[DromEd] Początki fanmisji do trybu multiplayer - Pomocy!
: 22 września 2009, 18:13
Pracuję nad szkieletem misji do tworzenia fanmisji rozgrywających się w trybie multiplayer. Mam już początkowy, niezawodny system przydzielania teamu thieves - guards (co jak co jeszcze nie sprawdzany w multi , ale w razie czego wystarczy poprawić gamesys). Brakuje mi tylko jednej rzeczy...
Wygląda to tak: gdy już gracz wybierze sobie team (dajmy na to thieves) to uruchamia się RelayTrap za pomocą Buttona, który z kolei uruchamia Teleport teleportujący gracza w miejsce startu złodziei. Czego brakuje? Otóż chciałbym, aby RelayTrap uruchomił coś, co dodałoby do obiektu Starting Point pewną Meta Property. Nawiasem mówiąc zawiera ona krótką, acz potężną modyfikację: AI/AI_Core/Team:Good (dla Thiefów ).
Wiem, że konwersacje oraz linki typu AIWatchObj umożliwiają dodanie komuś Meta Property, ale ja chciałbym aby działo się to w ułamku sekundy, poprzez jakieś skrypty, trapy.
Co więc zrobić, żeby po uruchomieniu RelayTrapa Buttonem dodało się nowe, konkretne Meta Property do Starting Point?
Pomóż ktoś THIEF MULTI NADCHODZI
Wygląda to tak: gdy już gracz wybierze sobie team (dajmy na to thieves) to uruchamia się RelayTrap za pomocą Buttona, który z kolei uruchamia Teleport teleportujący gracza w miejsce startu złodziei. Czego brakuje? Otóż chciałbym, aby RelayTrap uruchomił coś, co dodałoby do obiektu Starting Point pewną Meta Property. Nawiasem mówiąc zawiera ona krótką, acz potężną modyfikację: AI/AI_Core/Team:Good (dla Thiefów ).
Wiem, że konwersacje oraz linki typu AIWatchObj umożliwiają dodanie komuś Meta Property, ale ja chciałbym aby działo się to w ułamku sekundy, poprzez jakieś skrypty, trapy.
Co więc zrobić, żeby po uruchomieniu RelayTrapa Buttonem dodało się nowe, konkretne Meta Property do Starting Point?
Pomóż ktoś THIEF MULTI NADCHODZI