CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.

Jak oceniasz misję ?

Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego!
3
20%
Misja dorównująca oryginalnym poziomom. Bardzo dobra!
9
60%
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu. Nierówny poziom.
3
20%
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak.
0
Brak głosów
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie.
0
Brak głosów
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 15

Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: PiotrS »

"Gathering at the Inn" pierwsza część Circle of Stone and Shadow, szczegóły tutaj
Ostatnio zmieniony 18 lutego 2003, 20:29 przez PiotrS, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: jericho »

Misja bardzo dobra, czego mozna sie bylo spodziewac. Jeszcze nie glosuje, najpierw sie musza ta misja "najesc". :D

Misja ma tez dobry odbior na TTLG na razie.

Jednak troche "uderzylo" mnie podobienstwo do oryginalnego Thiefa. Jak dla mnie za bardzo to podobne. Nie ulega watpliwosci, ze to arcydzielo, ale... jak dla mnie za malo oryginalne.

Zauwazam nastepujace "kopie":

Warden Nightfall - Constantine
Sheen - Victoria
berla - Bafford's Sceptre, tylko w liczbie mnogiej

Co o tym sadzicie?
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

Niestety ja, modemowiec, tej misji nie mogę ściągnąć. Nawet w "okrojonej" wersji... :(
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: jericho »

Aaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Panowie, goraco zachecam sciagnijcie!! Gram w to dzisiaj caly czas i oczu wprost nacieszyc nie moge! Sadze, ze to jest dzielo na miare CL! Scripting jest genialny, ktos sie niezle narobil! Scena jak Dante idzie do Shaz, aby ten mu podrobil icepick jest niesamowita! (jak oni to zrobili?). Poza tym nowe wykorzystanie mapy, te obrqazki ludzi, ktorych potem spotykasz w zajezdzie... I cala masa pomyslow w misji, bardzo mi sie podobal maly burrick. :D Nie mowiac juz o filmach avi, bardzo dobre, w nastroju Thiefa.

Od kilku dni SlyFoxx mi mailem podgadywal, ze beta-testuje jakies arcydzielo, ale gnojek nie puscil pary z ust co to jest. No i prosze... masz babo placek, taka zaskoczka. Podobno beta-testowali kilka tygodni, bo "przewalili" ze 30 wersji misji, kazda musieli sciagac z sieci, a pakiet byl od 30 do 68M!!!

Co tu duzo mowic, misja z kategorii tych co to TWORZA HISTORIE THIEFA!!!! Ja jestem pod wrazeniem!

TTLG lezy, ale mozecie porozmawiac o misji na forum Epitumii.

Dawajcie, rozgrzewajcie te swoje modemy! To trzewba zobaczyc!

Dobra, wracam do Dantego... Musze podrzucic podrobiony icepick tej babeczce. :-) Na ra.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

jericho pisze:TTLG lezy, ale mozecie porozmawiac o misji na forum Epitumii.
Forum epithumii? Jaki adres??
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: jericho »

http://thief.math.uh.edu/forum/

Ile by trwalo sciagniecie tego modemem? Moze chociaz wersje bez filmow, chociaz filmy sa powalajace.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

jericho pisze:Ile by trwalo sciagniecie tego modemem? Moze chociaz wersje bez filmow, chociaz filmy sa powalajace.
Przy średnim połączeniu wersja bez filmów ściągałaby się przez ok. 10 godzin...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: jericho »

Moze tak nastawic na noc?

Bo CD poczta pewnie by tak szybko nie doszedl, nie?
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

jericho pisze:Moze tak nastawic na noc?
Nastawić mogę na noc... ale mam w tepsie wykupione 30 godzin. Chyba bym zbankrutował.. :(
Bo CD poczta pewnie by tak szybko nie doszedl, nie?
Pocztą CD idzie góra 2 dni. Dosyć szybko... Chyba...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: timon »

kilka uwag
film : wspanialy
miasto : bardzo dobre
wnętrza : przeciętne
nowinki techniczne : zapierające dech w piersiach ( nowe zastosowanie mapy !!!! , "panoramiczny" film w trakcie gry !!!!!!)
pomysły : nowe i bardzo dobre

razem misja nierówna, jakby nie dokończona.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: jericho »

To prawda, tez odnosze wrazenie, ze misja jest nierowna. Zgadzam sie z opinia Timona. Zapewne wynika to z calej sytuacji, kto inny zaczal robic misje, potem wszystko sie zatrzymalo i ostatnimi czasy Digital Nightfall desperacko probowal konczyc misje, z pomoca ludzi z forum ttlg. Stad pewnie to wrazenie niedokonczenia, ktore notabene ja tez czuje w misji.

Ale te nowinki techniczne sa niesamowite, trzeba przyznac. Gdyby tylko do tego troche dokladniej popracowali nad sama architektura misji, to bylby wrecz ideal.

Jesli chodzi o film, to taka poprawka techniczna. Zwroccie uwage, ze to nie sam film, nie animacja jest dobra, ale dobre sa rysunki, miali swietnego artyste-grafika. Film koncowy jest w 90% nakrecony za pomoca digital camera, drogi sposob, efektowny, ale latwy do zrobienia. (blue room)
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: timon »

końcowego jeszcze nie obejrzałem
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

timon pisze:razem misja nierówna, jakby nie dokończona.
Pamiętajcie, że to TYLKO krótka misja treningowa, mająca na celu zapoznanie gracza właśnie z "nowiinkami technicznymi". Tak twierdzi Digital Nightfall. I jak na misję treningową GATI jest bardzo, bardzo dobra! :)
Szkoda tylko, że wczoraj zagrałem jeszcze raz w "Gathering at the Bar". To mi trochę popsuło dzisiejszą zabawę z "Gathering at the Inn", bo pewne rozwiązania są identyczne...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
jericho
Akolita
Posty: 157
Rejestracja: 24 stycznia 2003, 13:43
Kontakt:

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: jericho »

Hm, to dobry pomysl, zeby sobie jeszcze raz dla przypomnienia zagrac w Gathering at the Bar. Gralem w to przed wiekami.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

Chciałbym zwrócić uwagę na pewne elementy "Gathering at the Bar", które - moim zdaniem - wyznaczą nowe standardy w sztuce budowania misji za pomocą DromeEda.

Zauważcie przede wszystkim, ile wolności pozostawia "GatI" graczowi.
A) Pearsalla możemy unieszkodliwić na trzy różne sposoby: wlewając do wina trutkę na szczury, podając mu pysznego shake'a (który nota bene przyprawił Romera o długą drzemkę) lub podsuwając mu pod nos chusteczkę przesiąkniętą "zapachem" miluśkiego burricka.
B) Do gospody dostać się możemy: a) kanałami (do których także dostać się możemy dwiema różnymi drogami) i przez piwnicę, b) wychodząc na dach i wskakując do komina (a z komina możemy przejść na poszczególne piętra i do poszczególnych pokoi), c) wchodząc na dach i włamując się na strych, d) wchodząc na dach i zeskakując na taras, e) przez jedno z mieszkań w mieście, f) idąc za żebrakiem (Romero), któremu podarowaliśmy darmowy posiłek (i napitek), g) wybijając którąkolwiek z szyb na parterze lub piętrach, h) przez tylne drzwi po zdobyciu klucza.
C) Do pewnych miejsc dostaniemy się albo wybijając szybę pałką, albo wyważając drzwi mieczem (który znajdziemy u Skarza).
D) Zadań nie wykonujemy w jakiejś narzuconej kolejności.
E) Mamy bardzo dużo opcjonalnych i "bonusowych" zadań: a) możemy ukraść określoną ilość kosztowności (ale nie musimy), b) możemy znaleźć coś dla Sheam, c) możemy starać się, aby nikogo nie zabić (ale, jeśli chcemy, możemy zabijać strażników), d) możemy wpaść na pomysł podmienienia map Stallmacha i LeBlanca, e) możemy starać się, aby nikogo nie znokautować, f) możemy próbować znaleźć wszystkie kosztowności i zostać "money grabbing maniac". W ten sposób wszelkie starania gracza są wynagrodzone, bo twórcy "zauważyli", że ktoś lubi grać w stylu Lythy. (Zresztą Lytha jest członkiem CoSaS Team).
F) Po wnętrzu budynku możemy przemieszczać się różnymi drogami. Do dyspozycji mamy zwłaszcza komin, sekretne przejście między pokojami oraz dziurę w podłodze na parterze. To bardzo urozmaica rozgrywkę.

Znakomita jest również fabuła. Właściwie każda z postaci występujących w tej misji ma swoją historię i nosi jakieś imię. Ich życie, przeszłość i upodobania znajdują odzwierciedlenie w kształcie architektonicznym misji (dziura w podłodze, "wystrój" gospody, "judasz", przez którego możemy podglądać maga), ich wyglądzie (bandaże na głowie biednego Pomoka) lub wpływają na rozgrywkę ("alergia" Pearsalla, "nałóg" Romero, "piractwo" Fanga i jego kłopoty ze znalezieniem klientów, "wypadek" Pomoka itd.). Powtarzam: fabuła, choć nie gustuję w tego rodzaju historiach, jest znakomita.

Wprowadzono też zupełnie nowy sposób ustawiania "trudności" misji. Nie trzeba tu wiele wyjaśniać, bo każdy, kto zagrał w "GatI" wie, o co mi chodzi. I chociaż nie sądzę, by przyjęło się to w innych misjach, to jednak podoba mi się upodobnienie Thiefa do gry RPG.

Jeśli chodzi o scripting, to nie sądzę, aby z jego niezwykłego zastosowania wynikło coś dla innych projektów. Oryginalne pomysły pozostają oryginalnymi. Przykładem tego jest CamVator. Był wspaniały w "T7C", ale w innymi misjach (np. w "Keeper of the Prophecies") nie budził już we mnie takiego zainteresowania (wolałbym filmy). Nie sądzę więc, aby np. wykorzystywanie "panoramicznego" filmu w innych projektach było dobrym pomysłem. (Zresztą, jak sądzę, w tym przypadku znowu sprawdziło się powiedzenie: "potrzeba matką wynalazków": autorzy "GatI" mieli zapewne problem z odtworzeniem ruchów kowala wykuwającego sztylet, wymyślili zatem technikę "panoramiczną"). Takie rzeczy sprawdzają się dobrze tylko raz. Potem trzeba już wymyślać coś nowego, aby stworzyć własne dzieło. Totality na pewno zaskoczy nas jeszcze nie raz czymś innym. A zresztą zawsze można porozmawiać z GayleSaverem i sprawdzić, czy nasze zwariowane pomysły nie są możliwe do zrealizowania.

Ogólnie rzecz ujmując, "GatI" to misja znakomita. A wziąwszy po uwagę fakt, że jest to jedynie misja treningowa, można się zastanawiać, czy nie zasługuje na miano wyjątkowej. Jedynym zarzutem, jaki należy jej postawić, jest niezbyt fortunna architektura wnętrz (dwóch) mieszkań na terenie miasta. Do "ubóstwa" architektonicznego gospody raczej bym się nie przyczepiał, bo (po pierwsze) mamy tutaj do czynienia z gospodą (i to źle prosperującą), a nie z pałacem, a (po drugie) wszystko (tekstury, rozkład pomieszczeń itd.) wygląda tam raczej w porządku.

Niestety, próba przekroczenia pewnych granic pociągnęła za sobą spore koszty. Innymi słowy: misja ma wiele błędów. Najpoważniejszy z nich wiąże się właśnie z filmem "panoramicznym". Udało mi się go odtworzyć po kilkunastu restartach systemu! Wielokrotnie mój komputer zostawał "zamrożony" lub też wracałem do pulpitu. (I nie popełniałem błędu, przed którym przestrzega plik tekstowy misji). Ponieważ odtworzenie tego filmu jest konieczne do ukończenia misji, uważam to za bardzo poważny błąd. Pojawiły się też inne błędy. Czasami gości hotelowi w ogóle nie reagowali na moją obecność! Z kolei Sheam (partnerka w zbrodni) czasem krzyczała, gdy mnie zobaczyła, i biegła w stronę strażników! Mieszczanin, którego śledziłem, na mój widok krzyczał, że mam broń (a jej nie miałem), i biegł do strażników, którzy w ogóle na niego nie reagowali. Itd. Itp.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Vk »

a ja mam dopiero 2% sciagniete :P
Cos mi sie czuje na nocke costawie zeby rano bylo jush bo to godzinka sciagania bedzie.
Z tego co widze zapowiada sie ciekawie :shock:
.netsports.pl
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: timon »

Bukary pisze:A) Pearsalla możemy unieszkodliwić na trzy różne sposoby: wlewając do wina trutkę na szczury, podając mu pysznego shake'a (który nota bene przyprawił Romera o długą drzemkę) lub podsuwając mu pod nos chusteczkę przesiąkniętą "zapachem" miluśkiego burricka.
u mnie wystarczyło wejść do pokoju P. z trutka i chwilę poczekać - to chyba noie zamierzony sposób "rozwiązania problemu'
Bukary pisze: Do "ubóstwa" architektonicznego gospody raczej bym się nie przyczepiał, bo (po pierwsze) mamy tutaj do czynienia z gospodą (i to źle prosperującą), a nie z pałacem, a (po drugie) wszystko (tekstury, rozkład pomieszczeń itd.) wygląda tam raczej w porządku.
a ja się przyczepie, gospoda wyglada żle. JAk powinna wygladąć karczma można zobaczyć w misji na C4 ( chyba misja The Bar - ta korzystająca z DEDx ) Tam wszystko jest zróżnicowane ( mówie o pomieszczeniach karczmy, nie o piwnicy). W GATI teksturki są monotonne, jednakowe wszędzie i nie pasujące jakością do reszty misji.
Bukary pisze: Czasami gości hotelowi w ogóle nie reagowali na moją obecność!
W moim przypadku, po wizycie u kowala , mogłem stawać im przed oczami i tak zadanie nie padało.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

timon pisze:
Bukary pisze: Czasami gości hotelowi w ogóle nie reagowali na moją obecność!
W moim przypadku, po wizycie u kowala , mogłem stawać im przed oczami i tak zadanie nie padało.
U mnie było tak samo. Dziwni mnie fakt, że w tej znakomitej misji jest tak wiele błędów. Przecież testowano ją intensywnie przez ok. miesiąc i uczestniczyły w tym osoby znające się na scriptingu... :?
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
otello
Skryba
Posty: 304
Rejestracja: 17 września 2002, 03:26
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: otello »

Ja powiem tylko jedno.Przewody kominowe urzekly mnie na calego.Mozna bylo jednak moim zdaniem ograniczyc czas przebywania w nich poprzez dym z palenisk.No i uwazajcie na facetow z zabandazowanymi glowami :D A tak szlo dobrze bez zabijania :wink: Ale o tym juz pisal Bukary
Nie podobalo mi sie zas to ze w pokojach gosci po zgaszeniu swiatla mozna bylo doslowanie wlazic na klientow i zero reakcji.Ale ogolnie jest super.Jest super na tyle ze chyba dam sobie siana z dromedem.Gdzie mi tam takim narzedziem codow sie zajmowac :oops:
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

otello pisze:Jest super na tyle ze chyba dam sobie siana z dromedem. Gdzie mi tam takim narzedziem codow sie zajmowac :oops:
Gdybym myślał podobnie, to nic bym w DromEdzie nie zrobił po zagraniu we wszystkie te wspaniałe FMs. Ale miałem czelność i spróbowałem... Oplaciło się? Sam oceń... Nie wolno się poddawać! :)
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
otello
Skryba
Posty: 304
Rejestracja: 17 września 2002, 03:26
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: otello »

No tak ale ja jestem na etapie kursu Xysia a on ma malo czasu zeby w miare czesto i regularnie uaktualniac :cry:
Probuje troche sam ale jest to chodzenie niewidomego po ciemku.Ech ten moj bidny angielski :cry: .No ale masz racje poddawac sie nie wolno!!!
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

Pojawił się bardzo dobry (oficjalny) opis przejścia "GatI":

http://thief.math.uh.edu/walkthroughs/Gati.html
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Nivellen »

Otello napisał:
otello pisze:No tak ale ja jestem na etapie kursu Xysia a on ma malo czasu zeby w miare czesto i regularnie uaktualniac :cry:
Probuje troche sam ale jest to chodzenie niewidomego po ciemku.Ech ten moj bidny angielski :cry: .No ale masz racje poddawac sie nie wolno!!!

Pierwsze kroki w dromie stawiałem jakieś 2 lata temu(TAK!) Męczyłem się
nie widząc nic o internetowych forach fanów Thiefa. Wtedy nie miałem nawet internetu. Rzuciłem to po dwóch miesiącach i zacząłem ponownie dopiero po ukazaniu się pierwszego numeru TS .
( nie wiedziałem nawet o wpisie do pliku cfg. i robiłem sobie zrzuty z próbnych komnat, żeby widzieć jak wygląda dana tekstura :evil: )
Obecnie przegryzam się przez tutoriale z FMCD (AVE! PiotrS)
Może nie zbuduję misji na miarę tych osławionych, ale to przecież takie fascynujące- stwarzać własne światy :wink: .
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Bukary »

Jakoś szybko przestało się mówić o GatI. CL była na ustach wszystkich przez kilka miesięcy. A pamiętam, jak po ukazaniu się CL przekonywalem Silent Screama, że pojawienie się CoSaS to dopiero będzie wydarzenie... :oops: Musimy chyba jednak poczekać na dalsze misje...
Już na początku mam jednak zastrzeżenia do filmików. A zwłaszcza do tego, który kończy misję. Jest beznadziejny. Jak ktoś słusznie powiedział, Master Nightfall wygląda jak alfons.. ;) Żarty żartami, ale Digital (Mad Hatter) powinien jednak zaznaczać swoją obecność w tym projekcie w nieco inny sposób...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Awatar użytkownika
Nivellen
Złodziej
Posty: 2799
Rejestracja: 30 stycznia 2003, 23:21

Re: CoSaS cz.1 "Gathering at the Inn"

Post autor: Nivellen »

A ja nie miałem, żadnego końcowego filmu. Misję mam z płytek FMCD, czy coś przeoczyłem w samej misji (wszystkie cele wypełniłem, na razie 2 sekrety)?
ODPOWIEDZ