1 Million Units Contest - Alcazar (TG FM)
- TricksieThiefsie
- Mechanista
- Posty: 445
- Rejestracja: 08 marca 2013, 23:14
1 Million Units Contest - Alcazar (TG FM)
Tytuł: Alcazar
Typ: TG
Autor: Schlock
Data wydania: 01.01.2021
Język: angielski
Opis: Musimy znaleźć drogę do krypty niejakiego Alcazara. Misja stworzona na potrzeby konkursu 1 Million Units Contest.
Do pobrania:
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... _v1.7zp%22
Wątek na TTLG
Strona misji na Thief Guild
Typ: TG
Autor: Schlock
Data wydania: 01.01.2021
Język: angielski
Opis: Musimy znaleźć drogę do krypty niejakiego Alcazara. Misja stworzona na potrzeby konkursu 1 Million Units Contest.
Do pobrania:
http://www.taffersparadise.co.uk/thief2 ... _v1.7zp%22
Wątek na TTLG
Strona misji na Thief Guild
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: 1 Million Units Contest - Alcazar (TG FM)
Łał! Po prostu: ŁAŁ! Co za misja!
Teoretycznie krótka i bez fabuły. Tzn. jakaś tam była, ale jej rola pozostawała minimalna. Ktoś bardzo uduchowiony powiedziałby wręcz, że brak historii pozwalał skupić się na samej estetyce misji, a tutaj było co oglądać. Prawdziwy, szalony, wykręcony labirynt, gdzie sens ma... inny sens. Wiele przejść, możliwość zagubienia się, ale i odnalezienie skrótów.
Wymogi konkursu narzuciły konieczność zmieszczenia dość skomplikowanego układu pomieszczeń w niewielkiej objętości. Gotyckie tekstury TDP tworzą klaustrofobiczny, katakumbiczny klimat.
Poszczególne cuda i dziwy kojarzą mi się z mapami do "Krypty Upiorów" i "Labiryntu Magów" z serii Magicznego Miecza. Nie chcę tego dokładnie opisywać, ale po prostu... po prostu... mnóstwo pomysłów i pieczołowitości w projektowaniu... rany... no wszystkiego! Postacie z dodatkowymi elementami ekwipunku, animowane posągi (naprawdę przerażające w swej sztywności!), efekty graficzne i dźwiękowe!
Polecam!
PODSUMOWANIE
Ocena: 9
Grywalność: 10
Audio: 9
Video: 10
Plusy: klimat! Architektura! Rozplanowanie mapy! Cała masa drobiazgów i postaci!
Minusy: praktyczny brak fabuły
Teoretycznie krótka i bez fabuły. Tzn. jakaś tam była, ale jej rola pozostawała minimalna. Ktoś bardzo uduchowiony powiedziałby wręcz, że brak historii pozwalał skupić się na samej estetyce misji, a tutaj było co oglądać. Prawdziwy, szalony, wykręcony labirynt, gdzie sens ma... inny sens. Wiele przejść, możliwość zagubienia się, ale i odnalezienie skrótów.
Wymogi konkursu narzuciły konieczność zmieszczenia dość skomplikowanego układu pomieszczeń w niewielkiej objętości. Gotyckie tekstury TDP tworzą klaustrofobiczny, katakumbiczny klimat.
Poszczególne cuda i dziwy kojarzą mi się z mapami do "Krypty Upiorów" i "Labiryntu Magów" z serii Magicznego Miecza. Nie chcę tego dokładnie opisywać, ale po prostu... po prostu... mnóstwo pomysłów i pieczołowitości w projektowaniu... rany... no wszystkiego! Postacie z dodatkowymi elementami ekwipunku, animowane posągi (naprawdę przerażające w swej sztywności!), efekty graficzne i dźwiękowe!
Polecam!
PODSUMOWANIE
Ocena: 9
Grywalność: 10
Audio: 9
Video: 10
Plusy: klimat! Architektura! Rozplanowanie mapy! Cała masa drobiazgów i postaci!
Minusy: praktyczny brak fabuły
Re: 1 Million Units Contest - Alcazar (TG FM)
Po wklejeniu pliku w odpowiednie miejsce, misja nawet się nie pokazuje w DarkLoaderze (choć inne bez problemu). Jakiś pomysł jak temu zaradzić?
Re: 1 Million Units Contest - Alcazar (TG FM)
Masz na myśli stary DarkLoader? Ten program już nie jest wspierany i nie obsługuje New Darka.
Użyj Angel Loader, NewDarkLoader albo wbudowany FM Selector.
Użyj Angel Loader, NewDarkLoader albo wbudowany FM Selector.
Re: 1 Million Units Contest - Alcazar (TG FM)
O Boże, jak ta technologia poszła do przodu...
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: 1 Million Units Contest - Alcazar (TG FM)
W pełni zasłużony zwycięzca konkursu. Ograniczony przez regulamin rozmiar misji nie ograniczył wyobraźni autora, który w swoim dziele, wykorzystując świetnie przemyślany design, stwarza pozory znacznie większego levelu niż jest w rzeczywistości. Można powiedzieć, że to taki mały labiryncik we wszystkich trzech wymiarach, na szczęście nie wzbudzający frustracji, a wręcz przeciwnie, chęć dalszego eksplorowania stopniowo nagradzaną odkrywaniem kolejnych ukrytych przejść, skracających nam drogę do poprzednich etapów z misji. Ogromny plus za niepowtarzalny klimat grozy i niepewności, który daje tylko stary dobry T1. Kilka nowych, ciekawych pomysłów oraz bardzo klimatycznych, ukrytych pomieszczeń, jak np. ołtarzyk pogan z dzwonkiem. A poruszające się posągi, mimo swej prostoty, wzbudzały ciary...