Dark Mod v2.09

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4859
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Aen pisze: Robisz, też kląłem na to, dopóki na jakimś filmiku nie zobaczyłem że można po prostu zarzucić zwłoki na plecy. Nie pamiętam który guzik, dawno nie grałem, ale chyba chwytasz postać PPM i wciskasz enter.
Aen możesz mi przybliżyć co masz pod Enterem i PPM? Wtedy będę wiedział, o które klawisze chodzi :). Nigdy nie gram na domyślnych.

Aktualizacja:
Doszedłem do tego :).
Klawisz akcji - chwytamy zwłoki.
Klawisz użycia przedmiotu - zarzucamy na plecy.

Z gaszeniem świec analogicznie.
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Mam za słaby sprzęt na uruchomienie Dark Moda, ale Dark Mod zamiast pokazać komunikat o zbyt słabej konfiguracji, nie robi nic - jest szary ekran i brak odpowiedzi ze strony procesu. Czy Dark Mod tak ma?
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4859
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie pisząc, że nie spełniasz wymagań. Nie wszystkie gry sprawdzają zasoby i uniemożliwiają uruchomienie. W twoim wypadku gra się zwyczajnie wiesza podczas uruchomienia.
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Moja konfiguracja jest taka:

Procesor - Intel Pentium III 550 MHz (powinna być częstotliwość 1,5 GHz wyższej generacji)
Pamięć RAM - 320 MB (powinno być 384 MB)
Karta graficzna - ZOTAC GT 610 1GB PCI

Procesor, czy pamięć RAM zdaje się blokować uruchomienie gry?
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4859
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Chryste panie, jak Ci się uchował jeszcze taki sprzęt :).
Zapomnij o jakiej kolwiek grze na silniku wyprodukowanym po 2000 roku. Przynajmniej w mojej opinii.
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Dziarsky pisze:Chryste panie, jak Ci się uchował jeszcze taki sprzęt :).
Zapomnij o jakiej kolwiek grze na silniku wyprodukowanym po 2000 roku. Przynajmniej w mojej opinii.
Brakująca pamięć RAM 64 MB jest wystarczającym powodem, żeby program nie działał? A jak z procesorem, skoro jest przepaść megahercowa? Age of Empires 3 przed uruchomieniem informuje mnie o zbyt słabej konfiguracji; klikam, że mam tego świadomość i chcę uruchomić grę. Age of Empires 3 ma podobne wymagania, a działa bezbłędnie.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4859
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Wiesz jaka jest różnica między MHz a GHz ?
Pytam przy okazji twojego porównania procesorów.
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Dziarsky pisze:Wiesz jaka jest różnica między MHz a GHz ?
Pytam przy okazji trojego porównania procesorów.
Prawie 1000 MHz. Czyli dużo, no ale... AoE 3 przecież działa.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4859
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

550 to prawie 1000...cóż, odważna kalkulacja.
Masz za słabego kompa i koniec kropka :)
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Dziarsky pisze:550 to prawie 1000...cóż, odważna kalkulacja.
Jest prawie tysiąc MHz różnicy między 550 MHz a 1,5 GHz.
Dziarsky pisze:Masz za słabego kompa i koniec kropka :)
Jak pisałem, AoE 3 działa z tą konfiguracją. Że niby to zależy od widzimisię silnika gry komputerowej, czy dopuści grę do działania :?:

EDIT: AoE 3 wymaga 256 MB pamięci RAM do działania - ten warunek spełniam :idea: Chyba dokupię trochę pamięci RAM i sam się przekonam, czy po przekroczeniu tych 384 MB RAM będzie działać Dark Mod.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4859
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Nic nie zdziałasz.
Ale Twoja wola....
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Dziarsky pisze:Nic nie zdziałasz.
Ale Twoja wola....
Udało się uruchomić Dark Moda na tej konfiguracji (wymagane okazało się być 768 MB RAM SDRAM 133). O wydajność niech nikt się nie pyta, bowiem daleko jest do doskonałości :)
Awatar użytkownika
willy_poodle
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 08 marca 2005, 19:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Dark Mod

Post autor: willy_poodle »

Czy obecnie są jakieś misje do DM na poziomie komercyjnym, dopracowane architektonicznie itd.?
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4859
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Ja subskrybuję Fena na YT.
Do kanału zaprowadzi Cię m.in. ten film.

Dużo ciekawych misji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Polecam misje wymieniane w tym temacie ;)

Przede wszystkim Requiem i A House of Locked Secrets Moonbo - to chyba najlepsze, co wyszło do TDM.
Dalej The Lich Queen Demise i obie części Ulyssessa Sothy (to drugie jeśli nie masz nic przeciwko nieortodoksyjnemu podejściu do rozgrywki).
I jeszcze saga o Williamie Steele (In The North, Home again, Cleighsmoor) graymana - dobra, choć mnie nieco zniechęciła przesytem tekstów.
Not an Ordinary Guest FieldMedica jest ciekawe i nieortodoksyjne, ale dalej utrzymane w duchu złodzieja.
W sumie Sir Talbot's Collateral Baala też daje radę.
To tyle na szybko.
Heroes are so annoying.
peter_spy
Złodziej
Posty: 2484
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: peter_spy »

Właśnie pojawiła się wersja 2.05 z kilkoma usprawnieniami i nową misją wykorzystującą nowe modele dodane do edytora. Tradycyjnie wystarczy odpalić updater i poczekać na ściągnięcie plików. Szczegóły aktualizacji:

http://forums.thedarkmod.com/topic/1863 ... f-tdm-205/
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 834
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Swarzędz

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Zły link...ten jest właściwy: http://forums.thedarkmod.com/topic/1864 ... -released/

Nie zapominajmy też że Dark Mod jest na steamowym Greenlight: http://forums.thedarkmod.com/topic/1862 ... in-top-10/
Polecam oddać głos żeby Dark Mod pojawił się na Steamie. :)
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
peter_spy
Złodziej
Posty: 2484
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: peter_spy »

Coś się pozmieniało w trakcie, wątki były edytowane i przesuwane. Co do reszty jak najbardziej, w tym momencie Dark Mod jest w pierwszej dziesiątce tytułów na Steam Greenlight :)
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2644
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Juliusz »

Muszę powiedzieć, że trailer prezentuje się całkiem spoko. I nawet ciekawy głos lektora, choć brzmi trochę "over the top". Ale jeśli nie zmienili tego stukotu kijem o podłogę zamiast kroków, to nie zamierzam wracać do tej... no właśnie - gry czy moda...?
peter_spy
Złodziej
Posty: 2484
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: peter_spy »

Były dwie wersje głosu, a w zasadzie jedna mieszana ;) Po zwróceniu uwagi na niekonsekwencję w tym zakresie, i ogólnym feedbacku w innych sprawach, Goldwell zdecydował się na wersję "mhroczną" ;) Swoją drogą głos podkłada niejaki AndrosTheOxen, który często wciela się w młodego złodzieja w różnych misjach w TDM. Z tego co kojarzę, to dopiero zaczyna karierę w voiceoverach, ale chyba chce się tym zajmować zawodowo, bo traktuje takie zadania dość poważnie.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

update przez tdm_update v0.66 nie działa. Pliki ściąga, jednak gra odpala mi wersję 2.04. Być może mam ogólny problem z instalatorami na moim OS (dodatki do tg i tma również się nie isntalują). Czy działa u Was 2.05?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 834
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Swarzędz

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Przed chwilą ściągnąłem i wszystko działa,pokazuje też wersje 2.05.Mam Windowsa 10 64-bit.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
ODPOWIEDZ