Strona 5 z 6

Re: Dark Mod

: 23 marca 2014, 22:01
autor: Dziarsky
Aen pisze: Robisz, też kląłem na to, dopóki na jakimś filmiku nie zobaczyłem że można po prostu zarzucić zwłoki na plecy. Nie pamiętam który guzik, dawno nie grałem, ale chyba chwytasz postać PPM i wciskasz enter.
Aen możesz mi przybliżyć co masz pod Enterem i PPM? Wtedy będę wiedział, o które klawisze chodzi :). Nigdy nie gram na domyślnych.

Aktualizacja:
Doszedłem do tego :).
Klawisz akcji - chwytamy zwłoki.
Klawisz użycia przedmiotu - zarzucamy na plecy.

Z gaszeniem świec analogicznie.

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 15:26
autor: bob
Mam za słaby sprzęt na uruchomienie Dark Moda, ale Dark Mod zamiast pokazać komunikat o zbyt słabej konfiguracji, nie robi nic - jest szary ekran i brak odpowiedzi ze strony procesu. Czy Dark Mod tak ma?

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 15:43
autor: Dziarsky
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie pisząc, że nie spełniasz wymagań. Nie wszystkie gry sprawdzają zasoby i uniemożliwiają uruchomienie. W twoim wypadku gra się zwyczajnie wiesza podczas uruchomienia.

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 15:55
autor: bob
Moja konfiguracja jest taka:

Procesor - Intel Pentium III 550 MHz (powinna być częstotliwość 1,5 GHz wyższej generacji)
Pamięć RAM - 320 MB (powinno być 384 MB)
Karta graficzna - ZOTAC GT 610 1GB PCI

Procesor, czy pamięć RAM zdaje się blokować uruchomienie gry?

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 16:00
autor: Dziarsky
Chryste panie, jak Ci się uchował jeszcze taki sprzęt :).
Zapomnij o jakiej kolwiek grze na silniku wyprodukowanym po 2000 roku. Przynajmniej w mojej opinii.

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 16:04
autor: bob
Dziarsky pisze:Chryste panie, jak Ci się uchował jeszcze taki sprzęt :).
Zapomnij o jakiej kolwiek grze na silniku wyprodukowanym po 2000 roku. Przynajmniej w mojej opinii.
Brakująca pamięć RAM 64 MB jest wystarczającym powodem, żeby program nie działał? A jak z procesorem, skoro jest przepaść megahercowa? Age of Empires 3 przed uruchomieniem informuje mnie o zbyt słabej konfiguracji; klikam, że mam tego świadomość i chcę uruchomić grę. Age of Empires 3 ma podobne wymagania, a działa bezbłędnie.

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 16:10
autor: Dziarsky
Wiesz jaka jest różnica między MHz a GHz ?
Pytam przy okazji twojego porównania procesorów.

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 16:12
autor: bob
Dziarsky pisze:Wiesz jaka jest różnica między MHz a GHz ?
Pytam przy okazji trojego porównania procesorów.
Prawie 1000 MHz. Czyli dużo, no ale... AoE 3 przecież działa.

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 16:18
autor: Dziarsky
550 to prawie 1000...cóż, odważna kalkulacja.
Masz za słabego kompa i koniec kropka :)

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 16:29
autor: bob
Dziarsky pisze:550 to prawie 1000...cóż, odważna kalkulacja.
Jest prawie tysiąc MHz różnicy między 550 MHz a 1,5 GHz.
Dziarsky pisze:Masz za słabego kompa i koniec kropka :)
Jak pisałem, AoE 3 działa z tą konfiguracją. Że niby to zależy od widzimisię silnika gry komputerowej, czy dopuści grę do działania :?:

EDIT: AoE 3 wymaga 256 MB pamięci RAM do działania - ten warunek spełniam :idea: Chyba dokupię trochę pamięci RAM i sam się przekonam, czy po przekroczeniu tych 384 MB RAM będzie działać Dark Mod.

Re: Dark Mod

: 16 czerwca 2014, 18:50
autor: Dziarsky
Nic nie zdziałasz.
Ale Twoja wola....

Re: Dark Mod

: 05 lipca 2014, 09:36
autor: bob
Dziarsky pisze:Nic nie zdziałasz.
Ale Twoja wola....
Udało się uruchomić Dark Moda na tej konfiguracji (wymagane okazało się być 768 MB RAM SDRAM 133). O wydajność niech nikt się nie pyta, bowiem daleko jest do doskonałości :)

Re: Dark Mod

: 26 marca 2016, 12:21
autor: willy_poodle
Czy obecnie są jakieś misje do DM na poziomie komercyjnym, dopracowane architektonicznie itd.?

Re: Dark Mod

: 26 marca 2016, 12:54
autor: Dziarsky
Ja subskrybuję Fena na YT.
Do kanału zaprowadzi Cię m.in. ten film.

Dużo ciekawych misji.

Re: Dark Mod

: 28 marca 2016, 07:28
autor: Flavia
Polecam misje wymieniane w tym temacie ;)

Przede wszystkim Requiem i A House of Locked Secrets Moonbo - to chyba najlepsze, co wyszło do TDM.
Dalej The Lich Queen Demise i obie części Ulyssessa Sothy (to drugie jeśli nie masz nic przeciwko nieortodoksyjnemu podejściu do rozgrywki).
I jeszcze saga o Williamie Steele (In The North, Home again, Cleighsmoor) graymana - dobra, choć mnie nieco zniechęciła przesytem tekstów.
Not an Ordinary Guest FieldMedica jest ciekawe i nieortodoksyjne, ale dalej utrzymane w duchu złodzieja.
W sumie Sir Talbot's Collateral Baala też daje radę.
To tyle na szybko.

Re: Dark Mod

: 15 lutego 2017, 10:48
autor: peter_spy
Właśnie pojawiła się wersja 2.05 z kilkoma usprawnieniami i nową misją wykorzystującą nowe modele dodane do edytora. Tradycyjnie wystarczy odpalić updater i poczekać na ściągnięcie plików. Szczegóły aktualizacji:

http://forums.thedarkmod.com/topic/1863 ... f-tdm-205/

Re: Dark Mod

: 15 lutego 2017, 21:13
autor: Zaratul
Zły link...ten jest właściwy: http://forums.thedarkmod.com/topic/1864 ... -released/

Nie zapominajmy też że Dark Mod jest na steamowym Greenlight: http://forums.thedarkmod.com/topic/1862 ... in-top-10/
Polecam oddać głos żeby Dark Mod pojawił się na Steamie. :)

Re: Dark Mod

: 15 lutego 2017, 22:15
autor: peter_spy
Coś się pozmieniało w trakcie, wątki były edytowane i przesuwane. Co do reszty jak najbardziej, w tym momencie Dark Mod jest w pierwszej dziesiątce tytułów na Steam Greenlight :)

Re: Dark Mod

: 17 lutego 2017, 22:26
autor: Juliusz
Muszę powiedzieć, że trailer prezentuje się całkiem spoko. I nawet ciekawy głos lektora, choć brzmi trochę "over the top". Ale jeśli nie zmienili tego stukotu kijem o podłogę zamiast kroków, to nie zamierzam wracać do tej... no właśnie - gry czy moda...?

Re: Dark Mod

: 18 lutego 2017, 09:40
autor: peter_spy
Były dwie wersje głosu, a w zasadzie jedna mieszana ;) Po zwróceniu uwagi na niekonsekwencję w tym zakresie, i ogólnym feedbacku w innych sprawach, Goldwell zdecydował się na wersję "mhroczną" ;) Swoją drogą głos podkłada niejaki AndrosTheOxen, który często wciela się w młodego złodzieja w różnych misjach w TDM. Z tego co kojarzę, to dopiero zaczyna karierę w voiceoverach, ale chyba chce się tym zajmować zawodowo, bo traktuje takie zadania dość poważnie.

Re: Dark Mod

: 12 października 2017, 13:02
autor: Mixthoor
update przez tdm_update v0.66 nie działa. Pliki ściąga, jednak gra odpala mi wersję 2.04. Być może mam ogólny problem z instalatorami na moim OS (dodatki do tg i tma również się nie isntalują). Czy działa u Was 2.05?

Re: Dark Mod

: 12 października 2017, 15:54
autor: Zaratul
Przed chwilą ściągnąłem i wszystko działa,pokazuje też wersje 2.05.Mam Windowsa 10 64-bit.

Re: Dark Mod

: 17 sierpnia 2020, 22:55
autor: Mixthoor

Re: Dark Mod v2.09

: 02 marca 2022, 23:13
autor: Zaratul
https://www.thedarkmod.com/posts/the-da ... -released/

Dark Mod 1.10 wyszedł. Dużo fajnych technicznych zmian.
Entity limit is no more!
What was once the bane of TDM’s most ambitious mappers, the entity limit has now been raised eight-fold to 65,536. No longer will mappers need to spend long hours merging entities.
Moderzy\twórcy fanmisji się ucieszą. :)

Re: Dark Mod v2.09

: 06 lutego 2023, 17:59
autor: Zaratul
https://www.thedarkmod.com/posts/the-da ... -released/

No to teraz 2.11 wersja wyszła. Dużo bugfixów, trochę usprawnień gameplayowych i porządna optymalizacja.