Strona 1 z 1

T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepszy?

: 22 maja 2014, 10:24
autor: bob
Czyli który z tych projektów zrobił na forumowiczach większe wrażenie. Oba są moim zdaniem wspaniałe. Można głosować, a przy okazji uzasadnić swój wybór w formie postu.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 22 maja 2014, 16:24
autor: Mixthoor
Zdecydowanie DM. O obu projektach już pisałem w innych działach, nie będę się powtarzał.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 22 maja 2014, 16:50
autor: bob
Mixthoor pisze:Zdecydowanie DM. O obu projektach już pisałem w innych działach, nie będę się powtarzał.
Ja też wolę DM, ale już bez pełnego zdecydowania ;) Musiałem się chwilę zastanowić przed oddaniem głosu, po prostu.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 23 maja 2014, 07:54
autor: Spidey
Wrócę tu jak poznam lepiej DM. :)

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 23 maja 2014, 13:47
autor: Keeper in Training
Ja wyłamię się ze schematu i powiem, że T2X jest dla mnie nieporównywalny z Dark Modem. Przede wszystkim ograniczeniem DM jest fakt, że robiony był pod zupełnie inną grę. Przypominał Thiefa, ale nim nie był i zapewne nigdy nie będzie. Ten warunek - bycia Thiefem - T2X spełnia, równocześnie nie narzucając się, bo mamy inną bohaterkę, historię na mniejszą skalę. To ładny i skuteczny zabieg.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 30 maja 2014, 14:23
autor: Flavia
To ja się wyłamię i powiem, że żaden mnie nie zachwycił :P

T2X niby dzieje się w świecie Thiefa, ale średnio to czuć, a wykonanie (zwłaszcza oteksturowanie i głosy postaci) rażą mnie do dzisiaj, choć minął chyba rok od kiedy to przeszłam.

TDM z kolei bardzo stara się być Thiefem, ale nie bardzo mu wychodzi - całość dzieje się w zasadzie nie wiadomo gdzie, świat przedstawiony jest zupełnie bez wyrazu, a misje w większości najwyżej przeciętne. No ale zdarzają się też wybitne (do policzenia na palcach), więc koniec końców mój głos leci do niego.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 30 maja 2014, 15:55
autor: Keeper in Training
Flavia pisze:To ja się wyłamię i powiem, że żaden mnie nie zachwycił :P

T2X niby dzieje się w świecie Thiefa, ale średnio to czuć, a wykonanie (zwłaszcza oteksturowanie i głosy postaci) rażą mnie do dzisiaj, choć minął chyba rok od kiedy to przeszłam.

TDM z kolei bardzo stara się być Thiefem, ale nie bardzo mu wychodzi - całość dzieje się w zasadzie nie wiadomo gdzie, świat przedstawiony jest zupełnie bez wyrazu, a misje w większości najwyżej przeciętne. No ale zdarzają się też wybitne (do policzenia na palcach), więc koniec końców mój głos leci do niego.
T2X nie wychodził jeszcze z NewDarkiem, więc rzeczywiście wobec tekstur mamy teraz inne oczekiwania, natomiast kilka pomysłów - np. muzeum z burrickami - jest niezapomnianych. No i innowacyjna misja w (na?) pociągu. Jest trochę misji znacznie lepszych, niemniej biorąc także pod uwagę rozmiary pracy, T2X jak dla mnie jest dobry. Poza tym to chyba jedyna FM-ka - ba, cała pełnometrażowa kampania! - w której użycie innej postaci niż nasz kochany Złodziej wyszło. Dante mnie nie przekonał, jakieś tam "Saturio Returns Home" też nie. T2X orłem nie jest, ale nadal jak dla mnie - głównie ze względu na historię i sprytne użycie starych obiektów w nowym kontekście - plasuje się powyżej przeciętnej. No i to kawał historii fandomu, więc tak czy siak pozycja obowiązkowa :).

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 30 maja 2014, 17:50
autor: Flavia
Keeper in Training pisze:T2X nie wychodził jeszcze z NewDarkiem, więc rzeczywiście wobec tekstur mamy teraz inne oczekiwania,
Eee tam, A Night in Rocksbourg wyszło w 2006, wiele lat przed NewDarkiem, a niedługo po T2X - a oteksturowanie było fenomenalne, chyba nie do pobicia nawet do dzisiaj. Jednak rozdzielczość to nie wszystko :P

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 30 maja 2014, 21:46
autor: Keeper in Training
Flavia pisze:
Keeper in Training pisze:T2X nie wychodził jeszcze z NewDarkiem, więc rzeczywiście wobec tekstur mamy teraz inne oczekiwania,
Eee tam, A Night in Rocksbourg wyszło w 2006, wiele lat przed NewDarkiem, a niedługo po T2X - a oteksturowanie było fenomenalne, chyba nie do pobicia nawet do dzisiaj. Jednak rozdzielczość to nie wszystko :P
Mimo wszystko wyszło po. Na DromEdzie się nie znam, nie będę oceniać, po prostu wydaje mi się, że przy formacie pracy i początkowo niezbyt przychylnym nastawieniu łacherów ("NIE BĘDZIE GARRETTA?! What the...?!") poradzili sobie dobrze.

Graficznie z pewnością nie jest tak urokliwe jak misje moich ulubionych Aniołków Benny'ego: Lady Roweny, ZinkChristine i Tiens :P. Ma za to przyzwoitą sferę fabularną i ogólnie trzyma poziom jak na kampanię. Samo tłumaczenie wymagało mnóstwa pracy, wyobrażam sobie, jak trudno musiało być zmontować wszystkie trzynaście misji... :o

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 23 lipca 2014, 22:41
autor: bob
Teraz to ja już nie wiem, który fanowski projekt lepszy, skoro Dark Engine (tutaj chodzi o np. T2X) ma możliwość negowania upadku Garretta, w T2X to jest Zaya.

Trudny wybór co do wyższości jednego tytułu nad drugim.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 00:00
autor: Keeper in Training
bob pisze:Teraz to ja już nie wiem, który fanowski projekt lepszy, skoro Dark Engine (tutaj chodzi o np. T2X) ma możliwość negowania upadku Garretta, w T2X to jest Zaya.

Trudny wybór co do wyższości jednego tytułu nad drugim.
"Negowanie upadku Garretta" - co masz na myśli?

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 07:37
autor: bob
Testowałem latanie w Thiefie 2 oraz w Thiefie 2X. Latanie (a raczej próba latania) działa w Thiefie 2, natomiast z powodu plików gry nie działa w Thiefie 2X. Zauważyłem, że w Thiefie 2X gdy blackjack jest naładowany do automatu, to ten blackjack będzie trafiać nie z prawej strony (z prawej strony jest prawidłowo), lecz z przodu.
Keeper in Training pisze:"Negowanie upadku Garretta" - co masz na myśli?
Negowanie upadku działa zarówno w Thiefie 2, jak i w Thiefie 2X; ale w Thiefie 2X lepiej jest to robić mieczem, a nie blackjackiem (z powodu plików gry).
Keeper in Training pisze:"Negowanie upadku Garretta" - co masz na myśli?
Na myśli miałem to, że można próbować negować upadek z wysokości. Nie tylko w zdecydowanej większości OM-ek Thiefa 1 i Thiefa 2, ale też większość FM-ek Thiefa 1 i Thiefa 2.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 15:25
autor: timon
Ja nie tylko neguję upadek ale i potwierdzam powstanie Garretta. :shock: :shock: :shock: Co to za językowość?

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 15:30
autor: bob
timon pisze:Co to za językowość?
Ten ukryty przeze mnie przekaz? A, to tak, żebym zmniejszył ryzyko zapomnienia za ileś tam lat, jak to się robi z negowaniem upadku 8-) Po prostu kolejność jest najważniejsza.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 17:33
autor: Mixthoor
Garrett upadł, a ja tego nie neguję. Chodzi o Kleptomaniaka.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 18:01
autor: bob
Mixthoor pisze:Garrett upadł, a ja tego nie neguję. Chodzi o Kleptomaniaka.
No a Zaya to co? Tak samo?

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 21:40
autor: Juliusz
Negowanie upadku działa zarówno w Thiefie 2, jak i w Thiefie 2X; ale w Thiefie 2X lepiej jest to robić mieczem, a nie blackjackiem (z powodu plików gry).
Bob - zanim napiszesz coś na publicznym forum, pokaż to proszę wpierw komuś z rodziny. Jeśli oni Ciebie nie zrozumieją, to my tym bardziej.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 21:51
autor: Flavia
Chyba chodzi mu o uniknięcie negatywnych efektów upadku, tj. śmierci. Żeby to osiągnąć wystarczy wziąć trupa i rzucić sobie pod nogi podczas spadania (najlepiej tuż nad ziemią).
(Wiem, bo w Unholy Vivid Innocence Haplo trzeba było tak zrobić żeby zgarnąć jeden artefakt).

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 21:55
autor: bob
Flavia pisze:Chyba chodzi mu o uniknięcie negatywnych efektów upadku, tj. śmierci. Żeby to osiągnąć wystarczy wziąć trupa i rzucić sobie pod nogi podczas spadania (najlepiej tuż nad ziemią).
(Wiem, bo w Unholy Vivid Innocence Haplo trzeba było tak zrobić żeby zgarnąć jeden artefakt).
Mogę powiedzieć tyle, że z trupem nie warto tego robić, i tyle - skoro jest bezpieczniejszy przecież sposób.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 21:58
autor: Flavia
"Ogłuszeńców" zaliczam do trupów :P
A co jeszcze? Nie powiesz mi chyba, że można do tego użyć dowolnego obiektu?

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 26 lipca 2014, 22:03
autor: bob
Flavia pisze:"Ogłuszeńców" zaliczam do trupów :P
A co jeszcze? Nie powiesz mi chyba, że można do tego użyć dowolnego obiektu?
Nie mam na myśli dowolnego obiektu.

Mam na myśli, że gdyby w misji Unholy Vivid Innocence w ekwipunku Garretta był przynajmniej jeden wytrych, to za pomocą miecza lub blackjacka by można było tego dokonać.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 28 lipca 2014, 22:54
autor: Keeper in Training
Słodka Równowago, o czym Wy tu perorujecie :roll: ! To już nie zwykłe tricki ze skrzynkami, to oddzielna gałąź parkouru.

Re: T2X czy The Dark Mod - który fanowski projekt jest lepsz

: 03 sierpnia 2014, 17:01
autor: Bielow
Zdecydowanie Dark mod.
Kiedyś byłem strasznym zwolennikiem T2X. Sama bohaterka jak i zmiany jakie przeszedł T2 w T2X bardzo mi się podobały. Same filmiki w stylu Thiefa były rewelacyjne. Tak samo dźwięk. Jednak po jakimś czasie ograniczenia thiefa dają mocno się we znaki...

Z drugiej strony zaś:
Po wymianie kompa i po przejściu takich hitów z DM [wg. mnie] jak:
-Thomas Porter - Seria
-William North - Seria
-Penny Dreadful 1 & 2
-Ulysses: Genesis
-Misje Melane & BikerDuda
-Tears of st. Lucia [bardzoo klimaciarskie]

Głosuję na TDM. Jest trudniej niż w thiefie. A możliwości wykorzystania otoczenia większe. Poza tym DM wkrótce wyda oficjalną kampanię co wg. mnie będzie jednym z lepszych chwil w historii DM.