Znaleziono 19 wyników

autor: murmandamus
02 sierpnia 2007, 21:22
Forum: Fanmisje i inne projekty
Temat: T2 FM: A Pirate's Downfall
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 6445

T2 FM: A Pirate's Downfall

Już nie wiem co dalej. Szlag trafia mnie. Strażnicy śpią smacznie już przeszukałem wszystko i nie wiem co dalej. Mam klucz do zbiornika wody klucz w domu do kilku drzwi ale nie mogę otworzyć zamków przy kominku i przy bibliotece. Co więcej nie mogę się dostać do głównej sypialni lorda bo nawet się n...
autor: murmandamus
02 sierpnia 2007, 13:49
Forum: Świat Złodzieja
Temat: Ekwipunek Garreta.
Odpowiedzi: 221
Odsłony: 23081

Ekwipunek Garreta.

Nie zastanawialiście się kiedyś gdzie Garret podczas skoku upycha swój cały ekwipunek? Strzały z kryształami, flashbomby miny itp a do tego masa łupu. Czasem w misji ok 3tyś możemy zebrać najróżniejszego monety, wazty maski kielichy świeczniki widziałem nawet jakiś obraz do wzięcia a wszystko zajmuj...
autor: murmandamus
02 sierpnia 2007, 00:10
Forum: Świat Złodzieja
Temat: Thief jak Lenin wiecznie żywy
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3381

Re: Thief jak Lenin wiecznie żywy

tu przytaczam topic z forum o rychłym wymieraniu fanmisjii do t2 na rzecz t3

temat z lutego 2005

http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.php?t=2155

ktoś tam wspomniał że pociągnie jeszcze rok itp...

Mamy 2007 a wymierania t2 jakoś nie widzę. Zonk. A do T3 nadal mało.
autor: murmandamus
01 sierpnia 2007, 18:39
Forum: Świat Złodzieja
Temat: Używanie Blackjacka
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 10331

Re: Używanie Blackjacka

Niemniej jednak to takie "zostawianie świadków" śladów jak się delikwent dobudzi ze słodkiego snu to potem gada kai to zły złodziej dał mi w łeb jak wyglądał etc. Zostawienie śladu jak by nie było. Z drugiej strony Garret jest tak czy inaczej nieuchwytny by to miało znaczenie.
autor: murmandamus
01 sierpnia 2007, 18:26
Forum: Świat Złodzieja
Temat: Używanie Blackjacka
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 10331

Używanie Blackjacka

Ogolnie blackjack to duże ułątwienie i dzięki niemu usuwamy niewygodnych strażników z ich pozycji i czyścimy sobie trasę. Jednak jakieś takie mam przeświadczenie że profesjonalista pokroju garreta powinien go jak najrzedziej używać. Niemniej jednak są pewne misje w których zagęszczenie straży czy me...
autor: murmandamus
31 lipca 2007, 21:45
Forum: Świat Złodzieja
Temat: Thief jak Lenin wiecznie żywy
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3381

Re: Thief jak Lenin wiecznie żywy

Może chodzi mu o głos. Też naprzykłąd chciałbym mieć taki.
Nawet wiem co chciałbym powiedzieć do mojej byłej takim głosem jak w tej cutscence z t2


-Leave!
-NOW!
autor: murmandamus
30 lipca 2007, 00:53
Forum: Świat Złodzieja
Temat: Thief jak Lenin wiecznie żywy
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3381

Thief jak Lenin wiecznie żywy

Mowa o T1 i T2 z fanmisjami t3 na razie pominę. Ile to już lat? W każdym razie dużo jak na grę komputerową a Thief dzięki fanmisją (zwłaszcza t2) trzyma się i jak patrzę ciągle nowe wychodzą a klimatem i grywealnoscią przebija większość gier. I co tam grafika T2 nadal wygląda schludnie i przyjemnie ...
autor: murmandamus
27 lutego 2007, 22:08
Forum: Aktualności ze świata Thiefa
Temat: Nowa T2 FM: Dracula part 4: The Darkthrone
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1641

Re: Nowa T2 FM: Dracula part 4: The Darkthrone

Trochę tu trochę tam, troche w katakumbach. Misja porządna chociarz troche problemu było z wielkimi salami pełnymi straży. No ale skoro to jacyś diaboliści nieludzcy nie miałem większych skrupułów pozabijać ich wszystkich oczyszczając sobie drogę. Jedyny zgrzyt to zdobyć klucz w swiątyni wody bo sad...
autor: murmandamus
24 lutego 2007, 00:19
Forum: Thief 1, 2, 3 i 4 - oryginalne misje
Temat: thief 3 - czy warto?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2087

thief 3 - czy warto?

Czy warto kupić Thiefa 3? Zastanawiam się bo jest dostępna teraz antologia thiefów wszystkich od 1 do 3 a brakuje mi tylko trójki do kolekcji. Jednak słyszałem że Thief 3 jest w 3 osobie a opcja 2 osoby jest nie taka jak w poprzednich grach serii.(jesli tak do chyba odpuszczę sobie nie chce grać w t...
autor: murmandamus
02 września 2005, 09:53
Forum: Fanmisje i inne projekty
Temat: The 7th Crystal
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 7155

Re: The 7th Crystal

No cóż skoro moj temat został zamkniety to tu sie jeszcze spytam. Otóż po przeczytaniu topicu tego zrozumiałem ze muszę podsłuchać rozmowę tyle ze nadal nie wiem gdzie to jest. Czyżbym musiał od nowa zaczynać? Czy to możliwe zebym ogłuszył te osoby co miały rozmawiać i uniemozliwilem sobie przejscie...
autor: murmandamus
14 lipca 2005, 22:12
Forum: Fanmisje i inne projekty
Temat: Old Comrades - wybuch
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1031

Re: Old Comrades - wybuch

tia , dziala teraz w porzadku. Ok dzieki jeszcze raz za rade.
autor: murmandamus
09 lipca 2005, 21:01
Forum: Fanmisje i inne projekty
Temat: Old Comrades - wybuch
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1031

Re: Old Comrades - wybuch

dzieki serdeczne za pomoc, juz instaluje latke.
autor: murmandamus
08 lipca 2005, 19:29
Forum: Fanmisje i inne projekty
Temat: Old Comrades - wybuch
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1031

Old Comrades - wybuch

Mam taki problem zaiste wykonalem juz wszystko wlasciwie w expercie poza wybuchem no ale schodze do magazynku otwieram patrze skrzacy lewarek wiec pociagam go pierdut no i tylko przejscie do celi obok sie pokazuje. No nic pod sciana przeciwlegla stoi kilka ladunkow wiec biore ceglowke i rzucam w nie...
autor: murmandamus
05 lipca 2005, 13:56
Forum: Ogólne dyskusje
Temat: System Shock 2
Odpowiedzi: 80
Odsłony: 23085

Re: System Shock 2

Na Flaki Khaina! Po paroletniej przerwie znow zacżąłem System Shocka 2 i wiecie co wam powiem. Klimat Wymiata. Natomiast ma to coś jeszcze, jeszcze nigdy nie gralem w gre potrafiącą tak przestraszyć tak jak SS2 . A w nocy to juz totalny odjazd jest. Idziesz korytarzami nagle jek jakis i zaczynasz si...
autor: murmandamus
31 marca 2005, 21:19
Forum: Świat Złodzieja
Temat: Constantyn czy wielebny ojciec Karras
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 9788

Constantyn czy wielebny ojciec Karras

To jak kogo wybierzecie kogo bardziej lubicie/podziwiacie o ile mozna mowic o lubieniu swoich wrogow. Kto na was wywarl wieksze wrazenie. W moim przypadku jest to ojczulek Karras - geniusz a do tego ma ten swoj niesamowity glos. W miare gry coraz bardziej jestesmy przeswiadczymy ze jest on oblakany,...
autor: murmandamus
30 marca 2005, 22:29
Forum: Thief 1, 2, 3 i 4 - oryginalne misje
Temat: Thief moje wyrzuty sumienia
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1640

Re: Thief moje wyrzuty sumienia

co to znaczy ghost man , czy chodzi o to by nikt nie zobaczyl cie? czy to + bez ogluszania?
Iron man mowicie bez savow
autor: murmandamus
30 marca 2005, 22:20
Forum: Thief 1, 2, 3 i 4 - oryginalne misje
Temat: Thief moje wyrzuty sumienia
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1640

Re: Thief moje wyrzuty sumienia

hem hem, jako pokute daje sobie zawsze grac juz na expercie ;)
autor: murmandamus
30 marca 2005, 21:42
Forum: Thief 1, 2, 3 i 4 - oryginalne misje
Temat: Thief moje wyrzuty sumienia
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1640

Re: Thief moje wyrzuty sumienia

i mam nadzieje nigdy juz nie uzyc tej przekletej kombinacji ;)


Czy T3 ma podobny ingine do 2 i 1 ? znaczy zasady podobne? bo widzialem gdzies Trailer ze perspektywa z 3 osoby jest :( to by bylo niesmaczne.
autor: murmandamus
30 marca 2005, 21:36
Forum: Thief 1, 2, 3 i 4 - oryginalne misje
Temat: Thief moje wyrzuty sumienia
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1640

Thief moje wyrzuty sumienia

Mam zarowno 1 jak i 2. Przeszedlem 2 i jestem w trakcie 1. Otoz mam nastepujacy wyrzut sumienia. Tyczy sie on czitu przeskoku do nastepnej misji automatycznie. Otoz uzylem go w 3 misjach 2 razy w Metal Age i raz w Dark Projet bo nie moglem przejsc kompletnie do konca. W pierwszym przypadku bylo to w...