Prace serwisowe: Forum zostało zaaktualizowane do najnowszej wersji phpBB - więcej informacji w tym poście temacie.

Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w grze

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorach DromEd i T3Ed, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderator: peter_spy

Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2640
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

Post autor: Juliusz »

Mixthoor pisze:Modele rycerzy, sluzby, potworow. Po prostu wszystkich NPC.
Raczej już tych postaci nie wymodeluję - projekt odłożyłem na półkę.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2327
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Deutschland

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

Post autor: Mixthoor »

A dales to komus z ttlg? Ktos przelal to po Tobie?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2640
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

Post autor: Juliusz »

To co udostępniłem to narzędzia do animacji.
Do modelowania postaci nie doszedłem jeszcze. (poza tą testową, która niespecjalnie się liczy). Żeby modelowanie high-poly miało sens (na poziomie mnie zadowalającym), musiałbym napisać własny eksporter z 3dsmaxa bezpośrednio do formatu .bin, obchodząc standardowe narzędzia typu n3ds2e.exe i meshbld.exe. Nie mam jednak na to czasu teraz.
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2640
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

Post autor: Juliusz »

Mixthoor pisze:A dales to komus z ttlg? Ktos przelal to po Tobie?
Nikt nie przejął - okazało się, że nie ma osób zainteresowanych pracą w 3dsmax'ie. (nawet jeśli mogą zdobyć wersję darmową na 3 lata).
Tiger
Miastolud
Posty: 55
Rejestracja: 24 stycznia 2010, 20:01

Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w

Post autor: Tiger »

Czy mozesz podac instrukcje jak wsadzic ten twoj nowy model high-poly do TMA zeby zastepowal w grze np sluzacego?
ODPOWIEDZ