DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Bukary »

Jak (podczas trwania rozgrywki) unieruchomić gracza (Garretta) na określony czas?
Proszę o podanie co najmniej dwóch różnych sposobów. 8)
(Ja znam trzy).
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Vk »

Eh nie prościej było zrobić jeden topic z trzema pytaniami? :roll: No cóż, ja znam tylko jeden sposób - ustawić starting point w ziemi :D
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Bukary »

Vk pisze:Eh nie prościej było zrobić jeden topic z trzema pytaniami? :roll: No cóż, ja znam tylko jeden sposób - ustawić starting point w ziemi :D
Nie, Vk, ponieważ w przyszłości będziesz mógł łatwiej odnaleźć jakąs informację. Zwróc uwagę, że precyzyjnie nazwałem wątki.
Twoja odpowiedź jest, niestety, błędna, ponieważ nie chodzi mi o rozpoczęcie gry.

Ponawiam pytanie: jak unieruchomić gracza w trakcie gry?
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: timon »

1. utworzyć link PhysAttach między jakimś obiektem a Playerem - sposób uniwersalny. Wykonanie za pomocą konwersacji.
2.otoczyć Garretta niewidzialnymi obiektami - sposób do zastosowania w ściśleokreślonych miejscach lub na początku misji
3. ???????????????

PS szczegóły pierwszego sposobu w nadchodzłcym tutorialu
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: timon »

Bukary, w poście o moim Tutorialu ( dzięki za odpowiedź ) wspomniałeś o całkowitym unieruchomieniu. Czy ta dromedka dotyczy takiej sytuacji. Jeżeli nie to napisz czy jest to możliwe.
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Vk »

No to w sumie można przy unieruchomieniu skorzystać z CamVatora, i unieruchomić trasę pana G przy pierwszy TerrPT, tak że będzie w miejscu zagadza się? Tylko że dalej będzie mógł majtać głową na boki :roll:
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Bukary »

timon pisze:Bukary, w poście o moim Tutorialu ( dzięki za odpowiedź ) wspomniałeś o całkowitym unieruchomieniu. Czy ta dromedka dotyczy takiej sytuacji. Jeżeli nie to napisz czy jest to możliwe.
Nie, nie. Ta dromedka takiego unieruchomienia nie dotyczy...
Ja sam nie wiem, jak to zrobić...
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Bukary »

Trzy najprostsze sposoby:
1) CamVator,
2) PhysAttach do jakiegoś AI (śmieszny efekt),
3) Teleportacja i de-teleportacja po pewnym czasie "niewidzialnych" obiektów (tak było w pierwszej wersji OCOD).
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: timon »

Bukary pisze:Trzy najprostsze sposoby:
1) CamVator,
2) PhysAttach do jakiegoś AI (śmieszny efekt),
3) Teleportacja i de-teleportacja po pewnym czasie "niewidzialnych" obiektów (tak było w pierwszej wersji OCOD).
1 i 2 są zbliżone
W przypadku dodania PhysAttach do jakiegoś obiektu materialnego nie znajdującego się przy Garrecie występuje ciekawe zjawisko ograniczenie możliwości obrotu. Nie można ruszyć glową w dół, pozostaje tylko obrót na boki. W skrajnym przypadku patrzymy tylko w górę.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Bukary »

Tu macie informację o tym, jak unieruchomić gracza tak, aby nie mógł patrzeć na boki:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... adid=58128
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: timon »

tempo reakcji na zdarzenia w świecie na tym forum zaczyna przypominać błyskawice :D
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Vk »

No zgadza się Timon. A za nastepny miech Bukary mi napisze czy odpowiedziałem dobrze czy źle :)
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: timon »

oj Vk-i,
popatrz na datę i godzinę postu Bukarego i opisu unieruchomienia Garretta na TTLG
W imieniu Bukarego odpowiadam ci : TAK twoja odpowiedź jest prawidłowa.
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Vk »

Oj Timon wiem! Ale ja tu się spodziewałem że mi to chociaż sam Bukary powie, uściśnie dłoń i da czek na sumę 10 000$ :D
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Bukary »

Vk ---> Niniejszym przekazuję ci czek na... ile tam chcesz dolarów, przy okazji wklepując 998 post... :)
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: Vk »

Wystarczy mi 666$ i będziemy naprawde kwita :D
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: DROMEDKA: jak unieruchomić gracza?

Post autor: timon »

Vk pisze:Wystarczy mi 666$ i będziemy naprawde kwita :D
Vk, nie licz na cuda. :D Bukary zaproponował nagrodę za post o numerze 1000. No i ja cały dzień pilnowałem forum ( taki jestem zachłanny). A on był szybszy i jego nagroda trafi do niego :!: :!: :!: 8) :D
ODPOWIEDZ