T2: Zamkowa misja

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Gregorius »

No rewelacja :shock: czy to jeszcze DromEd? Aż wstyd mi będzie pokazać zrzuty z mojej misji z paskudną architekturą...

Zapamiętaj sobie tytuł pewnej piosenki: I'll sleep when I'm dead...
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
Ismeril
Akolita
Posty: 139
Rejestracja: 28 sierpnia 2005, 13:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Ismeril »

Musiałam pożyczyć śliniak od córci :) jak by co to się zgłaszam do testów na ochotnika. Może przyda sie spojzenie kobiety i Matki Polki?? 8-)
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Nivellen »

Ismeril pisze:Musiałam pożyczyć śliniak od córci :) jak by co to się zgłaszam do testów na ochotnika. Może przyda sie spojzenie kobiety i Matki Polki?? 8-)
Spojrzenie kobiety napewno się przyda :-D. Mam nadzieję, że Matce Polce spodoba się scenariusz jaki próbuję "upichcić", ale o tym sza 8-)

Dzięki Wszystkim odwiedzającym ten temat za wsparcie, znów doładowaliście moje "Dromedowe akumulatory" :oki
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2007, 07:17 przez Nivellen, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Monsieur
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 05 stycznia 2006, 18:57

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Monsieur »

Nivellen pisze:Mam nadzieję, że Matce Polce spodoba się scenariusz jaki próbuję "upichcić", ale o tym sza
Nie wątpie , że scenariusz będzie równie miodny co architektura misji :) . Ale czy teksty będą w języku ojczystym ?
Awatar użytkownika
MRYS
Skryba
Posty: 262
Rejestracja: 07 października 2002, 15:28
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: MRYS »

Ismeril pisze:jak by co to się zgłaszam do testów na ochotnika
No dobra, ustępuje pierwszeństwa kobiecie, ale ja byłem drugi, ja byłem drugi!!! :-D
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Nivellen »

Monsieur pisze:(...)Ale czy teksty będą w języku ojczystym ?
Będą dwie wersje, po naszemu i "anglicku" :)
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Paweuek »

Bardzo chętnie przetestuję ^^. Będę bezlitosny :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Nivellen »

Dzięki ! Nie zapomnę o Tobie :)
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
3dfx
Skryba
Posty: 286
Rejestracja: 06 marca 2005, 21:31
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: 3dfx »

Te zrzuty wygladają jak po jakims retuszu? Zwlaszcza to ze strychu. Jakos tak za ladnie. Gdyby nie punkty zdrowia zwatpilbym czy to nie do TDSa albo do czegos jeszcze bardziej zaawansowanego. Nie znam sie na DromEdzie wiec pytam: kazdy moze sobie zrobic teksturke w innej "jakosci" i rozdzielczosci? Jedni takie sobie statystyczne, rozmazane a drudzy takie "zywe" jak ten strych? Moze to tylko zludzenie...?
ZDEPTAJMY BEZECNE!
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Juliusz »

adrian3dfx pisze:Nie znam sie na DromEdzie wiec pytam: kazdy moze sobie zrobic teksturke w innej "jakosci" i rozdzielczosci? Jedni takie sobie statystyczne, rozmazane a drudzy takie "zywe" jak ten strych? Moze to tylko zludzenie...?
Większość oryginalnych tekstur z Thiefa była w rozdzielczości 64x64 albo 128x128. Silnik thiefa pozwala na teksturki 256x256, co robi dość znaczącą różnicę. Do tego można skalować tekstury na ścianach - im bardziej zmniejszone tym bardziej szczegółowe (choć bardziej powtarzalne). Do tego dochodzą jeszcze umiejętności - jedni robią tekstury przeciętne, a inni bardzo ciekawe. Dlatego tekstury Nivellena wyglądają tak dobrze :).
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Edversion »

No to jak? Kiedy skończysz tę misję?? Ja juz się poważnie niecierpliwię. :)
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Kapitan Smith »

Screeny wyglądają naprawdę rewelacyjnie. Po prostu brak słów! No i Nivellen dołącza nam do światowej elity ;) Do rzeczy: jak idzie? Może jednak pomoc? :-)
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Nivellen »

Witam wszystkich czekających i zaglądających do tego tematu. Niestety RL bierze górę nad moją rozrywką i pasją, prace idą bardzo powoli. Do edytora siadam nieraz na dwie trzy godziny w tygodniu, i to się nie zmieni niestety jeszcze przez następne dwa miesiące.
Dziękuję za wsparcie i cierpliwość! Na dowód tego, że coś tam dłubię - trzy nowe fotki:
Obrazekdump001rx8 by Nivellen67, on Flickr
Korytarz wiodący na podwórka
Obrazekkorytarz1 by Nivellen67, on Flickr
Korytarz do sali rycerskiej
ObrazekSchody drewniane by Nivellen67, on Flickr
Klatka schodowa
Ostatnio zmieniony 23 kwietnia 2015, 00:02 przez Nivellen, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Edversion »

Czekamy ze zniecierpliwieniem, Nivellan. ;)

Screeny jak zwykle wyglądają cudnie.. Co świadczy, że napewno zagram w twoją misję.

Miłej pracy w Dromie,
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: marek »

Screeny cudne - czy to na pewno Thief2 ?
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Juliusz »

Hej! Lubię wpadać po długiej przerwie na to forum i zastawać jakieś niespodzianki. Niestety poziom Twoich screenów nie jest dla mnie żadną niespodzianką, bo od zawsze wiedziałem, że jest wysoki! ;) A mówiąc prościej - super screeny! Czekam również! :)
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Dziarsky »

Czy mi się wydaje czy textury w tej FM są jakimiś nowymi wersjami o lepszej jakości ?
Architektura i rozwiązania są świetne. Oby tak dalej.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ismeril
Akolita
Posty: 139
Rejestracja: 28 sierpnia 2005, 13:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Ismeril »

Ja już bym chciała trochę potestować jeśli to mozliwe :|
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Kapitan Smith »

A ja (prawie) zawsze wolę poczekać do wydania :P Lubię czasem poniecierpliwić się, bo potem albo wrażenie będzie o wiele większe, albo będzie duży zawód.
Awatar użytkownika
Deadly
Paser
Posty: 189
Rejestracja: 03 grudnia 2006, 10:46
Lokalizacja: Wrocław

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Deadly »

ja czekam cierpliwie :drool: Wszystko wygląda na dopracowane (względem grafiki). Doszedłem do wniosku, że lepiej jest poczekać na fanmisję dłużej, niż dostać ją szybciej i się trochę rozczarować ilością bugów, niedociągnieć.. (podróż do krainy biedaków). I z całym szacunkiem dla Kapitana, bo wykonanie i pomysł są świetne (no i polski język, który wiele ułatwia), lecz te niedociągnięcia pozostawiają jednak niesmak..

sorry za lekki offtop, ale nie chciałem zakończyć swojego posta na " (podróż do krainy biedaków)." nie wyjaśniając, o co mi chodziło ;)

ALL THAT IS YOURS

SHALL SOON BE MINE
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Nivellen »

Witam wszystkich oczekujących na moją fm-kę i przepraszam za tak długą przerwę w pracach (ponad pół roku :!: :( ) Od miesiąca na placu budowy znów coś się dzieje. Początkowo zakładałem, że misja będzie o wiele większa niż jest w tej chwili (chodzi powierzchnię "kwadratową") ale okazało się to zbyt trudne do udźwignięcia dla silnika gry. Główne założenie lokacyjne (duża "otwarta" posiadłość - zamek) oraz rozwiązania architektoniczne (szczegółowe odwzorowanie brył budynków i detali pomieszczeń we wnętrzach) ograniczyły dość znacznie moje początkowe projekty i skłoniły niestety do poważnych kompromisów.

Biorąc pod uwagę dotychczasową pracę i to co może jeszcze się znaleźć w misji, oceniam zaawansowanie prac w samej architekturze misji na około 70%.

Liczę na Waszą cierpliwość. Dla zaostrzenia apetytu dwa zrzuty:
Obrazeksklepienie csg by Nivellen67, on Flickr
Piwniczka - jeszcze wygląda w miarę schludnie, będą trochę inne tekstury.
ObrazekCiepła komnata by Nivellen67, on Flickr
komnata "ciepła"
Ostatnio zmieniony 22 kwietnia 2015, 22:21 przez Nivellen, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Michal
Poganin
Posty: 729
Rejestracja: 02 listopada 2006, 13:33
Lokalizacja: Tychy

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Michal »

Coś czuję, że klimat tej misji będzie niesamowity. Jeszcze nie umeblowane a już wygląda naprawdę ładnie. Czyżby najbardziej oczekiwana premiera 2008?
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Jacek »

Nie spiesz się, dopracuj, nie wydawaj przedwcześnie bo sam będziesz żałował, my i tak poczekamy ;) Uwielbiam zamkowe misje :)
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Edversion »

Screeny jak zawsze przecudne.
Michal pisze:Czyżby najbardziej oczekiwana premiera 2008
Napewno!

Architekatura budynków wygląda przepięknie. Gratuluję Ci wspaniale wykonanej roboty! :ok

I co to jest ta komnata "ciepła"? Średniowieczna sauna?? :)
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: T2: Zamkowa misja

Post autor: Nivellen »

Dzięki za słowa uznania :-D
Edversion pisze:(...)I co to jest ta komnata "ciepła"? Średniowieczna sauna?? :)
To pomieszczenie wyłożone całkowicie drewnem, aby ciepło zgromadzone przez palenie w kominku, piecu kaflowym lub hipocaustum nie uciekło zbyt szybko przez kamienne ściany. W średniowieczu stosowano tę metodę szczególnie dla komnat typowo mieszkalnych/sypialnych.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
ODPOWIEDZ