Tytuł: Whispers Below the Cobblestone
Typ: TG
Autor: Korthak
Data wydania: 13.05.2021
Język: angielski, niemiecki
Opis: głęboka eksploracja dzielnicy Hightowne. Głęboka ... i to mroczna!
Do pobrania z:
ENG
http://www.taffersparadise.co.uk/thief1 ... rs_1.1.zip
https://download.darkfate.org/fan-missi ... rs_1.1.zip
DEU
http://www.taffersparadise.co.uk/thief1 ... rs_1.1.zip
https://download.darkfate.org/fan-missi ... rs_1.1.zip
Wątek na forum TTLG
Strona misji na Thief Guild
Nowa TG FM: Whispers Below the Cobblestone
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa TG FM: Whispers Below the Cobblestone
Miałem dość spory problem z oceną tej misji - z jednej strony jest to kolejna olbrzymia (na pierwszy rzut oka) misja miejska, w które uwielbiam grać od czasów odrodzenia misji do TG. Z drugiej - poza lokacją Podmiasta (Undercity) nie zaskakuje ona zupełnie niczym. Choć budowle robią wrażenie z dołu, a niektóre pomieszczenia są dość ciekawie rozplanowane, to jednak jedynie z początku wydaje się, że jest mnóstwo możliwych dróg. Szybko się okazuje, że autor misji raczej prowadzi nas po sznurku po dwóch osobnych sekcjach miastach, pomiędzy którymi pierwszy raz możemy się przedostać przez Podmiasto. Wymiar architektoniczny jest zaledwie poprawny, gdyż w pewnym momencie przejścia pomiędzy budynkami stają się monotonne (otwarte okna, te same łańcuchy wszędzie, podobne gzymsy i klatki schodowe), a ponadto misja zawiera sporo ślepych zaułków, na końcu których znajdziemy zaledwie marne nagrody w postaci jednej sztuki lootu lub jednej sztuki sprzętu, którego i tak się nie wykorzysta. Było to dla mnie dość frustrujące, ponieważ wiele razy oczekiwałem, że znajdę w danym miejscu jakąś alternatywną drogę, a dostawałem puste pomieszczenie. Ponadto wiele wnętrz było dosłownie pustych, wypełnionych parą stockowych obiektów (żelazny zestaw: regał, krzesło, stół, skrzynia), bez żadnych drobiazgowych detali.
Jeśli chodzi o rzeczy pozytywne, to droga i moment dostania się do Podmiasta zrobiły na mnie duże wrażenie. Podziemna gildia złodziei, umieszczona w miejscu, które faktycznie wygląda jak ukryte miasto rozciągnięte nad podziemnymi kanałami, wraz z poukrywanymi w różnych zakątkach żebrakami i piwnicami przystosowanymi do użytku ukrywających się przestępców, jest naprawdę świetnym pomysłem. Z wykonaniem jednak trochę gorzej - ta lokacja jeszcze bardziej straszy pustotą i ślepymi zaułkami, niż Miasto na powierzchni. Na korzyść oceny przemawia obecność krótkiego, ale klimatycznego etapu pogańskiej świątyni w podziemiach w pobliżu siedziby złodziei.
Wciąż to bardzo dobra, spora rozmiarowo i klasyczna w odczuciu misja, warta zagrania i przyjemna mimo niedoskonałości. Bawiłem się bardzo dobrze mimo wspomnianej monotonii.
Słabe 8/10
Jeśli chodzi o rzeczy pozytywne, to droga i moment dostania się do Podmiasta zrobiły na mnie duże wrażenie. Podziemna gildia złodziei, umieszczona w miejscu, które faktycznie wygląda jak ukryte miasto rozciągnięte nad podziemnymi kanałami, wraz z poukrywanymi w różnych zakątkach żebrakami i piwnicami przystosowanymi do użytku ukrywających się przestępców, jest naprawdę świetnym pomysłem. Z wykonaniem jednak trochę gorzej - ta lokacja jeszcze bardziej straszy pustotą i ślepymi zaułkami, niż Miasto na powierzchni. Na korzyść oceny przemawia obecność krótkiego, ale klimatycznego etapu pogańskiej świątyni w podziemiach w pobliżu siedziby złodziei.
Wciąż to bardzo dobra, spora rozmiarowo i klasyczna w odczuciu misja, warta zagrania i przyjemna mimo niedoskonałości. Bawiłem się bardzo dobrze mimo wspomnianej monotonii.
Słabe 8/10
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa TG FM: Whispers Below the Cobblestone
Miałem dość podobne wrażenia. Z pozoru wydaje się, że misja to przebogata mapa pełna tajemnic i niebanalnych rozwiązań. Jednakże szybko mnie znudziła z powodu niekończącego kręcenia się w kółko i monotonnych sekcji, pomieszczeń, korytarzy. Choć klimat wciąga, a labirynt komnat przytłacza... no właśnie. Mnie przytłoczył i sobie odpuściłem zniecierpliwiony. Podejrzewam, że kończąc ja byłbym bardziej zadowolony, lecz postanowiłem poszukać szczęścia w innych FMkach. Mimo to jestem daleki od uznania, że misja jest słaba czy coś. Ma wiele imponujących cech.
PS: czy też miałeś wrażenia, że mapa kompletnie nie pokrywa się z rzeczywistością?
PS: czy też miałeś wrażenia, że mapa kompletnie nie pokrywa się z rzeczywistością?
Re: Nowa TG FM: Whispers Below the Cobblestone
Faktycznie z początku bardzo trudno mi było ją ogarnąć i niektóre miejsca są niejasno zaznaczone (np. taki spory dziedziniec w środku mapy, na papierze wygląda jakby nic tam nie było). Gdy rozpoznałem trzy główne posiadłości, to już zrozumiałem jak należy rozumieć mapę, ale i tak przez większość czasu była najzwyczajniej nieprzydatna.SPIDIvonMARDER pisze: ↑23 sierpnia 2021, 11:33 PS: czy też miałeś wrażenia, że mapa kompletnie nie pokrywa się z rzeczywistością?