Ślińcie się - pomyślałem i włączyłem na chwilę grę
Mało widać - lepiej to wygląda w akcji, ale macie - grafika testowa, mapka testowa, ale macie screeny
Swordman - tryb walki
Swordman - tryb normalny
Thief - tryb walki
Thief - tryb normalny
Złodziejaszek w półcieniu
Nowość!! New!! Novinka!! - NPC, Moby, czy tam zwykłe tibijskie Raty
Już wyjaśniam o co chodzi z trybami. Wyciągając miecz włanczamy tryb walki - chowając go mamy tryb normalny
Dodajmy do tego jeszcze dwa tryby
Tryb normalny - bieganie, bez broni, (u straży: zwykła spostrzegawczość)
Tryb walki - bieganie (wolniejsze), z bronią, (u straży: zwykła spostrzegawczość), (u złodziei: bardziej widzialni)
Tryb spostrzegawczy - tylko straż - chodzenie (b. wolno), bez broni, zwiększona spostrzegawczość (złodzieje stają się o 5% bardziej widzialni - wartość do ustalenia przez testy)
Tryb skradania - tylko złodzieje - skradanie się (b. wolno), bez broni, zwiększona niewidzialność
Po zrobieniu trybów plan wygląda mniej-więcej tak:
- system walki
- inwentarz
- ewentualne przedmioty
- elementy otoczenia z których można zbudować pierwszą mapkę
- pierwsza mapka (do bety)
Pamiętajcie jednak, że nie będzie to gra głównie nastawiona na skradankę (jak np. Thievery), dlatego też mam nadzieję, że gracze wybaczą mały realizm skradania się i jego ogólne wady (winikające przede wszystkim z tego, że nie gramy w 3D...)
Nie pamiętam, czy o tym pisałem, ale walnę jeszcze taki mały techniczny szpan
:
- mamy system rejestracji
- mamy normalny czat, będą nawet emotki (YAY!)
- mamy dźwięk 3D - kroki i wszystko inne słychać w zależności od położenia postaci / źródła dźwięku na ekranie
- no i oczywista niewidzialność - gdy twój złodziej robi się cały granatowy, to znaczy że jesteś w cieniu, który zapewnia 100% niewidzialności
- mamy oświetlenie renderowane przed wczytaniem mapki
- mamy flary i przenośne pochodnie (YEAH) nie poruszają one jednak renderowanymi cieniami (OHNO)
Mówię to wszystko, na wszelki wypadek, jakby ktoś miał odwagę pomyśleć, że chciałbym taki postęp porzucić
-