DromEd wiecznie żywy!!!

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Nivellen »

Czołem wszystkim fanom Droma, mam dla Was miłą i pokrzepiającą wiadomość - DromEd ma się dobrze i jeszcze nie będą mu oddzwaniać. Na dowód tego, zobaczcie sobie te zrzuty. Przy pierwszym kontakcie nie wierzy się własnym oczom! Jeśli w najbliższym czasie będą się ukazywać misje z tak zaawansowaną architekturą i będą do tego grywalne, to możemy być spokojni na rok, może nawet dwa lata.
Link udostępniony i przekazany przez Juliusza :oki
Ostatnio zmieniony 09 listopada 2006, 19:52 przez Nivellen, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Flack
Szaman
Posty: 1023
Rejestracja: 19 lutego 2003, 13:44
Lokalizacja: Zyc zostalo: 2

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Flack »

Piekne. Czyzby wielki come-back w czasach T3Ed,DM?
There are people who reshape the world by force or argument,
but the cat just lies there, dozing; and the world quietly reshapes
itself to suit his comfort and convenience.
- Allen and Ivy Dodd
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: peter_spy »

Szkoda że taka mała rozdzielczość, walnąłbym sobie na tapetę :)
Awatar użytkownika
Vrael
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 31 stycznia 2006, 15:05
Lokalizacja: Wrocław

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Vrael »

Okrzyk: AWRUK! i pytanie: JAK??? Jak to zrobili????
- And...
- Remember to pickpocket the party guests?
Awatar użytkownika
Ozi
Młotodzierżca
Posty: 854
Rejestracja: 25 października 2003, 21:30
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Ozi »

A wam też tak wolno działa ImageShack? Te screeny (i każdy inny obrazek na tej stronie) potrafi się u mnie ładować nawet 2 minuty :|
Awatar użytkownika
Orka
Paser
Posty: 198
Rejestracja: 23 stycznia 2006, 21:46
Lokalizacja: Władysławów

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Orka »

Ozi pisze:A wam też tak wolno działa ImageShack? Te screeny (i każdy inny obrazek na tej stronie) potrafi się u mnie ładować nawet 2 minuty
Mi tam chodzi normalnie, parę sekund i zdjątko jest.

Screeny bardzo ładne, robią wrażenie :ok
Awatar użytkownika
Ozi
Młotodzierżca
Posty: 854
Rejestracja: 25 października 2003, 21:30
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Ozi »

No nic, u mnie wszytko "chodzi" fajnie, tylko ImageShack nie :)
A te screeny są niesamowite.
Ciekawy jestem, czy gdyby został wypuszczony kod źródłowy ( ;) ) DarkEnginu, to czy było by możliwe zaimplementowanie w nim dynamicznych cieni i tego typu bajerów. Coś jak Tenebrae dla Quake 1 :) Lepsza woda i takie tam. W połączeniu z mistrzostwem tworzenia, jakie wielu już osiągnęło w tym środowisku, mogły by powstawać niesamowite poziomy :shock:
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Juliusz »

Ozi pisze:Ciekawy jestem, czy gdyby został wypuszczony kod źródłowy ( Wink ) DarkEnginu, to czy było by możliwe zaimplementowanie w nim dynamicznych cieni i tego typu bajerów.
Najprawdopodobniej byłoby. Wielu ludzi już o tym myślało, były petycje do Eidosu i... nic... :(
Awatar użytkownika
Ozi
Młotodzierżca
Posty: 854
Rejestracja: 25 października 2003, 21:30
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Ozi »

Pozostaje nam tylko powiedzieć "szkoda" :roll:
Awatar użytkownika
Abru
Młotodzierżca
Posty: 896
Rejestracja: 22 września 2002, 13:00

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Abru »

Awatar użytkownika
willy_poodle
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 08 marca 2005, 19:51
Lokalizacja: Łódź

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: willy_poodle »

Zaje-qrva-biste! :) Aż trudno uwierzyć, że to w DromEdzie.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Nivellen »

Tak to jest, jak się naprawdę chce, no i ma się dużo czasu i możliwości. Mimo wszystko cieszy, że są jeszcze tacy pasjonaci, którzy drążą w tym, wydawałoby się, starym edytorze :)
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Edversion »

Mam pytanko - Czy do DromEda potrzbny jest Thief 2 pełna wersja? Nie da się z thiefem 1?
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: timon »

Da radę, jest wersja pod t1. Zobacz tu http://thief-forum.pl/viewtopic.php?t=3013
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Sutriw
Mechanista
Posty: 386
Rejestracja: 03 sierpnia 2005, 08:48
Lokalizacja: Piła

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Sutriw »

O kurczę! Rzeczywiście screeny robią wrażenie...!

Niespodziewałem się, że można coś takiego zrobić w dromedzie. Dziekawe jak to będzie prezentować się w grze...
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Edversion »

timon pisze:Da radę, jest wersja pod t1. Zobacz tu http://thief-forum.pl/viewtopic.php?t=3013
Och, wielki dzięki.
=====================
Co trzeba zrobić, by rozpoczęło się ściąganie, za darmo?
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Juliusz »

Edversion pisze:Co trzeba zrobić, by rozpoczęło się ściąganie, za darmo?
Ja tam nie wiem, gdzie można ściągnąć D1 za darmo, ale nie widzę sensu używania tego, skoro jest D2 - zrobisz w nim to samo co w D1 i nawet więcej. No, chyba że chodzi o kupno T2, ale to znowu nie jest aż taki wielki koszt...
W D1 na pewno nie zrobisz takiej misji jak na screenach z tego wątku, ot chociażby dlatego, że kolorowe światła i mgła są tylko w Dromedzie 2.
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Edversion »

Chwilkę, mam DromEda do T2 na kompie. Mój ziom ma grę Thiefa 2. No to sobie porobię misje... :-D
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Kapitan Smith »

A u mnie Drom Ed martwy. Nie chce się uruchomić... Otwieram i wyskakuje okienko:

"Cannot find GUI font (File: uigame.cpp, Line:60)
(Yes to trap,No to exit, Cancel to ignore)"

Jak ignoruje to po chwili mam "Wystąpił błąd z aplikacją DROMED.EXE i zostanie ona zamknięta" blablabla
Nie wiecie co mogę zrobić, aby działało?
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Nivellen »

A otwierasz go pewnie ze skrótu "przeciągniętego" na pulpit. Spróbuj tak:
Klikasz na Dromed.exe PPM, wybierasz "wyślij do"-> "Pulpit (utwórz skrót)". U mnie poskutkowało.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: timon »

Zainstaluj jeszcze raz droma.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Juliusz »

Dromed musi być we folderze Thiefa - masz go tam?
Awatar użytkownika
Kapitan Smith
Poganin
Posty: 750
Rejestracja: 21 października 2006, 12:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Kapitan Smith »

1. Nie działa :P:
2. Nie działa :P:
3. Też nie działa :P:

A niech to! :wmu

Edit:

3. Działa. Udało się po paru zmianach :hur
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: Juliusz »

Odświeżam wątek - jest powód.... http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=112147
Warto wskoczyć na tą stronkę: http://www.thief-thecircle.com/shownews.asp?id=1871 - screeny w dużej rozdzielczości plus mini wywiad z autorem.
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: DromEd wiecznie żywy!!!

Post autor: eLPeeS »

LOL Zabrakło mi słów. Dawno nie grałem w żadną FMke ale teraz przypomniały się słowa Wolverinea, które wypowiadał często w starych komiksach Marvela wydawanych w Polsce kilkanaście lat temu - MUSISZMIEĆ. Parafrazując MUSISZZAGARĆ :)) Jeśli będzie choć w połowie tak klimatyczna jak na screenach to ja już szykuje pieluchę ;)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
ODPOWIEDZ