Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Moderator: Spidey
Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
WITAM WAS
Według mnie Przytulisko Przedmościa nadaje się na grę
Myślę tak dzięki temu, że ma tak rozwiniętą historię.
Przytulisko to wielki budynek, w którym pierwszą część zajmuje sierociniec, a drugą szpital psychiatryczny. Od dawna personel sierocińca i personel szpitala kłóciły się ze sobą. Pewnego dnia, gdy sieroty Lauryl i Drept bawiły się w chowanego na strychu, nagle "wyłoniła się" Gammal i na oczach Drepta zamordowała Lauryl, aby przybrać jej postać, wmieszać się do Strażników, a na końcu zdobyć władzę nad glifami. (W dorosłości Drept opuścił sierociniec, został przyjęty do Zakonu Młota i zaczął szukać wiedźmy, ale to już inna historia.)
Później z nieoczekiwanych przyczyn wybuchł pożar. Od tego czasu Przytulisko jest opuszczone, nawiedzone i mroczne
Te filmiki wyjaśniają soundtrack w tej misji:
Ten drugi przedstawia za pomocą dźwięku to co się działo podczas pożaru.
Gdyby jeszcze tak bardzo przedłużyć tę misję i zrobić z tego grę zachowując muzykę, to byłaby to gra straszniejsza nawet od gry "Amnesia: Mroczny Obłęd". Co wy o tym myślicie? Możecie też opisać swoje najstraszniejsze przeżycia z tą misją Nikogo chyba nie muszę przekonywać, że ta misja jest "genialnie straszna"
PS:Jeśli kogoś za bardzo przestraszyłem, tu można się pośmiać z Przytuliska :
Według mnie Przytulisko Przedmościa nadaje się na grę
Myślę tak dzięki temu, że ma tak rozwiniętą historię.
Przytulisko to wielki budynek, w którym pierwszą część zajmuje sierociniec, a drugą szpital psychiatryczny. Od dawna personel sierocińca i personel szpitala kłóciły się ze sobą. Pewnego dnia, gdy sieroty Lauryl i Drept bawiły się w chowanego na strychu, nagle "wyłoniła się" Gammal i na oczach Drepta zamordowała Lauryl, aby przybrać jej postać, wmieszać się do Strażników, a na końcu zdobyć władzę nad glifami. (W dorosłości Drept opuścił sierociniec, został przyjęty do Zakonu Młota i zaczął szukać wiedźmy, ale to już inna historia.)
Później z nieoczekiwanych przyczyn wybuchł pożar. Od tego czasu Przytulisko jest opuszczone, nawiedzone i mroczne
Te filmiki wyjaśniają soundtrack w tej misji:
Ten drugi przedstawia za pomocą dźwięku to co się działo podczas pożaru.
Gdyby jeszcze tak bardzo przedłużyć tę misję i zrobić z tego grę zachowując muzykę, to byłaby to gra straszniejsza nawet od gry "Amnesia: Mroczny Obłęd". Co wy o tym myślicie? Możecie też opisać swoje najstraszniejsze przeżycia z tą misją Nikogo chyba nie muszę przekonywać, że ta misja jest "genialnie straszna"
PS:Jeśli kogoś za bardzo przestraszyłem, tu można się pośmiać z Przytuliska :
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Masz pecha kolego Post jest super, bardzo dokładny i widać, że się postarałeś i masz pasję, ale niestety to forum już chyba ogarnęło o Przytulisku wszystko :D
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
A ja, jako że temat nosi nazwę "niewesołe miejsca", zadam pewne pytanie odnośnie innego niewesołego miejsca:
graliście kiedyś w Vampire the Masquerade: Bloodlines?
Jest tam misja w Oceanside Hotel, gdy w nią grałem, skojarzyła mi się właśnie z Przytuliskiem i z książką Kinga ("Lśnienie", oczywiście)...
Ktoś jeszcze może kojarzy to miejsce?
graliście kiedyś w Vampire the Masquerade: Bloodlines?
Jest tam misja w Oceanside Hotel, gdy w nią grałem, skojarzyła mi się właśnie z Przytuliskiem i z książką Kinga ("Lśnienie", oczywiście)...
Ktoś jeszcze może kojarzy to miejsce?
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Raczej za bardzo "zaspoilowałeś" kolego. Ostrzegaj przed tego typu tekstami, aby nie popsuć nowym użytkownikom zabawy.targog pisze:PS:Jeśli kogoś za bardzo przestraszyłem
A tak na marginesie - II link podany przez Raven'a jest konkretny.
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
A dziwiłem się, dlaczego nikt nie mówi na forum Thiefa o Przytuliskuraven4444 pisze:http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=3&t=5280
http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?t=2296
http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=3&t=3750
http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=3&t=3996
I jeszcze pewnie się znajdzie kilka tematów takich.
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Nawet, jeżeli jest dużo takich tematów na forum, to i tak warto dużo mówić o tym miejscu. A tak w ogóle to ten temat skupia się bardziej na stworzeniu gry z o Przytulisku Przedmościa
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Na razie nie podałeś, żadnych szczegółów takiej gry oprócz miejsca w którym miałoby się dziać. Jeśli miałoby być to coś na wzór Amnezji to chyba każdego odrzuciłaby mała różnorodność lokacji. W ogóle robienie gry na jednym wątku w jednym miejscu nie uważam za dobry pomysł.targog pisze:A tak w ogóle to ten temat skupia się bardziej na stworzeniu gry z o Przytulisku Przedmościa
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Nie mówię, że ta gra ma mieć jeden wątek. Gdybym miał wymyślić i powiedzieć więcej szczegółów co do tej gry, to pisałbym godzinami. Chodzi głównie o to, by był ten sam budynek (może być inaczej zbudowany) i ten sam klimat. Gdyby bardzo powiększyć Przytulisko, to liczba lokacji ogromnie by wzrosłaDaweon pisze:Na razie nie podałeś, żadnych szczegółów takiej gry oprócz miejsca w którym miałoby się dziać. Jeśli miałoby być to coś na wzór Amnezji to chyba każdego odrzuciłaby mała różnorodność lokacji. W ogóle robienie gry na jednym wątku w jednym miejscu nie uważam za dobry pomysł.targog pisze:A tak w ogóle to ten temat skupia się bardziej na stworzeniu gry z o Przytulisku Przedmościa
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Problem w tym, że już są gry bazujące na szpitalu psychiatrycznym i sierocińcu W "Sanitarium" grałeś?
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Ewentualnie mógłby się ktoś pokusić o stworzenie kampanii FM Była gdzieś zresztą mowa o konwersji Przytuliska na silnik T2. To mógłby być dobry moment...
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Jeśli to prawda to... niektórzy ludzie mają nie po kolei w głowach. Rozumiem, że Miasto w TDS może wydawać się niesatysfakcjonujące, a konwersja na silnik T2 jest szansą naprawienia niezliczonych niedociągnięć, ale same misje są jak najbardziej w porządku. Konwersja na T2 to, moim zdaniem, objaw chorego fanatyzmu.Hattori pisze:Była gdzieś zresztą mowa o konwersji Przytuliska na silnik T2.
Niemniej fanmisja (kampania byłaby przesadą) osadzona w podobnym środowisku, w podobnym klimacie mogłaby być naprawdę smakowita. Byle tylko autor dodał coś od siebie (Przedwiecznego uśpionego w podziemnej świątyni? ), a nie kopiował co popadnie.
Heroes are so annoying.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
A nie sądzisz, że może być to też po prostu fajna zabawa? Nikt nie powiedział, że konwersja ma na celu naprawę misji. Może to jedynie eksperyment albo próba stworzenia własnej jakości, np. powiększenia misji.Flavia pisze:Jeśli to prawda to... niektórzy ludzie mają nie po kolei w głowach. Rozumiem, że Miasto w TDS może wydawać się niesatysfakcjonujące, a konwersja na silnik T2 jest szansą naprawienia niezliczonych niedociągnięć, ale same misje są jak najbardziej w porządku. Konwersja na T2 to, moim zdaniem, objaw chorego fanatyzmu.Hattori pisze:Była gdzieś zresztą mowa o konwersji Przytuliska na silnik T2.
Niemniej fanmisja (kampania byłaby przesadą) osadzona w podobnym środowisku, w podobnym klimacie mogłaby być naprawdę smakowita. Byle tylko autor dodał coś od siebie (Przedwiecznego uśpionego w podziemnej świątyni? ), a nie kopiował co popadnie.
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Wolę, kiedy taką zabawę uskutecznia się na własnych pomysłach, zamiast kopiować coś, co jest dobre. Takie "eksperymenty" kojarzą mi się podejściem: "wszystko, co w TDS jest do bani, a jeśli coś jest dobre, to natychmiast musi być przeniesione na T2, żeby pokazać, że mogło być lepsze". Rozumiem, że niektóre lokacje faktycznie można by rozbudować, ale akurat Przytulisku, moim zdaniem, niczego nie brakowało i nie sądzę, żeby konwersja miała cokolwiek zmienić, poza zadowoleniem ludzi, którym TDS zniszczyło życie.
Heroes are so annoying.
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
1. Nie, nie grałem w "Sanitarium"SPIDIvonMARDER pisze:Problem w tym, że już są gry bazujące na szpitalu psychiatrycznym i sierocińcu W "Sanitarium" grałeś?
2. To nie znaczy, że nie może być kolejnych gier takiego typu. Jeżeli tego typu gry podobają się graczom, to powinno być dużo takich gier, żeby była różnorodność. Gdyby twórcy różnych gier ograniczali liczbę gier jakiegoś typu i nie tworzyli gier "bo takie już są", to byłoby teraz o połowę mniej gier, które istnieją .
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Niewesołe miejsca: Przytulisko Przedmościa
Przepraszam, źle Ciebie zrozumiałem. Myślałem, że chcesz zrobić grę na taki temat, bo takiej innej nie ma