Dark Mod v2.09

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Nie działa alt-tab na tą chwilę...ale ostatnio jeden z developerów powiedział że pracuje nad tym żeby to działało.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: Dark Mod

Post autor: ERH+ »

alt-enter , tyle że komputer strasznie się morduje z przeskokiem jeśli mapa jest już załadowana.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Na moddb zobaczyłem dzisiaj nową wersję: http://www.moddb.com/mods/the-dark-mod/ ... 201-is-out
The player was taking double damage from weapons in 2.0; grayman has
fixed that, and Springheel has made several other modifications to
combat, including making it harder to avoid weapons by running
backwards.
I skończyło się trolowanie w walce ;)
The end result is that combat has been made slightly more
forgiving at lower difficulty and harder at the higher difficulties.
Fanatycy dla fanatyków.

Update:
Lista zmian - http://bugs.thedarkmod.com/roadmap_page.php
Instalacja - Przy pomocy tdm_update.exe (port 80, tcp)
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Dark Mod

Post autor: Leming »

DarkMod 2.00.

Problem z oznaczaniem zakończonych misji.
Zauważyłem, że niektóre z misji mają w swoim opisie (po lewej stronie okna) - Ukończone - TAK, natomiast przy ich nazwie (po prawej stronie) brakuje zielonego ptaszka.
Czy u kogoś występuje podobny problem?
Czy nowe wersje DarkModa mają to naprawione?
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Nigdy na to nie zwracałem/nie zwracam uwagi. Ściągnij aktualizację do DM.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
MTJ
Miastolud
Posty: 41
Rejestracja: 23 września 2008, 20:05

Re: Dark Mod

Post autor: MTJ »

To tam ma być jakiś ptaszek? :o
Edit: może to dodali w 2.01, bo dopiero teraz specjalnie włączając grę zauważyłem.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

http://polygamia.pl/blogi/serce-na-dlon ... mku/1?bo=1

Się nie znają...
"Powróćmy jak za dawnych lat", pomyślał więc Kano Trzykroć Siódmy, wyciągając z szafy płytę z pierwszym Thiefem, dołączoną do któregoś z numerów CD-Action (bowiem płyta z nowego Top Secretu jest gdzieś głębiej i nie chciało mi się całego tego bajzlu rozgrzebywać, zresztą co za różnica). Szybka instalacja, zatarcie rąk - i tutaj zaczęły się schody. Ostatni raz grałem w Thiefa pod Windows 98 SE i wtedy wszystko działało jak trzeba - teraz używam Windows 7 i niestety, system okazał się zbyt nowy dla tak stareńkiej produkcji. Nieinstalująca się oficjalna łatka (1.33), kłopoty z rozdzielczością i proporcjami obrazu, niedziałające filmiki, crashe, wreszcie fanowski patch, chwalony na forach, ale w moim przypadku powodujący zupełne nieodpalanie się gry. W najlepszym więc przypadku gra działała, ale obraz miałem paskudnie rozciągnięty do 16:9 i z rozdzielczością zmieniającą się przy każdym wyświetleniu menu, celów misji bądź mapy (co oznacza u mnie kilkusekundowe wyłączenie monitora i irytujący niebieski prostokącik z informacjami na temat bieżącego trybu wyświetlania, którego oczywiście wyłączyć nie sposób). Gra działała, ale o wygodnym graniu mogłem zapomnieć.
Nie ma jak to pierdolić i narzekać bez sprawdzenia. Patch NewDark funkcjonuje, tylko trzeba ze zrozumieniem czytać sposób instalacji. Albo zaglądać na polskie forum. Facet jest w wieku 33 lat. Współczuję dzieciom i znajomym.
Pierwotnie wydana jako mod do DOOMa 3, obecnie zaś dostępna jako samodzielna gra, jest ona tak bardzo mocno podobna to swojego pierwowzoru, że wystarczyłoby zmienić tylko parę nazw, dodać logo Looking Glass Studios i byłby z niej pełnoprawny Thief III: The Dark Age of Metal Project, albo jakoś tak. Nie żebym miał coś przeciwko Deadly Shadows (może poza Babą Jagą w roli głównego złego)
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg
Mam wręcz wrażenie, że przynajmniej część dźwięków została żywcem przeniesiona z oficjalnych produkcji Looking Glass Studios - wespnijcie się po linie i powiedzcie mi, że to nie brzmi identycznie.
Eeee, nie jest.
Jeżeli natomiast o samą rozgrywkę chodzi, to naprawdę nie ma się co rozpisywać: jeżeli graliście w Thiefa lub Thiefa II, to tutaj poczujecie się jak w domu.
Ehe, raczej TDS.
Ale żeby nie było zbyt różowo, muszę wymienić parę minusów. Po pierwsze, The Dark Mod nie posiada własnej kampanii.
Takie było założenie?
Próba odpalenia wersji GNU/Linuksowej skończyła się ponad dwustoma linijkami błędów w konsoli - jak się okazuje, The Dark Mod nie lubi się z systemami 64-bitowymi. Instalowanie 32-bitowych bibliotek nie pomogło, pozostało mi zatem przełączyć się pod Windows 7 (również 64-bit).
Próbował ktoś? Sam również zerknę...
Nie wiem czy to wina 64 bitów, czy może laptopowych bebechów, faktem że gra zawiesza mi się za każdym razem.
Ojej, a mi raz, czy dwa w dwóch różnych FMkach.
Podsumowując zatem, The Dark Mod ma jeszcze kilka chropowatych krawędzi do oszlifowania, jednakże uważam że plusy dodatnie przesłaniają plusy ujemne.
Leżącego się nie kopie...

********

Dlaczego tak się spinam? Ano rusza mnie, gdy ktoś pieprzy od rzeczy na temat, w którym akurat siedzę.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Nie testowałem TDM od dawna, wiele tam było do doszlifowania.
Dzisiaj sobie ściągnąłem nową wersję myśląc, że tym razem wszystko jest już na poziomie. To się zdziwiłem....

Czy system otwierania zamków to jakiś taki.. tymczasowy żart twórców?
Czy oni robią ze mnie jakiegoś głupa?

To jest tragedia....
Jak można coś takiego wymyślić i dodatkowo z uporem implementować do gry takie gówno!
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Wolałbyś jakieś durne kółeczka z ThiAf-a?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Wolałbym! Jasne że tak!

Tam przynajmniej bezpośrednio kierując się wzrokiem otwieram zamek.
Podobnie było w TDS, nie mówiąc o dziecinnie prostym otwieraniu w starych thiefach. Miało to jakiś cel - sprawdzało się w 100%. Realizm poświęcono aby czynność była wygodna i skuteczna.

W TDM jest jakaś loteria czy wstrzelę się w koniec sekwencji dźwiękowej czy nie. Jeden zamek - ze 20 prób! Co to kurwa jest! 0 realizmu, 0 wygody, 0 skuteczności. Porażka.
To dopiero 1 drzwi z treningu a już mnie ten mod wyprowadził z równowagi...

ps. Dawno temu zrezygnowałem ze wspierania TDM przy jego tworzeniu bo programiści z uporem maniaka wdrażali głupie pomysły i nie dało się ich przekonać, że idą w złą stronę. Niestety robią to nadal.
Gra ma jak widzę wiele więcej niedoróbek: klawisz akcji i używania przedmiotów się dubluje, animacje akcji są ciągle źle napisane i nie reagują odpowiednio. Zrobię trening i wypunktuję wszystkie wady (ze złości, a co mi tam... :) ).
Obrazek
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Przy otwieraniu zamków w TDM możesz też kierować się wzrokiem (zwróć uwagę na ruchy tego dzyndzla koło zamka). Choć wciąż jest to mało wyraźny wskaźnik.

Dla mnie właśnie jest to 100% realizmu (w końcu majstrując przy zamku w prawdziwym życiu też nie widziałbyś białych kółeczek ani nie zajrzałbyś do wnętrza zamka - z drugiej strony czułbyś, gdzie wytrych wchodzi, a gdzie nie), ale 0% przyjemności. Kolejny przykład na to, że twórcy gier nie powinni dążyć do jak największego realizmu, tylko do jak największej grywalności, a te rzeczy, niestety, w parze idą tylko do pewnego momentu.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

100% realizmu, O% grywalności...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Klawisze nie dublują się, gdy je odpowiednio ustawisz. A otwieranie zamków ze wszystkich Thief-ów tu podoba mi się najbardziej. W nowym ThiAf-ie również jest zacnie (machanie palcami i lewą dłonią)
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Mixthoor pisze:Klawisze nie dublują się, gdy je odpowiednio ustawisz
Activate - pod jednym klawiszem.
Use item - pod innym.
Efekt: Wytrychy mogę używać i jednym i drugim.

Co do zamków to nie jestem w stanie myśleć, że to rzecz gustu, wg mnie to znacząco przekroczyło takie granice. Ale skoro jest akceptowalne to nie mam więcej pytań....

ps. Walnij może jakiś tutorial jak używać wytrychów? Może ja jestem zwyczajnie na to za głupi?
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

W opcjach możesz ustawić poziom trudności operowania wytrychami. W misji treningowej możesz przećwiczyć. Zasada jest prosta. Używasz wytrychu do momentu przerwania dźwięku ruszania zapadek. Wtedy puszczasz. Jeśli za wcześnie lub za późno - zaczynasz od nowa. Na początku było ciężko, teraz to bajka :)

http://wiki.thedarkmod.com/index.php?ti ... ockpicking
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

http://www.gram.pl/news/2013/10/14/the- ... ytul.shtml

"Dodatkowo, naprawiono błąd pozwalający zabijać przeciwników w prosty sposób."

O co chodzi z tym zabijaniem przeciwników w prosty sposób?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

W Wersji v2.01 zabijam w prosty sposób. Doskok, uderzenie, odskok. Na poziomie mistrza walka jest b.ciężka. Dlatego też muszę kącaś :)
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Obiecałem zestawienie plusów i minusów na bazie treningu jako ogólny odbiór moda :).
Jestem mocno krytyczny, ale wg mnie czepiam się słusznie. Producenci robią gry pod przyszły zysk i prawie zawsze lekceważą pomysły i uwagi fanów. TDM robiony jest właśnie przez fanów, którzy mieli może mniej środków ale dużo czasu, wiele rąk do pomocy oraz ciągłe zaplecze testerów i opiniotwórcze forum.
W wielu aspektach nie udało się wypracować dobrych rozwiązań, czasem z premedytacją (co wnioskuję porównując wczesną wersję gry, ówczesne dyskusje a finalny efekt). Odbiór moda jest świetny ale technicznie jest wiele "amatorskich" perełek.

Ale zacznę od plusów:

+ Trening ma kapitalną formę odpowiednio przygotowanych wyzwań, które podzielone są na poziomy trudności. Mimo to, mamy swobodę w kolejności wyboru części treningu, a także możemy zrezygnować z prób w każdej chwili i opuścić daną część treningu. Dodatkowo trafiają się "znajdźki" i ciekawe zakamarki - doskonałe uzupełnienie.

+ Podciąganie się i wspinanie w TDM zostało „wypieszczone” do granic możliwości. Nasza postać wchodzi w interakcję praktycznie zawsze, co nie było standardem w starych odsłonach Thiefa. W dodatku zasięg podciągania obejmuje naprawdę spore wysokości co pozwala nam zaglądać w miejsca na pierwszy rzut oka niedostępne. Odważne, ale dające pole do popisu maperom.

+ HUD, czyli elementy interface'u na ekranie są czytelne i przedstawione w sposób prosty, jednoznaczny. Można by się przyczepić jedynie do kryształu → patrz wady.

+ Wykonanie wody, interakcja z nią i ogólnie wszystkie efekty są kapitalnie przygotowane. Pływanie i nurkowanie wygląda bardzo dobrze. Cieszy mnie to, gdyż pamiętam pierwsze próby i proponowane rozwiązania były słabe.

+ Walka mieczem jest bardzo rozbudowana i pozwala na rozwinięcie umiejętności do poziomu dającego spore szanse podczas bezpośrednich pojedynków. Sądzę jednak, że w większości wypadków gracze nie będą ryzykować potyczek ze strażnikami i poświęcać czasu na trening zwiększający ich szanse. Wszyscy inni mają taką możliwość i za to się należy duży plus twórcom - za stworzenie całkowicie nowego i dobrze działającego systemu walki.

+ Interakcja z otoczeniem w przypadku małych przedmiotów i świateł jest bardzo dobrze opracowana. Mamy pełną kontrolę nad obiektami, szczególnie ta drugą grupą. Przenoszeniu świec czy lamp wraz z dynamicznym oświetleniem silnika Doom 3 daje świetny i klimatyczny efekt. W dodatku mamy opcję „odpalania” wygasłych źródeł światła – nie koniecznie przydatny ale atrakcyjny i dający większe poczucie immersji bajer. Co do dużych przedmiotów → patrz wady.

+ Zachowanie się strażników to prawdziwe wyzwanie. Od pierwszych prób do tego jak AI działa dzisiaj jest ogromna przepaść. Oczywiście dzisiaj gry mogą o wiele więcej ale ekipa od TDM zrobiła to przyzwoicie. Można powiedzieć, że osiągnęli jakość. Mało zrobiłem fmek ale chyba nie przesadzam. Wielokrotnie "luzaczyłem" przyzwyczajony do relacji ze strażnikami w T1/2 i dostałem tutaj po dupie :).


Czas na wady:

- W moim wypadku w wersji 2.x. doświadczam wielu problemów technicznych. Misja podczas ładowania wywala do menu, przy drugim podejściu wiesza się na ok. 30, 40 sekund ostatecznie ładując misję. Wychodząc z gry zdarzają się błędy. Podczas grania zawsze resetuje mi się ustawienie jasność/gamma. Wspomnę o sporadycznych błędach w wyświetlaniu czcionki (menu w języku PL). Problem może i indywidualny ale piszę o wszystkim.

- Interakcja z dużymi przedmiotami to pierwsze z kilku kolejnych rozwiązań, które od początku budziły moje wątpliwości ale twórcy uparcie realizowali swoją wizję. Założenie, że noszenie dużych przedmiotów wymaga większej siły i spowalnia postać jest słuszne. Natomiast realizacja w postaci powiedzmy „laga” czyli spowolnienia przemieszczania się tych obiektów przed naszymi oczami gdy jednocześnie nasza postać dalej wykonuje szybkie ruchy jest kuriozalna i bardzo irytująca. Wypadałoby spowolnić samego gracza z przenoszonym obiektem a nie sam obiekt. Idąc dalej – brakuje zmęczenia gracza tak by po kilkunastu metrach ze skrzynią czy głazem w łapach Garrett przystawał na chwilę. To co wymyślili twórcy wg mnie to półśrodki, których wolałbym nie doświadczać.
Dodam jeszcze, że duże przedmioty mają tendencję do wypadania nam z rąk gdy zahaczą o inne przedmioty czy powierzchnie. Absurdalnie wysokie tarcie – nie wiem czy to jest "realizm na siłę" czy ma to jakiś inny, głębszy sens?

- W temacie interakcji z otoczeniem należałoby wspomnieć o przenoszeniu zwłok. Wg mnie nowy sposób w stylu „ciągnięcia szmacianej lalki” ma swoje zalety i realizm, który jednak kończy się gdy mamy do pokonania schody. Ciało blokuje się na każdym schodku, co skutkuje jego zgubieniem i to niezależnie czy pchamy czy ciągniemy zwłoki. Co ciekawe, problem maleje patrzymy w górę co prowadzi do sytuacji, że ciągnę zwłoki po schodach patrząc w sufit. Może coś robię źle?

- Animacje używania ekwipunku. Rozumiem, pełne animacje, realizm itp. Ale kurcze czas trwania tych animacji jest wg mnie za długi. Szczególnie chowanie miecza jest przegięciem - mam wrażenie, że klawiatura mnie w grze nie słucha. Zupełnie jakby coś zostało do moda wrzucone bez testów.

- Animacje wychylania skoku itp. są wg mnie niedopracowane. Nie wiem czy to efekt wprowadzenia tego „realizmu” jak w przypadku animacji ekwipunku ale przykładowo wychylenie nie jest powiedzmy.. „punktowe”, tylko musimy poczekać aż kamera wróci i dopiero wtedy wywołać drugie wychylenie. Znów ten efekt jakby klawiatura nas nie słuchała. Dla mnie to jest wręcz błąd.

- Wspominałem, że HUD jest dobrze zrobiony. To fakt, ale nie podoba mi się pomysł by kryształ widzialności był raczej białym bursztynem. Mimo pełnej ciemności jego powierzchnia jest blada, jasna. Nie mogę jednoznacznie określić czy jestem już całkiem w mroku czy gdzieś pomiędzy. Nie czepiam się wyglądu kryształu - jest piękny!

- Mała zauważona, dziwnie zrealizowana animacja przeciwników. Po oślepieniu strażnik robi jeden wymach a następnie zamiera bez ruchu na kilka sekund. Wygląda to jakby jakiś skrypt się wywalił i model zamarł. Dali by mu chociaż machanie rękoma, ugięcie kolan, cokolwiek.

- System otwierania zamków. Tak... cóż, to wg mnie największa wada TDM. Przyświecający twórcom cel w postaci zwiększenia realizmu i tym samym trudności, w tym wypadku doprowadził do kuriozum, gdzie otwierania zamków jest niewygodne i przekombinowane. Mamy skalowanie trudności, co pozwala przebrnąć przez tę czynność ale nie jestem w stanie zaakceptować rozwiązania polegającego na refleksie zamiast na czymś co ogranicza nas czasowo (stare Thiefy) bądź wymaga obserwacji (TDS i T4). Teoretycznie jak kto woli...wg mnie pomysł nietrafiony, na siłę „ambitny”. Rzadko się zdarza by coś mnie tak irytowało jak otwieranie zamków w TDM.

- Na koniec drobne niekonsekwencje w klawiszologii.
Mamy osobny klawisz dla akcji i osobny do użycia przedmiotu. W przypadku otwierania zamków możemy korzystać z obydwu a w przypadku użycia czegoś innego, np. bomby błyskowej – już tylko domyślnego klawisza użycia przedmiotu.
Książkę wywołujemy klawiszem akcji, natomiast wychodzimy już klikaniem myszki. Można się też np. obrócić i „zgubić” książkę ale to tylko taka ciekawostka.
Było jeszcze coś w tym temacie ale nie zapisałem sobie i nie pamiętam. Takie ogólne wrażenie niedoróbek.

Mam też pytania bo nie rozwiązałem paru "zagadek":

- Przy strzale winnej nie miałem notatki wprowadzającej, być może jakiś błąd przy ładowaniu misji treningowej. Do czego więc służy ten rodzaj strzał bo jakoś się nie mogłem domyślić? Tworzy kępkę roślinności ale co możemy z tym zrobić?

- Czy w TDM możemy zdmuchiwać świece? Mam nadzieję, że tak – w końcu to prosty do osiągnięcia realizm ;).

- Czy bronie/przedmioty wchodzą ze sobą w dodatkową interakcję? Np. strzałą wodną powiększamy rozrost mchu itp.?
_____

Ps. Nie zasypujcie mnie cytatami :). Nie chcę dyskutować o tym czy mam rację, za to z przyjemnością poczytam jak u Was wygląda odbiór moda.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Dziarsky pisze:- Czy w TDM możemy zdmuchiwać świece? Mam nadzieję, że tak – w końcu to prosty do osiągnięcia realizm ;).
Można.
Zachowanie się strażników to prawdziwe wyzwanie.
Mnie irytuje jedynie ich dalekowzroczność. Potrafią dojrzeć mnie z bardzo dalekiej odległości, gdy choć na moment wystawię fragment ciała.

O wadach i zaletach mógłbym rozpisać się po zakończeniu przygody z ThiAfem.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Mixthoor pisze:Można.
A możesz mnie nauczyć? 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

O ile dobrze pamiętam, nie ma opcji gaszenia świecy, jak w TDS, ThiAfi-e czy FM-kach. Na pewno działa takie rozwiązanie: Podnosisz świecę do rąk i rzucasz ją na ziemię. Musi się przewrócić, po kilku sekundach zgaśnie. Wrzucona do wody, pali się przez chwilę (tak wiem....) i również po chwili zgaśnie. Nieprzewrócona będzie nadal się paliła.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Mixthoor pisze:O ile dobrze pamiętam, nie ma opcji gaszenia świecy, jak w TDS, ThiAfi-e czy FM-kach. Na pewno działa takie rozwiązanie: Podnosisz świecę do rąk i rzucasz ją na ziemię. Musi się przewrócić, po kilku sekundach zgaśnie. Wrzucona do wody, pali się przez chwilę (tak wiem....) i również po chwili zgaśnie. Nieprzewrócona będzie nadal się paliła.
Taki sposób znam ale to raczej dodatek jak zapalanie pochodni a nie gaszenie jak mówisz. Szkoda.
Obrazek
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: Dark Mod

Post autor: ERH+ »

Chwytasz świecę i używasz jej (enter). Lampy naftowe można w ten sposób również zapalać.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Aen
Mechanista
Posty: 423
Rejestracja: 01 listopada 2002, 12:43
Lokalizacja: Elbląg

Re: Dark Mod

Post autor: Aen »

W temacie interakcji z otoczeniem należałoby wspomnieć o przenoszeniu zwłok. Wg mnie nowy sposób w stylu „ciągnięcia szmacianej lalki” ma swoje zalety i realizm, który jednak kończy się gdy mamy do pokonania schody. Ciało blokuje się na każdym schodku, co skutkuje jego zgubieniem i to niezależnie czy pchamy czy ciągniemy zwłoki. Co ciekawe, problem maleje patrzymy w górę co prowadzi do sytuacji, że ciągnę zwłoki po schodach patrząc w sufit. Może coś robię źle?
Robisz, też kląłem na to, dopóki na jakimś filmiku nie zobaczyłem że można po prostu zarzucić zwłoki na plecy. Nie pamiętam który guzik, dawno nie grałem, ale chyba chwytasz postać PPM i wciskasz enter.
Kobiety są jak szanse - niewykorzystane, mszczą się okrutnie!
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Znakomita recenzja, Dziarsky. Pozwoliłam sobie dodać odnośnik w pierwszym poście. Sama od jakiegoś czasu mam ambicje napisać coś podobnego, ale wychodzi jak zwykle :oops:
Heroes are so annoying.
ODPOWIEDZ