Dark Mod v2.09

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Pomogło, jednak i tak musiałem usunąć stare saves i stworzyć nowe.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Zerknąłem dzisiaj na http://www.gry-online.pl/gramy-dalej.asp?ID=9313
Rozbawił mnie tylko jeden tekst -
Oprawa graficzna prezentuje nierówny poziom, dużo zależy od wybranej misji. Niektóre przygotowano ze sporą pieczołowitością i dbałością o szczegóły, inne wyglądają surowo i topornie. Oczywiście nawet te najlepsze nie są tak dopieszczone jak w najładniejszych komercyjnych produkcjach – to mimo wszystko twór fanowski i jako taki nie jest w stanie dorównać grom tworzonym przez sztab profesjonalistów.
Ekhm... Tak.... W dupie był, gówno widział.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
raven4444
Młotodzierżca
Posty: 914
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: raven4444 »

Pewnie filmiki na YT widział a nie grał. Ale wracając do tego TDMa. Czy tylko ja mam tak że sobie gram gram i jest fajnie 60fps gdy nagle nie wiadomo czemu fpsy lecą na łeb? Bo bez jaj procek i grafika odsypiają sobie i coś takiego... Po jakimś czasie wraca do normalności...
A i bajer z save też miałem. No i toporna ta gra to jest bardzo.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Póki co, sprawdzałem Tears of St. Lucia oraz misję treningową. Bez zgrzytów wydajnościowych. Jedyny problem - to zacinanie się NPCów w drzwiach i ich nadnaturalna percepcja (słyszą nawet odgłos wyciąganego z pochwy... miecza, nie kutasa zboczki... - choć to może przez ustawienia trudności w menu, jego mać).
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2644
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Juliusz »

Rozbawił mnie tylko jeden tekst -
Cytuj:
Oprawa graficzna prezentuje nierówny poziom, dużo zależy od wybranej misji. Niektóre przygotowano ze sporą pieczołowitością i dbałością o szczegóły, inne wyglądają surowo i topornie. Oczywiście nawet te najlepsze nie są tak dopieszczone jak w najładniejszych komercyjnych produkcjach – to mimo wszystko twór fanowski i jako taki nie jest w stanie dorównać grom tworzonym przez sztab profesjonalistów.
Ekhm... Tak.... W dupie był, gówno widział.
Co w tym stwierdzeniu takiego niewłaściwego?
Mody, które poziomem dorównują produkcjom profesjonalnym są sporą rzadkością. Trudno oczekiwać, że setka obcych sobie osób, które na przestrzeni iluś tam lat stworzą w wolnym czasie, komunikując się tylko poprzez forum, produkt o poziomie komercyjnej gry. Weź pod uwagę, że gość to pisze z perspektywy roku 2013, a nie 2004, kiedy to Dark Mod wystartował... Oczywiście na tle gier sprzed prawie dziesięciu lat, grafika TDM prezentuje się całkiem przywoicie.

Artykuł moim zdaniem jest całkiem obiektywny. A nawet łagodny bym rzekł. Nawet słowem nie wspomniał o systemie walki wręcz, który w czasach, z jakich go pamiętam, był nie do użycia, że się tak wyrażę. Nie wiem, czy coś się w ostatnich latach zmieniło.

A poszczególne misje - mi brakuje jakiegoś rozmachu w tych levelach. Designersko to jest ciągle powielanie motywu "klimatycznej średniowiecznej uliczki". Jak ktoś ma ambicje stworzyć jakąś ciekawszą architekturę, to powstają potworki. Sam silnik, który nie pozwala na tworzenie okrągłych łuków też w tym nie pomaga (tylko jajowatości są możliwe).
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Sprawdzę i pozostałe. I polecane przez łacherów i te słabsze. Postaram się wszystkie ocenić... obiektywnie rzecz jasna ;)
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

raven4444 pisze:Czy tylko ja mam tak że sobie gram gram i jest fajnie 60fps gdy nagle nie wiadomo czemu fpsy lecą na łeb?
Też mi się tak zdarza w niektórych misjach. Do tego gra często wywala do pulpitu (no ok, w wersji 2.0 nie tak bardzo), a ładowanie jest prawie równie złe, co w T3. W dodatku nie mogę zmienić opcji grafiki, tzn. suwakami się mogę pobawić, ale i tak nic to nie zmienia.
Twórcy powinni zastanowić się nad znaczeniem słowa "optymalizacja".
Juliusz pisze:A poszczególne misje - mi brakuje jakiegoś rozmachu w tych levelach. Designersko to jest ciągle powielanie motywu "klimatycznej średniowiecznej uliczki". Jak ktoś ma ambicje stworzyć jakąś ciekawszą architekturę, to powstają potworki. Sam silnik, który nie pozwala na tworzenie okrągłych łuków też w tym nie pomaga (tylko jajowatości są możliwe).
O, to to. Chociaż mnie tam bardziej razi brak pomysłów na fabułę, niż designy ;)
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

http://www.thedarkmod.com/missiondetails/?id=67
Co ściągnięcia są pliki lokalizujące. Jakie języki, gdziem mogę sprawdzić, jak zainstalować paczkę językową, jak odinstalować?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
raven4444
Młotodzierżca
Posty: 914
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: raven4444 »

Angielski w tym tylko jest z tego co widzę. Taki tip pk4 to kontenery otwieranie np. 7zip a pliki lang to pliki tekstowe ;)

Wywalanie nie uświadczyłem, jakoś też te zwolnienia mi znikły (pojawiały się tylko w Requiem), w ogóle to popatrzyłem w logi silnika po ładowaniu misji i no kurdę zawsze misja jest cookingowana przy ładowaniu, z tego co zawsze wiedziałem to to powinno być robione przy tworzeniu misji a tak to teraz takie załadowanie trwa latami.

A takie pytanie z innej beczki, komuś udało się zminimalizować grę? Mi się tylko pasek pojawia i tyle nie mogę nic więcej zrobić. A i tez u mnie gra jest cholernie stabilna, ani razu się nie zwiesiła czy coś w tym stylu.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Gra stabilna, ani razu nie wywaliła. Minimalizować się również nie chce.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Można zminimalizować tylko po przełączeniu w tryb okienkowy, ale mi po tym wywaliło grę. Tzn. raz zadziałało, drugi raz nie chciało.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Właśnie skończyłem Requiem. REWELACJA! Ranking misji będziemy mogli stworzyć. Póki co na bieżąco piszę recenzje.

DarkMod mnie pochłonął. Jestem ogromnie zadowolony z tego moda, mimo wykorzystywania przeze mnie w momentach mojej własnej nieuwagi błędów w walce z nieumarłymi. Generalnie walka jest ogromnie trudna, jednak 1vs1 można poradzić sobie bez najmniejszych problemów. Pomaga trening władania mieczem w misji treningowej. I już nawet ogłuszam z doskoku, nie będąc wykrytym. Fakt, że misje przechodzę nieco dłużej, w większości kucając.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Aen
Mechanista
Posty: 423
Rejestracja: 01 listopada 2002, 12:43
Lokalizacja: Elbląg

Re: Dark Mod

Post autor: Aen »

Dopiero zaczynam przygodę z Dark Modem, jestem po St.Lucia, Glenham Tower, Requiem. Z którymi innymi misjami warto się zapoznać?

Ogólnie jestem zachwycony. Jak dla mnie Thief 4 mógłby już nie wychodzić ;)
Kobiety są jak szanse - niewykorzystane, mszczą się okrutnie!
uther
Akolita
Posty: 146
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 22:49

Re: Dark Mod

Post autor: uther »

Aen pisze: Z którymi innymi misjami warto się zapoznać?
Wystarczy przeczytać ten krótki wątek. Znajdziesz ok. 20 polecanych tytułów.

Ja tan do tego DM przekonać się nie mogę.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 834
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Swarzędz

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Widzę że Requiem już przeszedłeś,dobra robota. :) Na pewno misjami wartymi przejścia są dla mnie jeszcze:
-In the North
-Lords and Legacy
-kampania No Honor Among Thieves
-Mandrasola
-Return to the City
-Flakebridge Monastery

Te misje w mojej opinii warto przejść.A ściągnąć można z wbudowanego downloadera TDM albo z tej stronki: http://wiki.thedarkmod.com/index.php?ti ... e_Dark_Mod
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Aen pisze:Dopiero zaczynam przygodę z Dark Modem, jestem po St.Lucia, Glenham Tower, Requiem. Z którymi innymi misjami warto się zapoznać?
Lada moment otrzymacie prezent od Flavii ;)
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Jak uruchomić DarkMod-a 2.0 na karcie graficznej GeForce 2? Da się w ogóle?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

A DarkMod 1.0 będzie mieć tak samo?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Nie wiem, jako że nie mam Dooma 3, nie interesowałem się wcześniej DarkModem. Poszukaj info na ich stronie.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Oh fuck http://www.systemrequirementslab.com/CY ... om-3/10221 - nie załapałem się - bowiem Doom 3 działa od Geforce'a 3 :x Pod WinXP 32-bit z GeForce'm 2 (na złączu AGP) to nie będzie więc działać. Minimalne wymagania pamięci RAM na grafice to 64 MB, a na tym GeForce mam 32 MB.
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Jak uaktywnić minę do wybuchu, oraz granat błyskowy do oślepienia w tym modzie?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Minę rzucasz na ziemię - sama się uaktywnia.
Granat rzucasz przytrzymując klawisz korzystania z przedmiotów. Im dłużej, tym dalej rzuci. Naciskając raz, rzucasz pod nogi. Przydatne przy ucieczce.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Da się jakoś zmniejszyć waleczność/czułość przeciwników?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2330
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

A po co? Nie dajesz rady? Ciotujesz? ;) A tak na serio - w opcjach gry (AI Vision i Poziom walki przeciwników).

Co do min. "R" upuszczasz przedmiot na ziemię. Prawym przyciskiem myszy używasz przedmiotu (czyli w przypadku min/granatów błyskowych rzucasz przed siebie, jednocześnie je aktywując).
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
ODPOWIEDZ