ROZWIĄZANIE:
- ściągamy Dromed Toolkita 1.0 z linku w poście powyżej
- jeżeli po instalacji paczki nie działa skrót alt+e w pliku user.bnd dodajemy:
Kod: Zaznacz cały
bind e+alt edit_mode
Moderator: peter_spy
Kod: Zaznacz cały
bind e+alt edit_mode
http://www.youtube.com/jaszq06 - Mój kanał na YouTube
http://www.youtube.com/jaszq06 - Mój kanał na YouTube
Zapodaj, ja z moim zardzewiałym angielskim wolę za dużo nie pisaćJuliusz pisze:(...)Niv - chcesz to zapodać na TTLG? Bo inaczej ja to zrobię!
Też wyszukałem ten wątek, ale póki się nie dopisałeś, nie było w nim bezpośredniego linku do filmu na YT.Juliusz pisze:Znalazłem na TTLG ten oto wątek:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=145469
gdzie niejaki vorob pyta się o Realtime dynamic shadows...
To musi być ten sam, co zapodał te filmiki na youtub'ie (Dmitry Vorobyev). Ciekawe...
Dokladnie, i to wszystko odbija sie na hardware, optymalizacja silnika a tona hack'sów to przeciwne drogi dobrych fps'ów na sekundę. BYc moze Nekroskop 4 Briana Lumleya tu pomoze we wskrzeszeniu LGS i prosbie o open source. KolorJudith pisze:bo to przecież wszystko hacksy, a nie faktyczne modernizowanie silnika...
Drobne poprawki (ale bardzo trafne), nic szczególnie wgniatającego w fotel.NEW ** Patch Thief 2 V1.24 - System Shock 2 V2.45 ** 2016-03-23
New message from "Le Corbeau" (on French forum Ariane4ever), & new update :
"De nouveau sous le soleil, des ombres échappées et un fromage qui s'affine. L'oiseau reste secret, continue à guetter, car il n'est pas le seul"
"New under the sun, shadows and glimpses of a cheese that matures. The bird remains secret, keep watch, because it is not the only"
Southquarter's Mirror :
Thief 2 v1.24 : Thief 2 v1.24
System Shock 2 v2.45 : System Shock 2 v2.45
flying_hope's Mirror :
Thief 2 v1.24 : Thief 2 v1.24
System Shock 2 v2.45 : System Shock 2 v2.45
1.24 Notes
----------
This is a hotfix for v1.23 that fixes a couple of things.
In particular the broken "sun_runtime_obj_shadows" has been fixed. In DromEd the crashes related to DXT
textures have also been fixed (if "dxt_to_rgb32" was enabled as a workaround for those crashes then it
can be removed again).
Changes and fixes for v1.24
---------------------------
General:
- fixed broken "sun_runtime_obj_shadows" (worked in DromEd but not the game exe)
- fixed path priority order bug with subtitle files (was accidentally reversed)
- reduced risk of the door drifting bug that can happen in some occasional FMs (door-based objects that should
rotate but instead of rotating just float away into infinity)
- added "no_unload_fmsel" option to cam_mod.ini (can be useful if experiencing crash with FMSel, especially on Win10)
DromEd:
- fixed DXT related crash (when running editor in HW mode)
- fixed crash accidentally re-introduced in the previous version when loading (old) missions with bad door objects
(objects internally flagged as doors despite not being doors)
- fixed ambient sounds disappearing after playing in-game movie
- fixed link data for certain link types (AIWatchObj) getting reset when reordering them (in link list dialog)
- fixed original glitch in vhot evaluation that could under some circumstances affect "show_vhots", coronas and
particle attachment links using vhots
- fixed DML syntax error bug when working with links that have no data set
- fixed missing field indexing in DML export (for properties that contain multiple fields with the same name)
- fixed a bug that could occur under certain circumstances with StimSource and Receptron commands in DMLs
- fixed a few crashes that could happen in rare situations
- fixed buggy transform for vhot and subobj detail attachment links when parent object is scaled
- added mono warning for ObjTxtReplace properties with textures that couldn't be found/loaded
- added "spew_stimulations" command to toggle mono output for stim events
Czy muszą zostać niesprecyzowani - tego nie wiem. Prawo amerykańskie wydaje się być bardziej restrykcyjne w polowaniu na wszelkie formy łamania praw autorskich, więc może to i lepiej. Aczkolowiek jakiekolwiek próby zastopowania New Dark'a ze strony właścicieli praw autorskich serii Thiefa byłyby głupotą.Nivellen pisze:A mnie się wydaje, że ta niesprecyzowana grupa ludzi, tudzież jeden człowiek, jest bez wątpienia członkiem TTLG i wie dokładnie co dzieje się w fandomie ew. czego ludzie oczekują. A musi/muszą pozostać niesprecyzowani z oczywistych względów.
Osobiście też wolałbym, żeby prace nad New Darkiem przyjęły formę projektu podobnego do Dark Moda. Przy czym nie mówię tu o stworzeniu niezależnej gry - wymóg oryginalnego Thiefa mógłby pozostać (warunek istnienia New Dark'a), ale nie chciałbym, żeby np. autobus na czerwonym świetle zakończył kiedyś ten projekt...Judith pisze:To jest poniekąd trochę dziwne, że cała przyszłość ND i fanmisji zależy od kaprysu i wizji jednego człowieka (lub bliżej niesprecyzowanej małej grupy), a nie od samej społeczności na TTLG