Dziarsky pisze:Dobra, mówić kto dodał do D3 bezproblemowo własne textury i jak to zrobił
To dość proste:
przygotowujesz sobie tekstury w *.tga
dziarsky_tekstura_mura_D.tga dla diffuse
dziarsky_tekstura_mura_N.tga dla normal/bump mappingu
dziarsky_tekstura_mura_S.tga dla specular mappingu
(nie muszą być wszystkie. Nawet tylko diffuse może być.)
zapisujesz w katalogu np.
textures/dziarsky/
potem robisz plik:
dziarsky_1.mtr
zwykły, tekstowy.
i wstawiasz do niego definicję materiału:
textures/dziarsky/dziarsky_tekstura_mura
{
qer_editorimage textures/dziarsky/dziarsky_tekstura_mura_ed.tga
diffusemap textures/dziarsky/dziarsky_tekstura_mura_D.tga
bumpmap textures/custom/dziarsky/dziarsky_tekstura_mura_N.tga
specularmap textures/custom/dziarsky/dziarsky_tekstura_mura_S.tga
}
końcówka_ed to taka mniejsza wersja diffuse dla edytora
końcówki_D, _N, _S są dla wygody tylko.
No i pakujesz wszystko w zipa a rozszerzenie zmieniasz na pk4
np
dziarsky_1.pk4
a wewnątrz masz:
textures/dziarski/twoje_tektury.tga
materials/dziarski_1.mtr
plik dziarski_1.pk4 wsadzasz w katalog
base/ (np.
C:/Doom3/base/)
w edytorze pod
textures/dziarski masz
dziarski_textura_mura
Wybierasz, nakładasz, Carmac pisze do ciebie że bez twojej textury nie będzie Dooma 4.
Łapiesz te robotę, nie masz czasu na forum, nie masz czasu na Thiefa... stary zastanów się. Jeszcze nie jest za późno!