Dark Mod v2.09

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Dark Mod v2.09

Post autor: Dziarsky »

Aby ułatwić forumowiczom dostęp do informacji odnośnie modyfikacji The Dark Mod, umieszczamy poniżej listę najważniejszych faktów związanym z modem.
Po dłuższym czasie lista doczekała się remontu i aktualizacji.

1 :arrow: The Dark Mod (w skrócie: TDM) jest darmową, ogólnie dostępną modyfikacją bazującą na silniku gry Doom III. Działa na Windowsie i Linuksie. Mixthoor: Najnowsza wersja pod https://www.thedarkmod.com/downloads/

2 :arrow: TDM jest pełną konwersją w klimacie gry Thief czyli posiada własny interface, tekstury, dźwięki, muzykę oraz całe zaplecze techniczne potrzebne do odwzorowania świata w klimacie gry. Niestety, przez wzgląd na prawa autorskie, twórcy nie są w stanie wykorzystać imion i nazw znanych z oryginalnych gier, dlatego stworzyli własne uniwersum, o którym można poczytać na podlinkowanej niżej wiki.

3 :arrow: TDM jest grą przeznaczoną dla jednego gracza. Rozgrywka odbywa się wyłącznie w widoku z pierwszej osoby. Zawiera wszystkie elementy znane ze starych Thiefów, w tym pływalną wodę i strzały linowe, ale także znacznie ulepszoną fizykę, dynamiczne cienie, usprawnione wspinanie i pełzanie, bardziej złożony system walki, usprawnioną AI i wiele innych modyfikacji.

4 :arrow: Do TDM dołączony jest edytor poziomów Dark Radiant. Jest on ulepszoną wersją GTK Radianta - edytora poziomów do Dooma - rozszerzającą go o wiele przydatnych funkcji oraz umożliwiającą w pełni wykorzystanie możliwości moda. Edytor można już używać w aktualnej wersji opierając się o zasoby Doom III. Najczęściej stosowany skrót edytora - DR. Wszyscy zainteresowani tworzeniem misji do TDM powinni rzucić okiem na tę stronę: http://www.thedarkmod.com/mission-authors/

5 :arrow: Każdy chętny ma możliwość uczestniczenia w produkcji TDM choćby na zasadzie beta testera. Na forum modyfikacji można zgłosić swoją kandydaturę prezentując najlepiej próbki swoich prac. Osoby z umiejętnością tworzenia modeli czy pracy z kodem gry maja szansę uczestniczyć w tworzeniu samego TDM. Poza tym w chwili obecnej każdy może chwycić za Dark Radiant i stworzyć własną misję.

6 :arrow: Projekt posiada własną stronę: http://www.thedarkmod.com
Forum: http://forums.thedarkmod.com/
I wiki: http://wiki.thedarkmod.com/index.php?title=Main_Page

7 :arrow: Aby zainstalować TDM na Windowsie należy:
a) stworzyć sobie folder o nazwie "darkmod" (nie innej!)
b) ściągnąć plik tdm_update_win.zip
c) wypakować plik tdm_update.exe do folderu "darkmod"
d) uruchomić plik tdm_update.exe i czekać, aż zacznie działać (cała gra zajmuje ok. 2 GB, więc może to trochę potrwać)
e) znaleźć w folderze plik TheDarkMod.exe i użyć do uruchomienia gry
f) cieszyć się :-D
Więcej szczegółów na http://wiki.thedarkmod.com/index.php?title=Installation

8 :arrow: Misje można ściągnąć przez wbudowany downloader lub przez przeglądarkę: ze stron z FMkami (patrz: Przewodnik) lub strony DarkModa
W chwili obecnej przy wyborze misji warto posiłkować się tym: http://wiki.thedarkmod.com/index.php?ti ... ets_by_map gdyż niektóre mapy nie zostały jeszcze dostosowane do wersji 2.0

9 :arrow: Zainteresowani mogą też poczytać recenzje misji:
http://taw.duke4.net/category/tdm/
http://thed4rkblog.blogspot.co.uk/
http://lutonaut.wordpress.com/?s=dark+mod
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=124349#48
Oraz samego moda:
http://andr01d.hubpages.com/hub/The-Dark-Mod
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost1930562
A także rzucić okiem na ranking FMek:
http://forums.thedarkmod.com/topic/1332 ... -missions/
Ostatnio zmieniony 06 maja 2021, 16:42 przez Mixthoor, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Aktualizacja
Obrazek
Awatar użytkownika
willy_poodle
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 08 marca 2005, 19:51
Lokalizacja: Łódź

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: willy_poodle »

Czy można gdzieś ściągnąć hurtowo paczkę wszystkich lub większości dostępnych misji? Ściąganie po jednej jest nieco uciążliwe.
Najlepiej jakby było źródło pozwalające na wznawianie transferu, bo mam Aero, które rozłącza co godzinę i niedociągnięte pliki z megauploadów itp. szlag trafia.

EDIT

Dobra, ściągnąłem wszystkie z poziomu gry.
Czy to są wszystkie wszystkie, czy są jakieś nieoficjalne. nie wspierane przez oficjalną stronę? (np. jakieś naruszające prawa autorskie).
Awatar użytkownika
willy_poodle
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 08 marca 2005, 19:51
Lokalizacja: Łódź

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: willy_poodle »

Których misji TDM nie warto ruszać kijem? Miałem zamiar przechodzić wszystkie z listy alfabetycznie, ale jestem na Alchemist i trochę zwątpiłem.
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: Hadrian »

Nie ma wielu dobrych misji do TDM, większość z nich jest tylko swego rodzaju testami możliwości tego moda. Ale warto zagrać w te:

The Builder's Influence - misja w klimatach Budowniczych, dość duży jak na TDM biurowiec.

Chalise of the King - posiadłość pełna strażników. Dla mnie bardzo trudna.

Flakebridge Monastery - misja podobna do Powrotu do Nawiedzonej Katedry - masa upiorów i zombi.

Knighton Manor - jedna z niewielu misji, które przeszedłem. Mała, ale ciekawa posiadłość szeryfa.

Kryształowy Grób - polska misja, nawiedzony kompleks z ciekawą architekturą.

Manor Royale - nie grałem, ale screeny wyglądają obiecująco.

Phrase Book - misja "dachowa", a później idziemy do rezydencji.

Return to the City - podobno najlepsza misja do TDM, mi nie dane było w nią grać - nie chciała się włączyć. Ale widzę, że jest nowa wersja, to może spróbuję.

Sound Alert Blackjack Trainer - demo pokazujące wszystkie typy podłoża i wywoływany przez nie hałas.

White Rose Hotel - też nie grałem, ale wygląda baaardzo obiecująco.
Awatar użytkownika
Maciek
Bełkotliwiec
Posty: 37
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 15:34
Lokalizacja: Wrocław

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: Maciek »

Warta spróbowania jest też : "Alberic's Curse".Chyba że ktoś nie lubi katedr i umarlaków.
Awatar użytkownika
willy_poodle
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 08 marca 2005, 19:51
Lokalizacja: Łódź

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: willy_poodle »

Alberica już przeszedłem, ale mnie nie zachwycił.
Awatar użytkownika
Maciek
Bełkotliwiec
Posty: 37
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 15:34
Lokalizacja: Wrocław

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: Maciek »

Szczerze mówiąc chyba żadna z FM do Dark Moda nie jest jakoś szczególnie zachwycająca,ale to tylko moje zdanie.Żeby stwierdzić coś obiektywnego to na forum Dark Moda zrobili sobie pod koniec ubiegłego roku głosowanie na najlepszą FM i zwyciężyła klasyczna "Tears of St. Lucia".

http://forums.thedarkmod.com/topic/1332 ... -missions/
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: raven4444 »

Popieram poprzednika, z tego co pamiętam tak 6 miechów temu zagrałem we wszystkie jakie były dostępne i nic mnie nie zachwyciło. Wszystko było przeciętne i na jeden raz.
Awatar użytkownika
Maciek
Bełkotliwiec
Posty: 37
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 15:34
Lokalizacja: Wrocław

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: Maciek »

Niestety,z tym Dark Modem jest coś podobnego jak z Thief 3.Wszystko ładnie wygląda,lecz w te FM nie chce się grać.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: Flavia »

A grał ktoś w In The North? Ponoć najlepsze, co wyszło do DarkModa...

EDIT:
Znalazłam dwa blogi z reckami fanmisji do TDM:
http://lutonaut.wordpress.com/?s=dark+mod
http://thed4rkblog.blogspot.com/
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: Zaratul »

Flavia pisze:A grał ktoś w In The North? Ponoć najlepsze, co wyszło do DarkModa...
Właśnie skończyłem In the North przed chwilą...i ci powiem że ci co tak mówią mają rację.Zdecydowanie najlepsza FMka do TDM która nie tylko jest rewelacyjna w porównaniu z innymi fanmisjami Dark Moda ale też może z powodzeniem konkurować z FMkami z Thiefa jeśli chodzi o jakość.Jak jeszcze nie grałaś to zagraj bo zdecydowanie warto.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: The Dark Mod - Najważniejsze informacje

Post autor: Flavia »

Na razie powoli przebijam się przez listy polecanych, In The North zostawiam na koniec ze świadomością, że potem będzie tylko gorzej :))

Dodam jeszcze kilka misji, które mi się spodobały, a o których nie wspomniał Adriannn:

House in Blackbog Hollow - "nawiedzony dom", trochę śmieszno, trochę straszno, ale ogólnie fajnie.

Pandora's Box - króciutka misja rozgrywająca się na... statku powietrznym.

Trapped! - znowu króciutka, strasznie kojarząca mi się z Old Comrades, Old Debts. Zgadnijcie czemu...

Somewhere Above the City - ratujemy świat przed szalonym Budowniczym. Niby nic szczególnego, ale podobał mi się klimat zagrzybionych jaskiń.

Patently Dangerous - miasto, kilka posiadłości i magazyny. Mamy wykraść plany od pewnego wynalazcy, a przy okazji rozwiązać zagadkę serii morderstw. Fajne miasteczko, fajny klimacik (zwłaszcza w magazynie).

Fiasco at Fauchard Street - druga misja Melana, moim zdaniem jeszcze lepsza, niż pierwsza. No i ma fabułę :)

A Score to Settle - mamy (bezkrwawo) rozprawić się z hersztem konkurującej szajki złodziei. Bardzo ładnie zaprojektowane miasto.

Not An Ordinary Guest - misja o tyle ciekawa, że każdy poziom trudności to gra inną postacią (złodziejem, zabójcą i sabotażystą), a co za tym idzie - inna fabuła i zadania. Szkoda tylko, że całe wrażenie psuje to cholerne wymuszone "duchowanie".

Deceptive Shadows - misja w klasztorze atakowanym pogańską magią. Rozgrywka to w zasadzie jedna wielka pogoń za kluczami, ale klimacik jest.

Do tego cykl o Thomasie Porterze autorstwa Sothy (Mandrasola, The Knighton Manor, The Beleaguered Fence, The Glenham Tower, The Transaction, The Phrase Book, The Lich Queen Demise) - misje o tyle ciekawe, że zawierają wiele rozwiązań rzadko wykorzystywanych przez autorów TDM, a znanych z oryginalnych Thiefów (np. uwolnienie pasera z więzienia, śledzenie kogoś, misja dachowa)
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Wyszła już wersja 2.0, nie wymagająca do uruchomienia Dooma 3:
http://www.thedarkmod.com/posts/free-st ... available/
Działa jakby troszkę lepiej, choć kilka rzeczy chyba skopali. No, ale przynajmniej nie wywala. Na razie...
Może w końcu zdołam zagrać do końca w Illusionist's Tower.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Ooooo, bomba. Dooma nie mam, a szukać na necie mi się nie uśmiecha.

PS.
Czy mogę ściągnąć wszystkie pliki na dysk i przepakować to tak, aby na innym kompie nie ściągać na nowo brakujących plików, FMek itp.?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Chyba da się tak zrobić ponieważ TDM się nie instaluje tylko się po prostu ściąga.
Btw Dark Mod Standalone!!11 :twisted: Gratulacje dla twórców za kawał dobrej roboty.
Do tego polecam misję Requiem: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=142514 Autor ją robił równocześnie z betą TDM standalone i jest ona pierwszą FMką która wykorzystuje wszystkie nowe ficzery wersji 2.0.Gram w nią już trochę i wam powiem że jest ona jedną z najlepszych jakie wyszły na TDM.Jeśli ktoś zaczyna przygodę z TDM to był właśnie tą misję polecił albo In the North.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Zaratul pisze:Do tego polecam misję Requiem: http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=142514 Autor ją robił równocześnie z betą TDM standalone i jest ona pierwszą FMką która wykorzystuje wszystkie nowe ficzery wersji 2.0.Gram w nią już trochę i wam powiem że jest ona jedną z najlepszych jakie wyszły na TDM.Jeśli ktoś zaczyna przygodę z TDM to był właśnie tą misję polecił albo In the North.
Potwierdzam. Wspaniała FMka (In The North mnie tak nie zachwyciło). Świetny pomysł, bardzo ładne wykonanie, wreszcie jakieś zróżnicowanie w grywalności. Oby więcej takich!
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Ściągnąłem, zagrałem misję treningową i podoba mi się to. Teraz pytanko (FAQ i fora i inne obce strony przejrzę później). W jaki sposób mogę odpalić inne, nowe FMki? Muszę je osobno ściągać, czy mogę bezpośrednio przez DM? Jeśli tak, to skąd dokładnie mod ściąga dodatkowe misje? Jakie porty muszę odblokować w Firewallu? Orientuje się ktoś?

Update
Because of the removal and replacement of Doom3 assets, some missions that used them are no longer compatible with TDM 2.0. About two dozen missions have updated .pk4s to fix these issues. New players can ignore this, but if you’re playing missions that you downloaded before 2.0, you may have trouble trying to run them. Most are fine, but a few missions will just crash while loading, and others will load but will have odd visual problems. It is highly recommended that you delete all previously downloaded missions after updating to 2.0!
Widzę, że misje mogę znaleźć tutaj http://www.thedarkmod.com/missions/
Czy są one właście kompatybilne z DM v2.0?

PS.
Czy mi się wydaje, czy grafika prezentuje się lepiej niż w TDS?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Jak najbardziej możesz ściągać je ze strony głównej Dark Moda albo użyć też wbudowanego downloadera FMek.Odpalasz go po włączeniu TDM i wybierasz new game,następnie pod listą Twoich misji masz przycisk "download missions".
Mixthoor pisze:Czy mi się wydaje, czy grafika prezentuje się lepiej niż w TDS?
Dobrze Ci się wydaje. :)
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Starsze misje mogą nie działać z nową wersją TDM. Tutaj są uaktualnione wersje i różne informacje, warto rzucić okiem.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Thx.

Jestem zachwycony. Walka ze strażnikami jest wymagająca. Padam od jednego ciosu i w większości przypadków nieprawidłowo paruję. Jest trudno. Podoba mi się pomysł z wykorzystaniem ruchu myszy w 4 kierunkach świata. Celowanie z łuku i parabola strzał również są świetnie zrealizowane. Przyzwyczajenia z Thiefa trzeba koniecznie odrzucić. A wisienką na torcie jest otwieranie zamków wytrychami. Cholera, z jedyni drzwiami męczyłem się nawet 10 min! Czuję się jak niemowlę...
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Fakt, mechanika gry jest świetna (choć po pewnym czasie może irytować). Szkoda tylko, że misje takie sobie. Chyba tylko cztery mogę określić, jako naprawdę dobre i trzymające poziom zbliżony do FMek do T2 (pięć, jeśli mam dobry humor).
Nie wspominając o tym, że przez trzy miesiące grania w TDM przeghostowałam więcej, niż przez trzy lata grania w T2. I nie jestem z tego zadowolona.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Flavia pisze:I nie jestem z tego zadowolona.
Dlaczego nie? Przecież to chyba dobrze że skradanka...pozostaje skradanką.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Ech, już kiedyś pisałam, że ideologicznie nie lubię tego stylu.
Poza tym to, że gra jest skradanką nie znaczy, że musi być ograniczona wyłącznie do skradania :? Thief był niby najczystszy w tym gatunku, ale i tak zawierał elementy akcji, jakieś zadania zręcznościowe, jakieś zagadki, walka była dość łatwa do ogarnięcia (nawet dla takiego n00ba, jak ja), ucieczka zawsze możliwa, a jak już pojawił się ghosting, to był w jakiś sposób usprawiedliwiony (lepiej lub gorzej).
Misje do TDM to jak na razie tylko skradanki, czasem z elementami zręcznościowymi. Raz na dziesięć misji trafi się jakaś zagadka (raz na sto - faktycznie wykorzystująca możliwości silnika). Walka jest trudna, uciekanie prawie niemożliwe, bo mapy są małe i liniowe, nasz bohater biega wolno a wspina się jeszcze wolniej i nawet jak znajdzie bezpieczny zakątek, to i tak nie ma jak się z niego wydostać i trzeba wczytywać grę. Ghosting jest wymuszany, bo tak, bo po 15 latach grania w Thiefa nie powinien sprawiać problemów, a jak jakieś masz, to wypierdalaj grać w Call of Duty, ty pierdolona niemoto. Niby w większości misji i tak jest opcjonalny, ale dla mnie to wybór między graniem w stylu, którego szczerze nie cierpię albo byciem chlastanym po mordzie czerwonym krzyżykiem za każdym razem, gdy otworzę ekran z zadaniami.
Nie lubię.

No i do tego dochodzi fakt, że zdecydowana większość misji jest taka sobie i szczerze mówiąc już nie mam motywacji, żeby się zmagać z grą, która w ogóle mnie nie wciąga i nie interesuje. (Chociaż zapewne i tak będę dalej grać, aż zaliczę wszystkie misje, bo mam nadzieję, że teraz zacznie pojawiać się więcej dzieł pokroju Requiem, a i czas między nimi trzeba jakoś spożytkować).

Z pozytywnych wieści, uaktualniłam pierwszy post. Korci mnie, żeby zrobić jakiś ranking misji do TDM, ale jak mam sama z Zaratulem pisać, to mi się nie chce. Moje typy znacie, są gdzieś w połowie strony ;)
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Pytanko mam. Nie ładuje mi quicksave i własnych zapisów. Za każdym razem pojawia się błąd, jakoby gra nie chciała załadować NAZWAMISJI.script. Problem dotyczy wielu FMek. O co chodzi?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Can't load saved games -- TDM gives error about "can't load .script" file

Make sure your folder is called "darkmod". If it isn't, rename it. That should make the problem go away. I've heard reports that having spaces in the names of any folders in the path can cause problems, but haven't confirmed it. Something to try if it still happens and your folder is already called "darkmod".

Zobacz czy Ci pomoże.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
ODPOWIEDZ