Nie wiem czy to jest odpowiedni dział... ale dobra.
Czy ktoś wpadł na to, co zrobić aby Garret nie odwracał się plecami do gracza, tylko poruszał się podobnie jak w Splinter Cellu? Chodzi oczywiście do T3.
I nie chodzi mi tylko o trzecią perspektywę, ale i w pierwszej było by to bardziej realistyczne, gdyby tylko głowę odwracał (bo w FPS jej nie widać, tylko się nią jest).
Przy czym wątpie, aby to był w T3Anims.ini...
Animacja Garreta w T3
Moderator: peter_spy
Re: Animacja Garreta w T3
O ile mnie pamięć nie myli to takie rzeczy jak praca kamery i postać Garretta są zakodowane na sztywno i nie bardzo jest co zmieniać. Należałoby zrobić nową postać, zrigować ją i wyeksportować do T3 wraz ze wszystkimi animacjami, a następnie przypisać do archetypu PlayerGarrett - o ile to ostatnie się w ogóle daje zrobić. Sama edycja plików .ini to za mało.
Re: Animacja Garreta w T3
W takim razie mam jeszcze jedno pytanko (aby już nie tworzyć niepotrzebnie nowego tematu). W T3Anims.ini jak się zmieni index FirstPerson na ten sam, co ma ThirdPerson, otrzymuje się realistyczne ruchy kamery, ale... nie da się strzelać z łuku. Sprawdzcie, dlaczego => Da się coś z TYM zrobić?