TH-Smalltown whispers w produkcji...

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2561
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

TH-Smalltown whispers w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Oto kilka próbek mojej radosnej tfu-rczości, mam nadzieję, że kiedyś będzie nadawać się do gry on-line:

http://www.euskadi.host.sk/thehollow/th ... m#whispers
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: TH-Smalltown whispers w produkcji...

Post autor: Pablo »

:D no to czekamy na premierę :!: , ale to mi nie wygląda na multiplayer :wink: .
Pablo
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Smalltown whispers w produkcji...

Post autor: Bandit »

Judith, udało mi się odpalić w edytorze twoją mapkę i teraz powstaje pytanie, co mam z nią zrobić? Chcesz ją dokończyć czy ja mam to zrobić za Ciebie czy jeszcze coś innego?

Wrzuciłem na BCG kilka zrzutów. Chyba nie będziesz miał mi tego za złe. ;) :shoot: Link do tematu na forum BCG
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Makao
Paser
Posty: 244
Rejestracja: 13 grudnia 2008, 17:49

Re: TH-Smalltown whispers w produkcji...

Post autor: Makao »

Zrzuty wyglądają Rewelacyjnie tylko mam pytanie

1.Czy ta mapa jest do T VS G czy do TM
2.Jakie planujecie zrobić cele misji
3.i Kiedy w przybliżeniu mapa będzie gotowa.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2561
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: TH-Smalltown whispers w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Bandit pisze:Judith, udało mi się odpalić w edytorze twoją mapkę i teraz powstaje pytanie, co mam z nią zrobić? Chcesz ją dokończyć czy ja mam to zrobić za Ciebie czy jeszcze coś innego?

Wrzuciłem na BCG kilka zrzutów. Chyba nie będziesz miał mi tego za złe. ;) :shoot: Link do tematu na forum BCG
O w mordę, w ogóle zapomniałem że cokolwiek takiego kiedyś robiłem! :shock: To musiało być wieki temu :-D Szanse na dokończenie tego przeze mnie są raczej żadne, choćby z tego względu, że ciężko mi będzie wrócić z UE 3.0 do UE 1.0 :) Poza tym kompletnie nie pamiętam do czego miała być ta mapka, jaki miał być cel poszczególnych lokacji, co miało być gdzie rozmieszczone itd. W zasadzie możesz zrobić z nią co chcesz, jeśli cię to do czegoś zainspirowało to feel free to go :)

Btw. dawno nie było takiej nekromancji u nas, ale rozstrzał pomiędzy datami :-)
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: TH-Smalltown whispers w produkcji...

Post autor: Bandit »

Zastanawiam się, od której strony ugryźć tą mapę, bo sporo zostało już zrobione, ale trzeba jeszcze ustalić, jakie mają być zadania, ilu graczy maksymalnie udźwignie mapa, jaki ma być stosunek liczbowy złodziei do strażników, czy trzeba jeszcze coś dobudować a raczej dowycinać i ogólnie jak miałaby przebiegać rozgrywka online.

Układ mapy częściowo wygląda tak jakby mapa miała być przystosowana do trybu gry pojedynczej ze względu na sposób, w jaki została zbudowana. Większość map w TUT jest zbudowana na zasadzie wycięcia całego pola gry i potem budowania w nim obiektów, dzięki czemu mapy są przestrzenne i gracz nie jest zmuszany do biegania po wyznaczonych ścieżkach, bo w przeciwnym wypadku jego ruchy byłyby zbyt łatwe do przewidzenia itd.

Ale ogólnie to mapy powinno budować się tak jak jest zbudowana twoja mapa. Myślę, że ta technika powoduje mniej problemów z dziurami BSP. Według mnie im mniej się dodaje lub wycina z dodanych tym są mniejsze szanse na wystąpienie błędów.
Poza tym łatwiej jest zapanować nad dostatecznie wysoką ilością fpsów, kiedy jedna mapa to tak jakby wiele drobnych lokacji, tyle że bez doładowań znanych z TDS. Trzeba po prostu umieć zbudować lokację tak żeby graczowi wydawało się, że świat gry, który go otacza jest jedną wielką przestrzenią... Mapper to taki komputerowy iluzjonista. ;)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2561
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: TH-Smalltown whispers w produkcji...

Post autor: peter_spy »

Bandit pisze:Mapper to taki komputerowy iluzjonista
Dokładnie tak to wygląda :) Graczowi ma się wydawać, że otacza go ogromy świat, a jaką techniką tego dokonasz to już twoja broszka, byle jak najmniejszym kosztem wydajności ;)
ODPOWIEDZ