się dziwić widać to po waszej grze.
:pff6:
"And then there's THIS asshole..."
Zobacz, w co jeszcze gram:
•••Mój profil na Steamie!•••
Awatar użytkownika
Agnar
Szaman
Posty: 1003
Rejestracja: 02 maja 2005, 14:05
Lokalizacja: Piła

Re: Zmiany w Thievery

Post autor: Agnar »

Ja bardzo lubie grac thiefem... to ze jest trudno to dobrze ;) bo nie lubie latwej gry... i latac po mapie straznikiem szukajac thiefa... a powiem ze im trudniej tym bardziej musze sie postarac... czasami az jestem dumny z siebie... ze udalo mi sie przewidziec ruch przeciwnika i wykorzystac go przeciwko niemu... gdyby nie balance team to bym pewnie wogle nie gral guardem...

Wiecie... moim zdaniem mozecie sobie mowic co by sie przydalo zmienic... ale czy to wogle cos zmieni w grze ? :|
Brudna robota, ale czysty zysk!
ODPOWIEDZ