Dzięki. Wygląda na to, że teraz strzały gazowe zamiast wyłączać z gry będą chwilowo paraliżować. Ciekawe.
A od czytania o segmentach Miejskich aż mi mokro. ME WANTS.
Moderator: Spidey
Dzięki. Wygląda na to, że teraz strzały gazowe zamiast wyłączać z gry będą chwilowo paraliżować. Ciekawe.
Dzielnice większe jakieś to może w AC i ACII, ale ogólnie to miasta całe się odblokowywało, nie dzielnice. Jedynie dwie pierwsze części miały trochę dzielnic do odblokowania. Teraz AC, a szczególnie Black Flag się mocno zmieniło.adriannn pisze:Te segmenty trochę skojarzyły mi się z AC. Jeśli dobrze pamiętam, tam też się odblokowywało dzielnice miast?
Właśnie miałem na myśli AC i ACII, bo w inne nie grałemClive pisze:Dzielnice większe jakieś to może w AC i ACII, ale ogólnie to miasta całe się odblokowywało, nie dzielnice. Jedynie dwie pierwsze części miały trochę dzielnic do odblokowania. Teraz AC, a szczególnie Black Flag się mocno zmieniło.adriannn pisze:Te segmenty trochę skojarzyły mi się z AC. Jeśli dobrze pamiętam, tam też się odblokowywało dzielnice miast?
Interesującą część podkreśliłem - ciekawe też jest ostatnie pytanie, na oficjalnym forum wywiązała się na ten temat niezła dyskusja. A tutaj link do całości: http://www.rockpapershotgun.com/2013/11 ... ive-music/Weir: (...) What I was trying to do on Thief was kind of tackle this slightly. In the generative music system we had, you could have one piece of music and, within the same tool, compose a second piece of music and transition between the two. You could say that ‘this’ one takes 30 seconds, and it might go minor at a middle point and become more sparse. All the values I had for controlling the music were exposed, like in a sequencer. What my ambition was, which of course we never realised, was that you could start a level with one piece of music and end it with a totally different piece of music, and you’d never know when the music had been changed.
DET: Has that never been done before?
Weir: I don’t think it has. Music’s been changed but it’s always different cues. Our system solved the technical problem but we didn’t quite solve the human problem.
DET: The direction the game’s taken?
Weir: Yeah.
[Before you ask, Weir does elaborate upon this but only off the record.]
Zamiast darmowego Edytora dostaniemy płatne DLC.Ludu, a powiedzcie mi, czy do T4 będą powstawać FM-ki? Czy twórcy udostępnią jakiś edytor?
W Polsce mało kto .Mixthoor pisze:A ktoś w ogóle będzie to kupował na konsolę?
Też się tego obawiam, do tej pory nikt nie mówi o wymaganiach, więc pewnie desperacko pracują nad tym, żeby były... rozsądne.Kurhhan pisze:na PC o milionach konfiguracji będą naprawdę rozdmuchane wymagania
Rozumiem o co chodzi. Niemniej dla przeciętnego żołnierza nie jest problemem posiadanie noża schowanego w bucie itp., dla złodzieja natomiast miecz może być utrudnieniem, tak wagowo, jak i pod względem poręczności podczas przemieszczania (skradania) się. Moim zdaniem LGS dało Garrettowi miecz zamiast sztyletu tylko z tego względu, iż najpierw miał to być Dark Camelot - potworzyli pełno animacji z tym swoim motion capture i było im żal rezygnować .SPIDIvonMARDER pisze:Z drugiej strony brak miecza to dla mnie minus, gdyż gra powinna oferować szerszy wybór stylów rozgrywki. Jak ktoś chce się męczyć mieczem, to niech z nim biega To trochę tak, jakby w strzelankach zabraniać biegania z nożem lub słabym pistoletem. Teoretycznie nie mają sensu, ale... jest fun.
Wiesz, to że w CD-Action tak napisali, to jeszcze nie znaczy, że tak będzie . W CD-Action już wiele głupot napisali albo przekręcali różne rzeczy.SPIDIvonMARDER pisze:Żałuję, że to fabularnie nie jest jednak na serio powiązane.