Strona 1 z 1

Sekretne Drzwi

: 06 lutego 2007, 20:35
autor: Kapitan Smith
Mógłby mnie kto zainstruować jak zrobić sekretne drzwi otwierane wajchą?
Stworzyłem już obiekt "3x6 secret door" i przełącznik dalej link i jest ok. Sęk w tym, że nie można nazwać drzwi sekretnymi jeżeli widnieje na nich wielka cyfra "0" na czarnym tle...

Re: Sekretne Drzwi

: 06 lutego 2007, 20:53
autor: Gregorius
Musisz zmienić teksturę, dodaj atrybut...
Shape -> TxtRepl 0
...i wpisz nazwę tekstury którą chcesz zobaczyć na drzwiach, np:
fam\core_1\cave
et voila ;)

Żeby tekstura dobrze wyglądała, dobrze by było jej jeszcze gdzieś w misji użyć na zwykłym brushu. W przeciwnym razie w trakcie kompresji tekstur może ona "zniknąć" i robi się kaszana...

Re: Sekretne Drzwi

: 06 lutego 2007, 23:08
autor: Kapitan Smith
OK, wielkie dzięki! :)

(Przy okazji już składam życzenia :) )

Re: Sekretne Drzwi

: 07 czerwca 2007, 18:33
autor: Przemek557
Może trochę odświeżam, ale nie chciałem już zakładać nowego tematu. A wię mam pytanie czy można dostosować teksturę znajdującą się na sekretnych drzwiach do ściany, czy może muszę zmieniać położenie tekstur na ścianach??

Re: Sekretne Drzwi

: 07 czerwca 2007, 19:28
autor: Juliusz
W Dromedzie nie dasz rady zmienić współrzędnych tekstury na obiekcie. Musisz zatem przesunąć obiekt albo teksturę na ścianie. Jest oczywiście możliwa zmiana tekstury na obiekcie korzystając z programu 3D.

Re: Sekretne Drzwi

: 07 czerwca 2007, 21:17
autor: Gregorius
Możesz też obciąć oryginalną teksturę wedle życzenia i taką obciętą teksturę nałożyć na drzwi :)

Re: Sekretne Drzwi

: 26 czerwca 2009, 19:39
autor: Bury Zenek
Odświeżam.Opcja szukaj na niewiele mi się przydała więc... odświeżam.

Sekretne drzwi działają bez najmniejszego problemu.
Pojawia się on dopiero gdy chcę nałożyć teksturę na normalne drzwi.
Reakcja dość zaskakująca: nic...

Czy w typowych obiektach też można zmienić teksturę??

Re: Sekretne Drzwi

: 26 czerwca 2009, 23:02
autor: Nivellen
Jak najbardziej, trzeba jedynie zapisać nową, przygotowaną przez siebie teksturę, jako *gif z paletą 255 kolotów, gdzie pierwszy kolor to ostry róż (R,G,B - 255, 0, 255) a ostatni to czerń. Nazwa musi być taka jak oryginalna, przy czym trzeba taki przygotowany obrazek wrzucić do folderów "txt" i "txt16"(na wszelki wypadek) umiejscowionych w podstawowym folderze nowych obiektów "Obj".

Mam nadzieję, że nie zamotałem za bardzo :)