Mam pytanie: wszystko gra, gdy dodaję nowe brushe, wczytują mi się, lecz jest problem - nie ma dźwięku. Dodałem starą podłogę i dźwięk wystąpił, natomiast na nowej, ulepszonej nie ma dźwięku. I jest tak na każdej nowej podłodze - ktoś wie, dlaczego tak się dzieje?
edit: dzięki, sam już nie wiedziałem, gdzie to umieścić.
[ Komentarz dodany przez: Judith: Sro 03 Gru, 2008 13:31 ]
Wydzieliłem z tematu o teksturach bo służy on do czegoś innego
Problem z Dromedem
Moderator: peter_spy
Problem z Dromedem
Ostatnio zmieniony 03 grudnia 2008, 13:33 przez Dex, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z Dromedem
Trzeba dodać nowej teksturce odpowiednie właściwości dźwiękowe. Klikasz kolejno: "Editors"->"Object Hierarchy", w okienku wybierasz z opuszczanego menu drzewko "Textures". Tam na samym dole powinny być wszystkie nowe teksturki dodane przez Ciebie. Trzeba je poprzeciągać (po jednej) do odpowiadającego dźwiękowo archetypu, czyli w przypadku podłogi drewnianej do "Wood Tex".
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Problem z Dromedem
Dziękuję, Nivellen. To może skorzystam z okazji i zapytam jeszcze o jedną rzecz: jak zmienić dźwięk "wood" np. na skrzypiącą podłogę?
I to mi wystarczy.
I to mi wystarczy.
Re: Problem z Dromedem
Sam nigdy nie robiłem podmiany dźwięków "sfx". Spróbuj zastosować rozwiązanie podane w tym linku
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji