Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 paź 2006 23:47 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2398
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Chciałem udostępnić całą moją dromedową twórczość dla ludzi, którzy w tym edytorze jeszcze coś dłubią - ot, taki mój wkład w scenę thiefową i słowo dziękuję dla wszystkich, którzy mi pomagali w moich zmaganiach.

Plik o wielkości mniej więcej 22,5 MB, uruchamialny poprzez Darkloadera, zawiera dwie misje (klasztor i bibliotekę), w stanie najbardziej zaawansowanym, jaki mam u siebie na twardzielu. Razem z nimi idą tekstury oraz obiekty.

Misje można traktować jako przykład użycia obiektów, a plik .gam może być wskazówką, jakie właściwości obiektom nadać.

Plik możecie pobrać STĄD . (link uaktualniony)

Gdyby pojawiły się jakieś pytania, co do funkcjonowania obiektów, można tutaj pytać.

Obiekty:
- książki (otwarte, zamknięte, roztwarte - "namiot", zwisające z półki - różnej grubości)
- stosy i rządy książek
- regały - puste, z książkami poukładanymi chaotycznie i regularnie - w wielu wersjach
- wszystkie książki i regały dają się oteksturować na wiele sposobów (16 skórek), co daje możliwość stworzenia naprawdę ogromnej biblioteki z niepowtarzającym się układem ksiąg
- stoły
- świeczka
- pochodnia
- lampa ręczna (również wersja dla niosącego ją strażnika)
- drewniane rusztowania (kilka różnych obiektów, z których można budować różnego kształtu rusztowania)
- pajęczyny
- kolumny
- drzwi
- metalowy żyrandol na świece
- mnich (nieskończona tekstura - tu mógłbym się zmobilizować do dokończenia, gdyby ktoś był chętny)
- i coś tam pewnie jeszcze innego...

Tekstury:
- podzielone na grupy kolorystyczne
- około setki albo i więcej
- niektóre tekstury z wariacjami (brud, śnieg, itp.)

W tym wątku znajdziecie screeny i filmiki z mojej porzuconej misji:
http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.php?p=65296#65296

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Ostatnio edytowano 30 sie 2013 20:47 przez Juliusz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2006 07:44 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003 07:47
Posty: 1716
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
SUPER :)
Możesz wrzucić wszystko na e-dysk: http://www.edysk.pl
Przesłanie pocztą może być kłopotliwe.

Standardowe konto na edysku daje jakieś 24MB wolnego miejsca. Jeżeli nie chcesz zakładać nowego mogę Ci podrzucić mój login... i tak nie używam.

_________________
Brothers in arms & beer...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2006 08:50 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 paź 2002 17:23
Posty: 4355
Lokalizacja: Szczytno
Ja polecam fileden.com. Po zarejestrowaniu można wrzucać pliki o maksymalnej wielkości 50 MB, które nie są kasowane. Poza tym można podać wygodny link komuś, kto będzie chciał od nas coś ściągnąć tak żeby nie musiał ładować strony, na której dodatkowo musiałby kliknąć na "Download".

_________________
:chase: :shoot: :guard:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 paź 2006 20:55 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2398
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Dzięki za sugestie - ale wygrała tym razem opcja Timona :) - zaoferował się przechowywać plik na swojej stronie: http://timon.thefreebizhost.com/index.html Wejdźcie do działu Obiekty, tam znajdziecie także twórczość innych ludzi.

Bezpośredni link jest tutaj: KLASZTOR.ZIP

Aktualizacja:
Nowy link: http://www.mediafire.com/download/jnjcdacpw1irclf/klasztor.zip

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Ostatnio edytowano 30 sie 2013 20:51 przez Juliusz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2006 09:05 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2006 09:19
Posty: 1370
Lokalizacja: Zabrze
Juliusz, mówiłem tobie już to przez PW, ale chciałbym może usłyszeć odpowiedź od kilku innych osób.

Ściągnąłęm ten twój plik, załadowuje twoje tekstury do mojego pliku, włączam DromEdem.. 'add_family edve', i niby pojawiają się te tekstury, ale są całkiem pobazgane [czyt. są jakieś zniszczone; inne niż w twoim folderze]. Co zrobić, aby je uzyskać normalnie?

PS. A jakbym chciał załadował niektóre twoje obiekty, to co mam zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2006 14:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2398
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Edversion napisał(a):
Ściągnąłęm ten twój plik, załadowuje twoje tekstury do mojego pliku, włączam DromEdem.. 'add_family edve', i niby pojawiają się te tekstury, ale są całkiem pobazgane [czyt. są jakieś zniszczone; inne niż w twoim folderze]. Co zrobić, aby je uzyskać normalnie?

Mówiąc krótko - skopiuj także plik full.pcx z folderu, z którego brałeś teksturę oraz nie mieszaj w Twoim folderze Edve tekstur z różnych moich folderów.

A nieco dłużej - tekstury w dromedzie posegregowane są w tzw. rodziny kolorystyczne. Każda tekstura z danego folderu ma tą samą paletę kolorów, która zapisana jest w pliku full.pcx. Dlatego jak korzystasz z tekstur z trzech różnych rodzin, to u siebie je też musisz mieć w trzech różnych rodzinach plus odpowiednie pliki full.pcx w każdej.


Edversion napisał(a):
A jakbym chciał załadował niektóre twoje obiekty, to co mam zrobić?

Otwórz drugie okno Dromeda i załaduj tam którąś z moich misji - załaduje się automatycznie plik moj.gam - jest to zmodyfikowany plik z właściwościami wszystkich obiektów. Zaznacz interesujący cię obiekt w oknie misji (np. jakiś regał lub cokolwiek) i kliknij na Editors/Object Hierarchy albo na klawisz Properties (na dole). W ten sposób trafisz na właściwości obiektów, jakie przypisałem. Możesz je podejrzeć i skopiować u siebie. Pamiętaj, że regały itd. ciągną pewne właściwości z grupy BIBLIOTEKA, więc nie pomiń ich.
Obrazek
Pamiętaj, że zmieniając gamesys w swojej misji (ten plik. gam) musisz przed wyjściem z Droma zapisać go pod jakąś nazwą, np. Edve.gam (Files/Save Gamesys - uważaj, bo łatwo zapisać w ten sam plik co misja!) a następnie skojarz swoją misję z tym plikiem - komenda set_gamesys edve) i teraz zapisz swoją misję.

Albo prostsza metoda. Dajmy na to, chcesz użyć któregoś z modeli książek - wybierasz normalnie jakąś książkę, którą masz w oryginalnym Thiefie.
I teraz klikasz na Properties i szukasz Add-> Shape -> ModelName i wpisujesz tam nazwę modelu (taka jak nazwa pliku .bin, ale bez rozszerzenia) - możesz ją podejrzeć właśnie poprzez moją misję. Jako że wielkość nowego modelu będzie na pewno inna, musisz ustawić odpowiednie właściwości fizyczne (Physics->Model->Dimensions) - również podejrzyj w moim pliku, albo sprawdź skalę na dole - trzecia kolumna cyferek od lewej - wpisz takie wartości w wyżej podanej właściwości.
Reszta właściwości książek będzie z grubsza taka sama. Podobnie robisz, jak chcesz zmienić model drzwi itp. - zmieniasz tylko nazwę modelu oraz ew. wielkość fizyczną.

Aha - nie zapomnij, że musisz utworzyć w swoim folderze Thiefa folder OBJ (na obiekty) a w nim TXT16 na tekstury obiektów. Jak nie wiesz, które tekstury są potrzebne to... najlepiej przekopiuj wszystkie pliki.... Później może wytłumaczę, jak to sprawdzić.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2013 19:17 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
Jest jakaś szansa na odświeżenie linka? :)

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2013 20:46 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2398
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Proszę bardzo:
http://www.mediafire.com/download/jnjcdacpw1irclf/klasztor.zip

(uaktualniłem też link w pierwszym poście)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2013 22:24 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 maja 2012 14:34
Posty: 1592
Lokalizacja: Dno Piekieł
Cthulhu zapłać :)

EDIT: Od patrzenia na samą architekturę w DromEdzie boli mnie głowa :zak Szacun, że zdołałeś to ogarnąć.

A teksturki nad wyraz smakowite, na pewno się poczęstuję.

_________________
Heroes are so annoying.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Teraz jest 19 paź 2017 04:31


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: