Gothic Mroczne Tajemnice

Zajrzyj tutaj, jeśli masz ochotę pogawędzić, poplotkować i wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji na tematy niemające wiele wspólnego z Thiefem.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: krystyn-a »

Nie ma sprawy, czy chodziiło Ci o zespół EXSTREME w SO?
Ludzie budują za dużo murów, a za mało mostów.
Awatar użytkownika
Pablito
Kurszok
Posty: 509
Rejestracja: 15 lutego 2004, 20:40
Lokalizacja: Z tamtąd

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Pablito »

No konceert in Extremo istniał równierz orginalnie bez moda jednak żeby go odpalić trza było zastosować kody ;) W MT zaś koncert odbywa się automatycznie w 2 rozdziale
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: krystyn-a »

Nigdy nie grałam na kodach, po prostu nie uznaję tego. Chcę wziąć z gry jak najwięcej.
EXTREMO wkurzał mnie przez cały 2 rozdział, no ale były inne zadania, więc szybko zwijałam się z obozu.
Awatar użytkownika
Black_Fox
Szaman
Posty: 1015
Rejestracja: 23 września 2006, 11:54
Lokalizacja: The City

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Black_Fox »

krystyn-a pisze:Nigdy nie grałam na kodach, po prostu nie uznaję tego. Chcę wziąć z gry jak najwięcej.
Ja też, ale tyle razy przeszedłem tą grę, że już chyba mam prawo. ;)

A gdy Bezimienny wypije bimber to porusza się oryginalnym ruchem zombie, można to zobaczyć w zatopionej wieży Xardasa w G1.
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: krystyn-a »

W wiezy Xardasa, nie uznaję kodów. Skąd mam wiedzieć na jakim etapie gry jesteś?
Awatar użytkownika
Pablito
Kurszok
Posty: 509
Rejestracja: 15 lutego 2004, 20:40
Lokalizacja: Z tamtąd

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Pablito »

Za to kolejny przedmiot dający nietypowe poruszanie to czarna ruda - po zażyciu tego środka bezimienny porusza się lewitując nad ziemią ;)

bimber też bombowy jest :P
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: krystyn-a »

Nic nie rozumiem, czrna ruda była mi potrzebna, nie zerzarłam... Haha ha ... pijany Bezi tego nie chcę.

[ Dodano: Pią 24 Sie, 2007 19:58 ]
krystyn-a pisze:Nic nie rozumiem, czrna ruda była mi potrzebna, nie zerzarłam... Haha ha ... pijany Bezi tego nie chcę.
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Leming »

Pablito666 pisze:No konceert in Extremo istniał równierz orginalnie bez moda jednak żeby go odpalić trza było zastosować kody ;) W MT zaś koncert odbywa się automatycznie w 2 rozdziale
Dziękuję za wytłumaczenie. Teraz już wiem skąd oryginalne głosy, których nie było w podstawowej wersji (bez kodów) znalazły się w Mrocznych Tajemnicach.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Pablito
Kurszok
Posty: 509
Rejestracja: 15 lutego 2004, 20:40
Lokalizacja: Z tamtąd

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Pablito »

@krystyn-a
mi też czarna ruda potrzebna była i jej nie zeżarłem ale z racji tego że później zwiedzając bodaj zatopioną wieżę Xardasa to można tam znaleźć tego całkiem sporo ;) w skrzynce którą otwieramy kluczem od xardasa - po zeżarciu czarnej rudy pojawia się napis czujesz sie jakbyś mógł rozpieprzyć całą kolonię - czy jakoś tak ;) i bezi lata sobie przez chwilkę
Tak samo z bimbrem - efekt upicia też jest chwilowy

A jeden najbardziej denerwujący bug to taki że gdy naładujemy uriziel i przerobimy go na broń jednoręczną to nie da się nim zabić ostatniego szamana (chyba że czegoś nie zauważyłem)
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: krystyn-a »

Szkoda, przywiązałam się do tego miecza. Narazie mój najlepszy miecz w MT to Ulumulu. Naprzeciw zatopionej wieży Xardasa jest kapliczka (nowa w MT), znalazłam tam miecz, wiesz coś na ten temat? :?:
Ludzie budują za dużo murów, a za mało mostów.
Awatar użytkownika
Pablito
Kurszok
Posty: 509
Rejestracja: 15 lutego 2004, 20:40
Lokalizacja: Z tamtąd

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Pablito »

Co do przywiązania do miecza - zawsze można go sobie zostawić w wersji 2H.
Miecz który znalazłaś w ruinach z nieumarłymi "Święte wygnanie" to dość ciekawa broń magiczna do walki z nieumarłymi.

Moją ulubioną bronią w MT jest Miecz Bezimiennego który można sobie samemu zrobić bo dodaje sporo do walki bronią (można zrobić miecz 1H, miecz 2H i topór 2H). Swoją drogą ciekawe to jest że jak się ma bardzo duże krytyczne trafienie to nie trzeba dobijać ludzi gdyż od razu giną :P
Awatar użytkownika
Black_Fox
Szaman
Posty: 1015
Rejestracja: 23 września 2006, 11:54
Lokalizacja: The City

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Black_Fox »

Jest jakaś oficjalna strona tego projektu? (MT)
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
Awatar użytkownika
Pablito
Kurszok
Posty: 509
Rejestracja: 15 lutego 2004, 20:40
Lokalizacja: Z tamtąd

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Pablito »

jest ;)

Edit
Pojawiło się coś w kwestii dubbingu
News 11.08.07
Czas leci, dubbing sie tworzy, myślę że na początku września bedziemy mieli już skończony dubbing z wszystkimi kwestiami i z łatką do MT. Tylko tu nastaje problem i to duży, mod z dubbingiem będzie miał około 1 gb, niestety nie bedziemy mieli możliwości zahostowania tak dużego pliku, ze względu na transwer i miejsce na dsysku, jak wiadomo te serwery które mamy teraz przy 200 mb padają jak muchy ;] . Wiec proszę zgłaszać się do mnie na maila zdunek89@gmail.com z ofertami serwera gdzie jest około 1,2 GB wolnego miejsca i dzienny transwer to conajmniej 30 GB, a także prosił bym o "składki" na serwer który kosztuje około 600 złotych, wszystkie rodzaje pomocy proszę kierować na maila. Z góry dziękuję za pomoc, w imieniu moim oraz osób które beda ściągały moda z dubbingiem.
Awatar użytkownika
Black_Fox
Szaman
Posty: 1015
Rejestracja: 23 września 2006, 11:54
Lokalizacja: The City

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Black_Fox »

Dziekowac. :)
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: krystyn-a »

Trafiłeś? Odezwij się.



[ Dodano: Nie 26 Sie, 2007 07:11 ]
Ja też tak mam. Jeżeli lubisz odkrywać tajemnice Gothica to zostań magiem. Łatwiej się gra.
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2565
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Leming »

Dla zainteresowanych mod do Morrowinda, który przenosi krainę Gothica2 do Morrowinda właśnie. Może, ktoś z Was w to grał, to niech podzieli się wrażeniami.
http://www.morrowind.pl/?idd=katalog&ty ... ang=polski
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Bruce »

Nie grałem, ale czytałem opinie. Zbyt wielka pustka, nie ma prawnie żadnych npc-ów. I podobno ci co są to są zdublowani.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Black_Fox
Szaman
Posty: 1015
Rejestracja: 23 września 2006, 11:54
Lokalizacja: The City

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Black_Fox »

Gothic jest tak oryginalny, że nie da się go podrobić. :)
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
Awatar użytkownika
Ozi
Młotodzierżca
Posty: 854
Rejestracja: 25 października 2003, 21:30
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Ozi »

Dla tych, którzy nie mieli okazji zagrać w Gothic2 (i nie tylko) ani w dodatek Noc Kruka - dziś można nabyć tę grę wraz z dodatkiem za jedyne 16zł kupując nowy numer CDAction :) Ozi zapierdala do kiosku aż się kurzy :P
Awatar użytkownika
Black_Fox
Szaman
Posty: 1015
Rejestracja: 23 września 2006, 11:54
Lokalizacja: The City

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Black_Fox »

Ta, a ja pamiętam jak biegłem do sklepu żeby wydać 100zł na tą grę... :roll: ;)
- And...
- Remember to pick pocket of the party guests?
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: krystyn-a »

Grałam, ale nie w swoją, a zbieram klasykę, więc kupiłam, a jakże.
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1494
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Marzec »

Hehe Black_Fox przeszedłeś grę 22 razy :) To ja wytłumaczę kumplowi, który się dziwi, że drugi raz przechodzę Gothica i nadal się gubię na wschodzie kolonii :) W tego moda napewno kiedyś zagram!

Hehe ostatnio dali w CD-Action Gothic II Noc Kruka :-)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: krystyn-a »

Ameryka już dawno została odkryta :shock:
A tak na marginesie, Gothic'a 1 można przechodzić wiele razy i zawsze znajdzie się coś nowego (np. Chromianina odkryłam za którymś razem, Gilberta też trudno znaleźć). Fakt, że można przyłączyć się do jednego z trzech obozów, że można grać magiem lub wojownikiem, już nie wspomnę o świrach z sekty, odróżnia poszczególne gry. Każdy obóz, aby się do niego dostać, wymaga innych zadań do wykonania (chociaż nie spiesząc się, można je wykonać wszystkie i dopiero potem wybrać obóz). W Gothic'u 2 jest jeszcze większa różnorodność, bo oprócz gildii są cechy. Obszarowo jest ok. 4 X większy (+przepiękny obszar z Nocy Kruka) i tu dopiero można się zgubić. Mroczne Tajemnice wymagają bardzo uważnej gry. Tego moda nie da się przejść bezbłędnie za pierwszym razem. Jest mnóstwo zadań i trzeba bardzo uważać, aby się w tym wszystkim połapać, łatwo coś przeoczyć. Myślę, że nawet wytrawni gracze mają z tym kłopot (chodzi mi o zaliczenie wszystkich zadań). W Gothic'a 3 niestety nie miałam okazji zagrać, ale nic straconego, zagram na pewno. Pozdro... dla wszystkich miłośników tej serii. :P
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: Bruce »

W G3 pogram dopiero wtedy jak wyjdzie patch, który optymalizuje grę. Bo teraz wątpię aby ta gra dobrze chodziła na moim sprzęcie.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
krystyn-a
Arcykapłan
Posty: 1331
Rejestracja: 11 listopada 2006, 08:41
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Gothic Mroczne Tajemnice

Post autor: krystyn-a »

Bruce pisze:patch, który optymalizuje grę.
Nic o tym nie wiedziałam, a mam ten sam problem. Może mógłbyś napisać coś więcej?
Jakie byłyby parametry po optymalizacji? Bardzo jestem zainteresowana. :?: :?: :?:
ODPOWIEDZ