Dźwięki i odgłosy...

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Dźwięki i odgłosy...

Post autor: timon »

Dżwięki startowe .
Jeżeli ktoś jest ciekaw to podaję link : http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... adid=76350
gdybym to wiedział 2 miechy temu :cry:
Ostatnio zmieniony 05 listopada 2004, 12:42 przez timon, łącznie zmieniany 1 raz.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Dźwięki i odgłosy...

Post autor: Gregorius »

Poszukuję odgłosów... err... pewnych (nie mogę zdradzić, bo może pojawią się w mojej misji konkursowej :wink: ) do użycia jako ambient lub odgłos wydawany przez przedmiot.

Zna ktoś jakieś stronki z takimi dźwiękami Freeware? A może ktoś ma... (nie mogę powiedzieć co)... gdybym sam miał to bym sobie nagrał :wink:
Pełna konspiracja... :wink:
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: timon »

Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: Gregorius »

Dzięki! Znalazłem coś dla siebie... :ok
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: timon »

Ja ma prośbę o linki z darmową muzyką, najlepiej klimatyczne, mroczne kawałki. Najlepiej sama muzyka bez tekstu.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: Gregorius »

Proponuję zajrzeć do Aminetu. Jest tam masa różnych muz, głównie z Amigowych demek.... Za to wszystko za darmo :wink:
http://ftp.uni-paderborn.de/aminet/dirs/tree_mods.html

Do odtwarzania (i konwersji na wav) nadaje się WinAmp, większość to moduły ProTrackera (pliki *.mod), proponuję szukać modułów *.xm, znacznie lepsza jakość.
Nie obawiajcie się małej wielkości plików! To nie MP3... Te moduły są bardziej podobne do MID, tyle że korzystają z własnych dźwięków...
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
raju
Ożywieniec
Posty: 81
Rejestracja: 27 października 2003, 20:38
Lokalizacja: W-w

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: raju »

Może powiem trochę nie na temat, ale można by wstawić do fanmisji ostatni kawałek z Matrixa 3 (tytuł "Mazel tow" chyba), też tak na koniec. Jak tego słucham to normalnie mnie dreszcz przeszywa.... Dle Garreta byłoby jak znalazł.
Quid est veritas?
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: Bukary »

raju pisze:Może powiem trochę nie na temat, ale można by wstawić do fanmisji ostatni kawałek z Matrixa 3 (tytuł "Mazel tow" chyba), też tak na koniec. Jak tego słucham to normalnie mnie dreszcz przeszywa.... Dle Garreta byłoby jak znalazł.
Taka misja zostałaby wyklęta przez bywalców TTLG. DLaczego? Bo w sposób nielegalny wykorzystywałaby ścieżkę dźwiękową z filmu. Był już taki przypadek z "Hush, hush". Autor tej niezłej misji tak się wkurzył, że zaprzestał dalszych prac w DromEdzie.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
van_HellSing
Egzekutor
Posty: 1864
Rejestracja: 23 października 2003, 18:48
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: van_HellSing »

Zaraz, zaraz, to np. Purah zdobywał licencję na utworek końcowy z CL? Nie wydaje mmi się...
Überm Sternenzelt richtet Gott, wie wir gerichtet
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: Bukary »

van_HellSing pisze:Zaraz, zaraz, to np. Purah zdobywał licencję na utworek końcowy z CL? Nie wydaje mmi się...
A kto wg ciebie jest autorem tego końcowego utworu? :) [Podpowiedź: znajdź podziękowania dla "autora"].

Powtarzam: misje z nielegalnie wykorzystanymi utworami spotkają się z WYRAŹNĄ krytyką na TTLG. [Moderatorzy czuwają!] ;)
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
van_HellSing
Egzekutor
Posty: 1864
Rejestracja: 23 października 2003, 18:48
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: van_HellSing »

Bukary -mylisz się. Autorem tego utworu nie jest ani Joshua Heinrich ani Bart Klepka. Utwór nosi tytuł "Red Tape", a wykonuje go zespół Agent Provocateur. Utworek znalazł się między innymi na ścieżce dźwiękowej do filmu "The Jackal".
Überm Sternenzelt richtet Gott, wie wir gerichtet
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: Bukary »

van_HellSing pisze:Bukary -mylisz się. Autorem tego utworu nie jest ani Joshua Heinrich ani Bart Klepka. Utwór nosi tytuł "Red Tape", a wykonuje go zespół Agent Provocateur. Utworek znalazł się między innymi na ścieżce dźwiękowej do filmu "The Jackal".
Może i tak jest. Ale fakt faktem, Purah ma obsesję na punkcie praw autorskich (wiem to m.in., bo wymieniłem z nim kilka listów). Nie sądzę, by wykorzystał coś "nielegalnie"...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: Dźwięki i odgłosy...

Post autor: Bukary »

Zobaczcie tutaj:

http://www.ttlg.com/downloads/thief/missions/hush/

I zwróćcie uwagę na to:
The use of Shirley Horn's rendition of "Love for Sale" brings up the thorny issues of intellectual property, artists's royalties and the legal use of copyrighted material, especially since Ms Horn is still very much alive and musically active (in fact her concert opens the Montreal Jazz Festival next month). All fan missions include copyright protection notices in their accompanying text files, as well as injunctions not to edit or distribute the levels without their authors's permissions, and proper credit for skins, items, etc. borrowed from other creators. All of this is commendable, but the same courtesies (legal obligations, actually) also extend to people other than THIEF mission creators. As a longtime jazz fan, I appreciated Ithel's good taste in selecting this song, but as a part-time composer/arranger/recording engineer, I was less than thrilled with its inclusion. The name of the game may be THIEF, but...
Plagiarism penalty: -1 (for the unauthorized use of copyrighted material
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
ODPOWIEDZ