Strona 2 z 2

Re: Porzucone projekty

: 22 października 2006, 11:51
autor: Juliusz
Aż wilogtne te screeny - fajny klimacik mają.

Re: Porzucone projekty

: 01 listopada 2006, 00:09
autor: Kerte
Juliusz mam nadzieje że skończysz tą biblioteke, a jedna z ksiąg będzie miała tytuł "Prawa Ręka Zniszczenia" :jez

Re: Porzucone projekty

: 01 listopada 2006, 00:25
autor: Juliusz
kerte pisze:Juliusz mam nadzieje że skończysz tą biblioteke,
Tak, ale wpierw ją zacznę na nowo w DM... :)
kerte pisze:a jedna z ksiąg będzie miała tytuł "Prawa Ręka Zniszczenia"
cokolwiek by to miało znaczyć - brzmi dobrze ;)

Re: Porzucone projekty

: 01 listopada 2006, 19:10
autor: Kerte
Jest to tytuł komiksu o Hellboyu

Re: Porzucone projekty

: 02 listopada 2006, 07:03
autor: Edversion
Jeszcze jedna misja dochodzi do porzuconych projektów. Moja 'Długa Noc w Miasteczku'. Macie tutaj plika .zip. To znaczy moglibyście mieć, ale plik jest za duży. :?

Re: Porzucone projekty

: 03 listopada 2006, 16:44
autor: Vrael
A czemu to?

Re: Porzucone projekty

: 03 listopada 2006, 18:07
autor: Edversion
Po prustu jest za mała i za słaba. Uznałbym ja jako jeszcze jeden trening ;)

Re: Porzucone projekty

: 04 listopada 2006, 17:53
autor: Vrael
To zrób inną, może do niej wrócisz?

Re: Porzucone projekty

: 04 listopada 2006, 19:02
autor: Edversion
Może.. narazie pracuję już nad inną misją. [jak zwykle] :|

Re: Porzucone projekty

: 04 listopada 2006, 22:46
autor: MRYS
Swego czasu wystartowałem z FM pod roboczym tytułem CUBE. Mechanicy mieli coś tam dłubać w podziemiach olbrzymiego, sześciokątnego budynku na obrzeżach miasta. Co - tego nie zdradzę, bo może jeszcze wrócę do pomysłu w Dark Modzie.

W każdym razie z całości zdążyłem jedynie lekko napocząć chałupę kapłana Mechaników, z której, jak "cynk" niesie, miało być tajemne przejście do Cube'a. Powstało tez trochę obiektów, głównie drzwi, kuferków, obrazów itd. Jak kto chce to się nimi podzielę.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Porzucone projekty

: 05 listopada 2006, 00:31
autor: Nivellen
Ciekawie się zapowiada, czyżby sześcienny "poprawczak" dla niegrzecznych pogan?

Re: Porzucone projekty

: 05 listopada 2006, 00:37
autor: Juliusz
No, choć małe pomieszczonko, ale widać, że solidnie i z ładnym detalem zbudowane. No, nic - teraz tylko Radianta się uczyć pozostaje... :)

Re: Porzucone projekty

: 05 listopada 2006, 02:52
autor: Nivellen
Też się przyłączę. Kilka zdjęć z ostatniego przed zamkiem "wprawkowego" pliku .mis
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Porzucone projekty

: 05 listopada 2006, 09:26
autor: MRYS
Juliusz pisze:No, choć małe pomieszczonko, ale widać, że solidnie i z ładnym detalem zbudowane.
Ja w ogóle mam wrażenie, że w wielu FM grzechem były zbyt duże pomieszczenia, w których niewiele można było postawić. Oczywiście nie mówię tu o wnętrzach świątyń czy magazynów ale o zwykłych "komnatach".

Nivellen, a ty to albo skończ albo zrób od nowa chociażby w DM. Bardzo fajnie to wygląda.

Re: Porzucone projekty

: 05 listopada 2006, 10:24
autor: Juliusz
Niv - super, takie klimaty lubię - kamień plus drewno, poddasza, belki, drewniane schodki...! I całość wierna architektonicznie :ok

Re: Porzucone projekty

: 05 listopada 2006, 12:13
autor: Dziarsky
Nivellen pisze:Też się przyłączę. Kilka zdjęć z ostatniego przed zamkiem "wprawkowego" pliku .mis
MRYS pisze:Nivellen, a ty to albo skończ albo zrób od nowa chociażby w DM. Bardzo fajnie to wygląda.
Wystarczyło by w ten sam sposób zbudować te obiekty w TDM i uzyskało by się świetny efekt. Tylko oczywiście trzeba by mieć jakościowo odpowiednie textury.
Coraz częściej widzę, że misje do TDP i TMA zrobione w ten sam sposób w TDM dadzą niesamowity efekt. Mam nadzieję, że edytor ten wyjdzie szybko i autorzy misji przyswoją sobie te środowisko.

Re: Porzucone projekty

: 05 listopada 2006, 18:00
autor: Nivellen
Dziarsky pisze:(...)Wystarczyło by w ten sam sposób zbudować te obiekty w TDM i uzyskało by się świetny efekt. Tylko oczywiście trzeba by mieć jakościowo odpowiednie textury.
Coraz częściej widzę, że misje do TDP i TMA zrobione w ten sam sposób w TDM dadzą niesamowity efekt. Mam nadzieję, że edytor ten wyjdzie szybko i autorzy misji przyswoją sobie te środowisko.
To co widać na fotkach, to nie obiekty, wszystko zostało stworzone za pomocą brył w DromEdzie. Myślę, że właśnie dlatego tak mało osób zajęło się na serio pracą w T3Edzie. Tam bez modeli wcześniej przygotowanych w 3DS nie zajedzie się daleko. Mam nadzieję, że Dark Mod pozwoli budować kamienice jak i większość detali architektonicznych za pomocą samego edytora, a dopiero naprawdę skomplikowane scenerie będą wspomagane przez obiekty.

Re: Porzucone projekty

: 05 listopada 2006, 18:07
autor: Dziarsky
Nivellen pisze:To co widać na fotkach, to nie obiekty, wszystko zostało stworzone za pomocą brył w DromEdzie. Myślę, że właśnie dlatego tak mało osób zajęło się na serio pracą w T3Edzie. Tam bez modeli wcześniej przygotowanych w 3DS nie zajedzie się daleko. Mam nadzieję, że Dark Mod pozwoli budować kamienice jak i większość detali architektonicznych za pomocą samego edytora, a dopiero naprawdę skomplikowane scenerie będą wspomagane przez obiekty.
Obiekty - chodziło mi o domy jako obiekty :). Dokładnie tak jak w DromEdzie można to zrobić w TDM a efekt będzie lepszy :) O to mi chodziło :)

Re: Porzucone projekty

: 11 listopada 2006, 00:01
autor: timon

Re: Porzucone projekty

: 19 grudnia 2006, 15:16
autor: Tabal
JULIUSZ CHCESZ ZMARNOWAC KAWAŁ ROBOTY DOKONCZ TA MISJE A MOZE WPASC NA CZOŁÓWKE ---POZDRO 8-)

Re: Porzucone projekty

: 19 grudnia 2006, 17:41
autor: Juliusz
JULIUSZ CHCESZ ZMARNOWAC KAWAŁ ROBOTY DOKONCZ TA MISJE A MOZE WPASC NA CZOŁÓWKE ---POZDRO Cool
Nic się w przyrodzie nie marnuje. Zdobyłem dzięki tej misji pewne doświadczenie, screeny z niej okazały się przepustką do pracy na Dark Modem - przerzuciłem swoje siły na silnik bardziej przyszłościowy niż Dromed i misja prędzej czy później się ukaże, ale w jeszcze lepszym wydaniu (mam nadzieję... 8-) ).
Tymniemniej dzięki!

Re: Porzucone projekty

: 21 grudnia 2006, 18:57
autor: Tabal
nie ma co porzucac projektów jak cos poszlo nie tak to najlepiej to poprawic

[ Dodano: Czw 21 Gru, 2006 18:58 ]
do roboty?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :twisted:
Zgodnie z zaleceniem :
Nie ma co porzucać projekty, jak coś poszło nie tak to najlepiej to poprawić.
Do roboty ? lub Do roboty !

Re: Porzucone projekty

: 21 grudnia 2006, 19:50
autor: Juliusz
Tabal pisze:nie ma co porzucac projektów jak cos poszlo nie tak to najlepiej to poprawic
He, he :) - posiedzieć stary z dromedem dwa lata i ponaginaj go do granic możliwości, to zobaczymy, czy wszystko takie proste i oczywiste się będzie Tobie wydawało... :)

Re: Porzucone projekty

: 25 września 2009, 11:56
autor: Kapitan Smith
Mmm, wrzucam szczątki swojego starusieńkiego projektu, który porzuciłem równie szybko i nagle jak rozpocząłem. "Misja", a raczej kawałek mapy, który stworzyłem, jest bardzo prosta, ma wiele niezgodności, nawet tekstury nie są nałożone na ściany (!), tylko początkowa faza "produkcji". Zawiera kilka fajnych elementów, ale nie przemyślałem jej wystarczająco i obawiam się, że silink nie udźwignąłby końcowego efektu. Poza tym nie jestem zadowolony z dotychczasowych rezultatów pracy. Jeśli ktoś jest chętny na kilkominutowy spacerek bez celu, wrzucam plik .mis.
http://www.sendspace.com/file/s9e4rb

Re: Porzucone projekty

: 25 września 2009, 16:16
autor: Marzec
Pierwsze co miałem napisać: O UAU, thx że się dzielisz - uwielbiam takie smakowitości :rad

Człowieku... też kiedyś miałem podobną koncepcję, a nawet projekt :zdw Jeśli uda mi się wygrzebać to się nawet podzielę. Lecz była to misja do Thiefa 1, a większość moich niedokończonych plików z tej części przepadła wraz z pewnym formatem :]

Ograniczenia silnika? Jeśli Ci chodzi o poligony, to ja zastosowałem sztuczne ściany - po prostu wycinając air nie na całą objętość misji, ale tylko tam gdzie znajdowały się "budynki", czy tam elementy "stacji". Takie "korytarze" powietrza w sky hacku.