Strona 3 z 7

Re: T2: Zamkowa misja

: 23 października 2007, 17:20
autor: eLPeeS
Nivellen pisze:aby ciepło zgromadzone przez palenie w kominku, piecu kaflowym lub hipocaustum nie uciekło zbyt szybko
To się nazywa fachowe podejście do tematu :) Uwielbiam kiedy lokacje są przemyślane i takie jakie powinny być w realnym świecie. Dla mnie bomba!

Re: T2: Zamkowa misja

: 23 października 2007, 18:59
autor: Juliusz
Nie spiesz się, dopracuj, nie wydawaj przedwcześnie bo sam będziesz żałował
A ja bym raczej radził odwrotnie. Rusz do przodu, nie dopieszczaj architektury teraz na 100%, zacznij meblować, wypełniać AI, programować zdarzenia i zadania - zawsze będziesz mógł wrócić do architektury i sam się wtedy przekonasz na ile ją jeszcze musisz dopracować, żeby misja miała klimat i trzymała się kupy. (okaże się, że mniej niż myślisz :) ). Sam wiem co nieco o tworzeniu misji i tworzeniu w ogóle i wiem, że albo ta misja pochłonie resztę Twojego życia, albo będziesz mógł się cieszyć z bycia autorem wydanej dobrej, ba! - nawet bardzo dobrej misji, (bo co do wysokiego poziomu jestem przekonany) i wówczas będziesz mógł ruszyć z kolejnymi projektami. Wybór oczywiście należy do Ciebie. :)

Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Re: T2: Zamkowa misja

: 20 grudnia 2007, 20:01
autor: jendreck
Nivellen, zamek wygląda niesamowicie. Przyznam szczerze, że dawno nie widziałem tak świetnej roboty w DromEdzie. Jeśli chodzi o mnie to chętnie poczekam na finalną i dopracowaną wersję. Po co wypuszczać zabugowaną wersję? Błędy można, oczywiście, poprawić, ale mniej osób sięgnie po porawioną wersję. Zamierzasz zgłosić FM-kę na thief-thecircle? To popularna strona dla maniaków Thiefa.

Re: T2: Zamkowa misja

: 21 grudnia 2007, 21:38
autor: Nivellen
jendreck pisze:(...)Zamierzasz zgłosić FM-kę na thief-thecircle? To popularna strona dla maniaków Thiefa.
Oczywiście tak. W założeniach misja ma być pl i ang od razu na starcie. Jak to wyjdzie "w praniu" to zobaczymy. Cieszę się, że podoba Ci się mój zamek. Przy takiej liczbie wyśmienitych fm-ek bardzo trudno zrobić coś ciekawego, staram się jak mogę :-)

Re: T2: Zamkowa misja

: 05 czerwca 2008, 01:43
autor: Nivellen
Po bardzo długiej przerwie praca znów ruszyła. Idzie wprawdzie jak krew z nosa, ale przestałem się tym przejmować - w końcu robię to głównie dla własnej przyjemności 8-)
Obrazekdump201504222233360 by Nivellen67, on Flickr
Kuchnia od strony małego podwórka
Obrazekdump201504222237140 by Nivellen67, on Flickr
Jedno z wielu pomieszczeń w dużej wieży
Obrazekdump201504222240460 by Nivellen67, on Flickr
Jeszcze raz kuchnia, z innej perspektywy
Obrazekdump201504222249150 by Nivellen67, on Flickr
Wnętrze kuchni, jeszcze bardzo surowe
Wygląd niektórych tekstur i otoczenia w wersji alfa.

Re: T2: Zamkowa misja

: 05 czerwca 2008, 08:51
autor: Dziarsky
Powiem krótko: Zajebiste :).
Jak się ma zdolności i pomysły to na każdym silniku można zrobić cuda :) więc trzymam kciuki!

Re: T2: Zamkowa misja

: 05 czerwca 2008, 09:11
autor: bari
Nivellen?? jak się robi takie super architektoniczne wygibasy?? :-D , pytam ponieważ
w sieci można znaleźć wiele tutoriali dot. dromeda, ale odnośnie samego rzeźbienia są tylko ogólne wskazówki....

Re: T2: Zamkowa misja

: 05 czerwca 2008, 09:23
autor: Abru
Bardzo ładnie. Fajnie, że dalej pracujesz nad tą misją. :)
Dziarsky pisze:Jak się ma zdolności i pomysły
... i dużo wolnego czasu. ;)

Re: T2: Zamkowa misja

: 05 czerwca 2008, 09:35
autor: Dziarsky
Abru pisze:... i dużo wolnego czasu.
Hehe, racja, święta racja. Ja już dawno bym wam się chwalił screenami do tego co montuję w TDM ale ciągle to w powijakach z braku czasu :).

Re: T2: Zamkowa misja

: 05 czerwca 2008, 10:47
autor: Michal
Wygląda niczym poranek w Wyzimie

Re: T2: Zamkowa misja

: 05 czerwca 2008, 11:42
autor: Nivellen
Dzięki za uznanie :ok , tego mi trzeba - pobudza do pracy jak cholera :-D A z tym czasem to nie przesadzajcie, przecież buduje tę misję już prawie trzy lata! Mam tylko nadzieję, że ktoś jeszcze w nią zagra ;)
bari pisze:Nivellen?? jak się robi takie super architektoniczne wygibasy?? :-D , pytam ponieważ w sieci można znaleźć wiele tutoriali dot. dromeda, ale odnośnie samego rzeźbienia są tylko ogólne wskazówki....
Niestety nie ma do tego żadnych tutoriali. Wydaje mi się, że potrzeba głównie dużo pracy/doświadczenia, no i zamiłowania do architektury. Przejrzyj sobie wątek inspiracje i nauka patrzenia, pomoże Ci w wymyśleniu i zaplanowaniu budowli, co - poza samym ogólnym pomysłem - jest właśnie najważniejsze.
Michal pisze:Wygląda niczym poranek w Wyzimie
Wiedziałem, że tak będzie, to jest zachód słońca - nie wschód. Cholerka, niebo jest chyba za bardzo różowe :? Ale to się da poprawić :P

Re: T2: Zamkowa misja

: 06 czerwca 2008, 08:41
autor: Dziarsky
Nivellen pisze:niebo jest chyba za bardzo różowe :? Ale to się da poprawić :P
No coś w tym jest. Po za tym IMO na wcześniejszych screenach światło zachodzącego słońca padające na budynki było za żółte. Jak obserwuję to na moim bloku to wszystko ma więcej pomarańczu :).

Re: T2: Zamkowa misja

: 06 lipca 2008, 14:05
autor: Juliusz
Witam po długiej nieobecności na forum...

Coś mnie tknęło ostatnio, żeby zaglądnąć, co tu się jeszcze dzieje. No i cieszę się, że mogę oglądnąć parę Twoich nowych obrazków. :) Wyglądają naprawdę rewelacyjnie. Szkoda tylko, że te kanciaste sylwetki tak się kłócą z bardzo malarskimi teksturami. No, ale to już wina silnika.
Już wcześniej sugerowałem Tobie, Nivellen, że się marnujesz w tym Dromedzie. Ze swoją wiedzą i wrażliwością w dziedzinie architektury średniowiecznej, tkwienie przy tym archaicznym silniczku, który pozwala Tobie na 1000 polygonów jest dla mnie formą samozniewolenia. Jeśli interesuje Ciebie architektura i grafika w ogóle, a nie rozgrywka (z tego co widzę, to właśnie tak jest, bo nigdy jeszcze nie ruszyłeś za projektowanie rozgrywki), powinieneś przeskoczyć na coś poważniejszego. Lepszy silnik gier przynajmniej albo w ogóle rzucić silniki realtime'owe i zająć się normalną grafiką renderowaną.

Tymniemniej decyzja należy do Ciebie. Życzę powodzenia w dalszych pracach!

Re: T2: Zamkowa misja

: 07 lipca 2008, 11:46
autor: Nivellen
Siema Juliusz!

W kierunku grafiki zawsze mnie ciągnęło, może nawet coś poważniejszego z tego będzie. Póki co chcę jednak skończyć tę misję, przeszło trzy lata pracy i dwa przegryzania się przez fanaberie DromEda - nie, nie poddam się będąc już tak blisko celu. Chcę skończyć zamek a potem się zobaczy, pewnie przesiadka na DM :P

Re: T2: Zamkowa misja

: 13 listopada 2008, 09:23
autor: Grzechu
Super!! Ja akurat na tych edytorach się nie znam, ale jak na silnik z T2 to rewelacja ;)
Czekam na następne screeny :)

Re: T2: Zamkowa misja

: 13 listopada 2008, 14:36
autor: Dex
Nivellen jesteś cudotwórcą! Nie znam (ok, może skłamałem) nikogo, kto oddałby tak wiernie tamten klimat! Zaparło mi dech w piersiach!

Kiedy możemy spodziewać się oficjalnej premiery? Gwiazdka tuż tuż, może tym razem nie powtórzy się ta z 2006 roku?

Pisz! Pracuj.. WOW!

Re: T2: Zamkowa misja

: 14 listopada 2008, 00:40
autor: Nivellen
No niech mnie, a już myślałem, że tylko jeszcze ja "siedzę" w tym temacie :-)
Dex pisze:(...) Gwiazdka tuż tuż, może tym razem nie powtórzy się ta z 2006 roku?
Powiem tak - na pewno nie będzie to gwiazdka, ale te drugie święta... Kto wie :-D Jest kilka osób, bez których ta misja w ogóle by nie powstała, ale "czarną robotę" odwalam sam i niestety to trwa :wmu
Grzechu pisze:(...) Czekam na następne screeny :)
Przygotowuję się do wrzucenia nowych fotek. Muszę tylko sfabrykować jeszcze kilka obiektów, aby pomieszczenia nie świeciły gołymi ścianami, tak jak do tej pory.

Re: T2: Zamkowa misja

: 16 listopada 2008, 16:22
autor: Orest Reinn
Zastanawia mnie fabuła. Masz jakiś konkretny pomysł, czy będzie to zwykłe "steal x of loot"? I czy będzie dużo listów, książek, itp.?

Re: T2: Zamkowa misja

: 16 listopada 2008, 16:51
autor: Bandit
Dowiesz się jak skończy... :roll:

Re: T2: Zamkowa misja

: 16 listopada 2008, 19:04
autor: Orest Reinn
Pytam, bo chciałem zaproponować pomoc w pisaniu owych tekstów.

Re: T2: Zamkowa misja

: 18 listopada 2008, 00:17
autor: Nivellen
Dzięki za dobre chęci :-D ale mam już fachową pomoc. A jeśli zajdzie potrzeba to odezwę się. Póki co jednak, główny ciężar pracy spoczywa na doposażaniu misji w obiekty i wykańczaniu architektury.
Orest Reinn pisze:Zastanawia mnie fabuła. Masz jakiś konkretny pomysł, czy będzie to zwykłe "steal x of loot"? I czy będzie dużo listów, książek, itp.?
Gdyby to miało być zwykłe złodziejstwo, misja byłaby już w stadium "beta" a tak, jeszcze trochę pracy zostało...

Re: T2: Zamkowa misja

: 24 grudnia 2008, 03:19
autor: b3s3
Niv...
Screeny wbijają w fotel więc narażając się wszystkim którzy już, już chcą pograć - proszę się nie spieszyć z fabułą. No bo do takich tekstur nie wypada szybko kończyć... no po prostu nie wypada ;-)

Trzymam kciuki za wszystkich biorących udział w projekcie.

Re: T2: Zamkowa misja

: 25 grudnia 2008, 21:11
autor: Makao
Projekt PRAWDOPODOBNIE,nie Aktualny zobacz na date poprzedniego Posta.

Re: T2: Zamkowa misja

: 25 grudnia 2008, 23:23
autor: Nivellen
Dzięki za słowa uznania b3s3. Praca wciąż trwa. Jeszcze kilka modeli i pokarzę, jak mniej więcej będą wyglądały wnętrza mieszkalne w misji.
Makao pisze:Projekt PRAWDOPODOBNIE,nie Aktualny zobacz na date poprzedniego Posta.
Zobacz datę pierwszego posta w temacie... :roll: Myślisz, że zrobienie fm-ki to jak "z bicza strzelił"?

Re: T2: Zamkowa misja

: 04 stycznia 2009, 12:25
autor: Dex
Niv, dzisiaj miałem sen, że wchodzę na to forum, a Ty już wydałeś Zamkową Misję! Czyżby proroczy..? :>