Re: T2FM: Compulsory Egress

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

6/6 Przełomowa misja, kamień milowy pod każdym względem.
0
Brak głosów
5/6 Czołówka swojej kategorii. Bardzo dobra!
1
100%
4/6 Misja dosyć dobra, posiadająca ciekawe elementy ale również znaczące wady.
0
Brak głosów
3/6 Misja przyzwoita, spełniająca minimalne wymogi. Przeciętniak.
0
Brak głosów
2/6 Słaba misja, posiadająca poważne wady i powielony pomysł.
0
Brak głosów
1/6 Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 1

Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: T2FM: Compulsory Egress

Post autor: Hadrian »

Tytuł: Compulsory Egress
Typ: TMA
Autor: DirkBogan
Data wydania: 20.07.2020
Język: angielski

Opis: okradamy ratusz.

Do pobrania z:

http://www.southquarter.com/downloads/2 ... gressV1.7z
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... ressV1.zip
https://download.darkfate.org/fan-missi ... gressV1.7z

Wątek na forum TTLG
Strona misji na Thief Guild




OPINIA:



Nie wiem, mój post powinien się chyba znaleźć w dziale z aktualnościami, ale nie znalazłem tam odpowiedniego tematu. Dlatego proszę moderatorów o ewentualne przeniesienie tego posta w odpowiednie miejsce, jeśli zostanie założony tam temat dotyczącej tej misji.

***

Zacząłem Compulsory Egress i powiem, że póki co nieszczególnie mi się podoba. Nie lubię tego typu architektury - mam wrażenie, że labiryntowość jest tutaj dla samej labiryntowości.

Całość wygląda trochę jak poziom Nawiedzonej Katedry, tylko mniej zrujnowany i nienawiedzony. O ile powierzchnia miasta jako tako robi wrażenie mimo standardowych tekstur, to wnętrza to jakaś masakra. Ciasne pomieszczenia wypełnione losowymi obiektami są połączone ze sobą baaardzo wąskimi korytarzami. Wszystko jest połączone ze sobą bardzo nieintuicyjnie. Wyłączyłem misję w momencie, gdy trafiłem do mieszkania, którego nie mogłem opuścić, bo jedynym wyjściem było okienko wyglądające na ulice, z którego upadek oznaczał śmierć, tak samo jak powrót przez głęboką dziurę klozetową do kanałów - również śmierć.

Autor misji rzeczywiście dobrze ogarnia thiefowy environmental storytelling, ale musi się nauczyć jak się robi poziomy zachęcające do eksploracji (np. Melan w swoich misjach to dobrze robi), a nie frustrujące bezsensowną zawiłością.

Nie oceniam misji, może postaram się wrócić do niej, ale na razie zostałem bardzo zniechęcony. Może spróbuję za to innej, właśnie świeżo opublikowanej misji tego samego autora.
ODPOWIEDZ