Thief 2 Multiplayer (beta)

Zatrzymaj się tutaj, jeśli w Sieci lubisz przemieniać się w Mistrza Złodziejskiego Fachu lub Strażnika Miejskich Kosztowności, a zatem jesteś zainteresowany rozgrywką wieloosobową, powiązaną na różne sposoby z Thiefem.

Moderatorzy: Bruce, Bandit

Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1497
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
Kontakt:

Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Marzec »

Myślałem, że wszyscy na świętach, albo na sylwestrach, dlatego nie chciałem poruszać tematu za wcześnie :P Ale widzę, że nabijacie posty i to w tym dziale :P

Zaczyna się spełniać nasze wspólne marzenie, które kiedyś, dawno temu przyczyniło się do powstania Thievery. Pamiętacie o czym wtedy marzyliście? O Thiefie Multi. Nie było żadnego Thievery. I nie mam tu na myśli tego, co jest lepsze, a co gorsze, bo jak już dosyć często wiele osób miało okazję zauważyć - te dwie gry są inne stylem, a także po części klimatem (też nie mam tu na myśli np. wyższości Thiefa nad Thievery).

Zresztą, ocenianie typu: czy Thief jest lepszy od czegoś co powstało na jego podstawie - jest nie na miejscu ;)

Wiemy dobrze, że pod względami rozgrywki multiplayer Thievery sprawdza się znakomicie - posiada wszystko co do pełni szczęścia potrzebne. Ale - mieliśmy kiedyś sen. I ten sen zaczyna wchodzić do życia codziennego. A ja mam wrażenie, że wszyscy na forum ignorują to, że od niedawna możemy wspólnie grać w Thiefa, oraz FMki.

Macie problemy? Coś nie działa? Pisać na GG. Niedługo postaram się napisać tu Polskie FAQ :)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Bandit »

Ja jakoś nie marzyłem o Thiefie w trybie cooperative. Jeśli zrobią tryb Thieves vs. Guards to może wtedy zastanowię się nad grą w T2MP i dopiero wtedy będzie miało sens porównywanie obydwu gier. Mój sen ziścił się jakieś 8 lat temu... :)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Makao
Paser
Posty: 244
Rejestracja: 13 grudnia 2008, 17:49

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Makao »

A po za tym teraz wracają chyba najlepsze czasy Thievery 7 osób to od 2 tygodni standard więc na razie Thievery.
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: grim_reaper »

Temat był poruszany w naszym shoutboxie serwerowym, także Ci co ten, to wiedzą ;), Może dlatego nikt się nie skusił, bo gra jest jeszcze mocno w fazie testowej, ja miałam chęć spróbować, ale muszę skombinować płytkę, bo gdzieś mi się zawieruszyła. FAQ to bardzo dobry pomysł, przyda się, zwłaszcza, że dużo osób nie czyta TTLG ( bariera językowa ).
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1497
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
Kontakt:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Marzec »

grim_reaper pisze:Temat był poruszany w naszym shoutboxie serwerowym, także Ci co ten, to wiedzą ;)
Co wiedzą? :P Zdradź przebieg dyskusji :P

@Bandit mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Dodanie opcji stróża byłoby ciekawe, aczkolwiek to już mamy w Thievery, więc znowu byłoby porównywanie... Z kolei mi się podoba idea przechodzenia misji oryginalnych oraz FMek, które przecież mało nadają się na tryb thieves vs. guards ;) Nie są tak "sportowo" zbudowane jak te z Thievery. Jest jeszcze jedna ciekawa rzecz. W przyszłości można by tworzyć FMki specjalnie na multi dla kilku złodziei.

Albo jeszcze jedno - wyobraźcie sobie sesje ghost mode w multi (nie koniecznie) na expercie. Ta jasne. Wpadka kolegi i po zabawie :-D Nie muszę chyba tłumaczyć, że w Thievery takiego efektu jak w Oryginale nie osiągniemy ;)

Wracając do FMek - w społeczności Thiefa jest zdecydowanie więcej DromEdowców niż tych, którzy potrafią sklejać mapki do Thievery. Np ja dromię, dlatego już mam kolorowe wizje różnych projektów (niekoniecznie moich) :P

FMek też więcej ale nie chcę tu niczego udowadniać ;) Mówię tylko o opłacalności "moda".. hmm.. patcha?
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Przemek557
Kurszok
Posty: 551
Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
Lokalizacja: Tychy

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Przemek557 »

A moim zdaniem Thief aż tak bardzo się nie nadaje do cooperativa. A z pewnością nie oryginalne misje i FMki, które nie są do tego przystosowane, gdyż wtedy wydaje się że jedyna opcja to DM, bo jak chcemy ghostować, to co nam drugi złodziej pomoże? No, może odwrócić uwagę, ale wtedy to już nie jest ghosting :P Thief do trybu Thief vs Guards również się nie nadaje, gdyż w Thiefie jest za dużo bugów, które mogłyby znacznie ułatwić jednej lub drugiej drużynie grę - np. drzwi... Poza tym oryginalne misje i FMki są tworzone w ten sposób że zupełnie nie nadają się do gry TvG - na przykład Misja z Cavadorem, czy też Zwiad. Od biedy Shipping and Receiving by się nadawał(druga misja). Pierwsza misja też, gdyby zmienić objectivy i dodać jakieś jedno lub dwa dodatkowe wejścia do domu - a tu już się pojawia problem bo z tego co wiem nie da się przerabiać oryginalnych poziomów. Po stworzeniu w jakiś sposób ukrywane są chyba wszystkie brushe, przez co w grze brushe są - ale w edytorze ich nie ma. Ale nie jestem tego pewien, bo grałem w FMkę w której autor wykorzystał misję z Angelwatch.

Pozostaje tylko mieć nadzieję że powstaną odpowiednie FMki pod multiplayera, bo tak to kiepsko to widzę.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1497
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
Kontakt:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Marzec »

Dokładnie. Żeby sprostać wymaganiom graczy, w ostateczności ludzie zaczną tworzyć mapki Thieves vs Guards i może być nawet ciekawie ;) Ale nie mówmy hop... najpierw niech samo multi się rozwinie :P

Co do oryginalnych misji to można je modyfikować, sam to robiłem. Płyta z grą posiada oddzielny folder z oryginalnymi misjami zapisanymi tak, aby prawidłowo działały w dromedzie ;) Te "nieprawidłowe" podobno zapisane są w inny sposób, który wspomaga rendering oświetlenia w czasie rzeczywistym :)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
grim_reaper
Egzekutor
Posty: 1871
Rejestracja: 08 marca 2005, 22:31

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: grim_reaper »

Marzec pisze:grim_reaper napisał/a:
Temat był poruszany w naszym shoutboxie serwerowym, także Ci co ten, to wiedzą ;)
Co wiedzą? :P Zdradź przebieg dyskusji :P
Nie mam już dostępu do tej dyskusji, archiwum nie sięga tak daleko, ale mieliśmy tam podany link do tematu na TTLG i dwóch ludków z powodzeniem grało ( oczywiście nie bez bugów, ale dużo śmiechu ponoć było )
Marzec pisze:Albo jeszcze jedno - wyobraźcie sobie sesje ghost mode w multi (nie koniecznie) na expercie. Ta jasne. Wpadka kolegi i po zabawie :-D Nie muszę chyba tłumaczyć, że w Thievery takiego efektu jak w Oryginale nie osiągniemy ;)
W Thievery jest tryb Thiefmatch, co prawda stracił on swój pierwotny wymiar,bo to czysta wyrzynka między thiefami, ale w TvG coop też jest, nie wolno pałować, bo wtedy jest koniec gry.

Mnie w thiefie 2 multi najbardziej pociąga możliwość przejścia OM i FM, które najbardziej lubię, z inną osobą
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Bandit »

Marzec pisze:Dodanie opcji stróża byłoby ciekawe, aczkolwiek to już mamy w Thievery
A co to thief jest gorszy, nie nadadaje się? Nie przekonamy się dopóki ktoś nie spróbuje tego zrobić.
Marzec pisze:więc znowu byłoby porównywanie
Jeśli miałoby to przynieść wymierne korzyści (może nawet obustronne) to czemu nie?
Marzec pisze:Z kolei mi się podoba idea przechodzenia misji oryginalnych oraz FMek...
Ale ile można grać w kółko na tych samych zasadach, jak już jest multi to wprowadza się takie zasady żeby to był prawdziwy multi (human vs. human) a nie jakiś półprodukt w postaci cooperative'a - dla mnie to żaden multi...
Marzec pisze:które przecież mało nadają się na tryb thieves vs. guards ;) Nie są tak "sportowo" zbudowane jak te z Thievery. Jest jeszcze jedna ciekawa rzecz. W przyszłości można by tworzyć FMki specjalnie na multi dla kilku złodziei.
Sam sobie zaprzeczyłeś - nie ma ale mogą być zrobione, więc w czym problem? Chyba rąk do pracy nie zabraknie... ;)
Marzec pisze:Albo jeszcze jedno - wyobraźcie sobie sesje ghost mode w multi (nie koniecznie) na expercie. Ta jasne. Wpadka kolegi i po zabawie :-D Nie muszę chyba tłumaczyć, że w Thievery takiego efektu jak w Oryginale nie osiągniemy
A co ty tam wiesz o Thievery? Wszytko się da tylko gracze muszą dążyć do określonego celu... :kwd
Zagrał w bete thiefa mp i myśli że wszystko wie o stealth multi gamingu... :roll:
grim_reaper pisze:Nie mam już dostępu do tej dyskusji, archiwum nie sięga tak daleko...
Wielkość archiwum jest ograniczona pojemnością konta na serwerze oraz tym że wpisy starsze niż 30 dni są automatycznie usuwane - wszystko jest konfigurowalne i tylko ja mam dostęp do całego archiwum, więc jeśli jeszcze są tam te wpisy to postaram się je odszukać i zamieścić tutaj.

[edit]
Alex - fuck tut, lets play thief 2 mp! http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=124169 - 2008-11-29 11:47:17
Bandit - fuck cooperative, let's play thiefmatch! - 2008-11-29 13:25:24
Bandit - or hardcore thiefmatch - coop with FF: 100% - 2008-11-29 13:26:30
Alex - did u play it with 8 ppl thief 2 mp? - 2008-11-29 13:34:19
Getty - anyone for some t2 ? - 2008-11-29 14:04:52
Kasto - possibly - 2008-11-29 15:19:52
Bandit - Is this the final nail in the coffin of Thievery? - 2008-11-29 15:52:44
Kasto - i'd say thievery is still a better alternative for multiplayer experience - 2008-11-29 15:57:16
Kasto - but someone hosting a t2 game atm? - 2008-11-29 15:57:27
Getty - Port 5198 Ip 89.32.70.128 - 2008-11-29 16:00:51
Kasto - i should be in - 2008-11-29 16:06:48
Grimmy - hey guys, how did it go with the t2 mp? i'd like to try that, but i need to read through the readme file first and install everything properly - 2008-11-30 07:16:58
Alex - its buggy and it worx... - 2008-11-30 07:44:26
Grimmy - well you cannot expect much from early versions, but is it at least a bit fun or not worth attention? - 2008-11-30 20:49:28
Alex - haha sure, i was loling much playing with my friend getty It's ehm... untypical, i duno how to say, and its worth to try yes. - 2008-11-30 21:16:52
Grimmy - thanks, but anyways now i seem to have problems with running t2 :/ gah, when i go bk to PL i will get anthology of thief - 2008-11-30 21:22:55
Alex - np, i get patch 116, backup taffer2.exe unpack thiefmp.rar in thief 2 directory, and its wurking! - 2008-11-30 21:24:01
Alex - btw what leanguage version u have, i think u need english only, it didnt work with russificash00n by me. - 2008-11-30 21:24:52
Kasto - patch 116? wasn't there a 118? - 2008-11-30 21:25:25
Kasto - and how did you fix the invisibility? - 2008-11-30 21:26:06
Alex - or 118? Well i dont remeber now whats the latest, i just unpacked all missions from 118.7zip file - 2008-11-30 21:28:17
Alex - i could upload em for u - 2008-11-30 21:28:36
Alex - did u replaced any .mis files? I had some modifiled, and we were invis to eachother - 2008-11-30 21:29:29
Kasto - yeah - 2008-11-30 21:29:45
Kasto - ohh well, need to copy them over with originals - 2008-11-30 21:30:20
Alex - yes - 2008-11-30 21:30:34
Alex - i had fix at whorehouse map, when hammerite and guard geting inside after conversation, and fog fix at life after the party - 2008-11-30 21:31:21
Grimmy - i'll check the patches, but so far i tried all the stuff related to affinity and no effect - 2008-11-30 21:32:54
Alex - kasto come thief 2 mp - 2008-12-05 15:54:28
Kasto - you guys have which patch on t2? - 2008-12-05 16:00:35
Alex - latest 118 - 2008-12-05 16:17:59
Alex - standart port what is by defaul there - 2008-12-05 16:20:33
Kasto - you guys are full - 2008-12-05 16:20:45
Kasto - 4/4 - 2008-12-05 16:20:47
Alex - we 3 only - 2008-12-05 16:21:03
Alex - john me get - 2008-12-05 16:21:08
Kasto - hmm. - 2008-12-05 16:21:12
Kasto - i'll try again - 2008-12-05 16:21:18
Alex - u need fm - 2008-12-05 16:22:18
Kasto - got a dl link? - 2008-12-05 16:22:35
Alex - mad as a hatter thief - 2008-12-05 16:22:36
Alex - try google - 2008-12-05 16:22:42
Alex - http://thiefmissions.com/info.cgi?m=Mad_v1 - 2008-12-05 16:23:30
Kasto - found it from http://www.keepofmetalandgold.com/fmarchive.htm - 2008-12-05 16:23:31
Alex - dl and come - 2008-12-05 16:23:51
Alex - use dark loader - 2008-12-05 16:23:56
Kasto - k - 2008-12-05 16:27:43
Alex - http://s149432842.onlinehome.us/thief/t2mp_187.zip - 2008-12-05 16:31:04
Alex - need it for fm - 2008-12-05 16:24:56
Alex - http://postdownload.filefront.com/12561 ... 1a0f5d7d60 scripts - 2008-12-05 16:26:12
Alex - newest thief 2 mp version - 2008-12-05 16:31:14
Alex - incase u havnt - 2008-12-05 16:31:23
Kasto - got it, guess i'm doing something wrong with the fm - 2008-12-05 16:32:09
Kasto - i'll sit around and read the darkloader readme to get it right - 2008-12-05 16:35:31
Alex - 217.230.199.32 standart port - 2008-12-05 16:39:47
Alex - i host - 2008-12-05 16:39:54
Kasto - ok, think i got it, will be there in a sec if i did - 2008-12-05 16:39:57
Kasto - hmm, stops responding once i connect now... - 2008-12-05 16:41:15
Getty - cant connect - 2008-12-05 16:41:42
Alex - lol even i couldnt pass sync - 2008-12-05 16:42:39
Alex - up again - 2008-12-05 16:42:45
Alex - try u host kasto - 2008-12-05 16:44:43
Kasto - rather not - 2008-12-05 16:45:54
Kasto - get is the best bet i'd say - 2008-12-05 16:46:10
Alex - ffs yestrday was alright - 2008-12-05 16:46:23
Kasto - let get try again - 2008-12-05 16:46:42
Kasto - i was messing up the darkloader earlier - 2008-12-05 16:47:21
Kasto - tell when the serv is up + which ip to use - 2008-12-05 16:51:42
Alex - im eating - 2008-12-05 16:53:08
Kasto - meh, the ddfix can only be dl-ed 10 times from that rapidshare acocunt, and the ones below ain't working (saying i need directx 7 or higher) - 2008-12-05 17:11:52
Alex - i upload thief bloom mod for u - 2008-12-05 17:17:15
Alex - extract all to thief2 folder, then use dddixgui.exe and apply patch with ur resolution - 2008-12-05 17:18:01
Alex - http://www.fileden.com/files/2007/1/2/5 ... _thief.zip - 2008-12-05 17:18:16
Alex - and press SHIFT+F12 ingame - 2008-12-05 17:18:33
Kasto - meh, ran into error :/ - 2008-12-05 17:21:27
Kasto - upon runing ddfixgui - 2008-12-05 17:21:47
Alex - wtf ur pc - 2008-12-05 17:22:42
Alex - windows 7 vista xp linux edition ubuntu 10 macintosh? - 2008-12-05 17:23:04
Kasto - xp 64 bit so guess that's the prob - 2008-12-05 17:27:00
Alex - omg - 2008-12-05 17:28:16
Alex - could u ever run thief 2 single? - 2008-12-05 17:28:36
Kasto - yes... - 2008-12-05 17:28:52
Kasto - i could even play it mp just now with get and john, until i checked map and crashed - 2008-12-05 17:29:13
Alex - argh - 2008-12-05 17:32:13
Kasto - doomed to play it with bad colors forever - 2008-12-05 17:32:52
Alex - yes thats what is ddfix for - 2008-12-05 17:33:54
Alex - it fixes green color and acid skies - 2008-12-05 17:34:08
Alex - and enbseries adds bloom like in thief 3 - 2008-12-05 17:34:26
Kasto - that's why i made the remark - 2008-12-05 17:35:00
Kasto - didn't say anywhere it wasn't 64 compatible - 2008-12-05 17:35:23
Kasto - atleast the res changer worked - 2008-12-05 17:36:51
Kasto - too bad it ain't a proper installer either, could open it with an editor to make it run - 2008-12-05 17:40:08
Alex - ok we try play vanila thief 2, no fms - 2008-12-05 17:41:36
Kasto - k - 2008-12-05 17:42:08
Kasto - through getty? - 2008-12-05 17:43:02
Alex - john - 2008-12-05 17:44:13
Kasto - 71.95.240.247? - 2008-12-05 17:45:13
Alex - ye - 2008-12-05 17:49:09
Alex - fss why not working - 2008-12-05 17:50:43
Kasto - does everyone need to get the same eq perhaps? - 2008-12-05 17:55:22
Alex - i coldnt even connect - 2008-12-05 17:56:54
Alex - 217.230.199.32 standart port - 2008-12-05 17:57:22
Getty - oh my god... - 2008-12-05 17:59:40
Kasto - i'd say it was my fault this time - 2008-12-05 18:00:11
Kasto - was away and video was still running when i came back - 2008-12-05 18:00:41
Alex - lol - 2008-12-05 18:04:55
Alex - need stay cool - 2008-12-05 18:05:04
Alex - kasto u have icq? - 2008-12-05 18:06:08
Alex - maybe we have different script file - 2008-12-05 18:06:16
Kasto - nope - 2008-12-05 18:07:21
Kasto - wait in the "lobby" and say there when you start the map - 2008-12-05 18:12:24
Alex - yes joinm - 2008-12-05 18:22:20
Alex - http://s149432842.onlinehome.us/thief/t2mp_189.zip new Thief 2 MP version - 2008-12-09 17:20:38
Kasto - i was forced to - 2008-12-09 17:20:42
Kasto - changes? - 2008-12-09 17:21:04
Alex - New features: - Global server support. - New console/chat command: /net_stats. Displays ping and other network information. - Server hosts can now choose whether or not to enable cheats (console commands such as summon). - Clients are now disconnected upon entering game mode if their gamesys file differs from the host's. Fixes: - Fixed a bug that would occasionally cause players to crash when another player (un)equipped a weapon. - Fixed some AI projectile issues that were causing numerous problems. However, as a side effect of this fix, the cannonballs fired from combat bots will only be visible to the player currently hosting them. This should be addressed soon. - 2008-12-09 17:23:18
Alex - Global server support - now that exciting! - 2008-12-09 17:24:16
Alex - but currently not any global servers online - 2008-12-09 17:25:51
Kasto - k - 2008-12-09 17:27:35
Sly - It's still alpha right? From what i've played of it with JD, it's going along nicely, very fun - 2008-12-09 17:34:40
Alex - beta - 2008-12-09 17:42:28
Alex - JD wants play so contact him - 2008-12-09 17:42:48
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Makao
Paser
Posty: 244
Rejestracja: 13 grudnia 2008, 17:49

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Makao »

A nie lepiej było by poczekać na Thief:4 może tam zrobią multi i wreszcie będą porządne serwery która będzie utrzymywała firma,tylko zależy kto się za to weźmie to wszystko zależy od wykonawców.
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1497
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
Kontakt:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Marzec »

@Bandit... hmm... naprawdę muszę to wszystko czytać? :P :P Z początku wynika, że panowie mieli niezły ubaw, prawda, bo trzeba przyznać, że, jak się widzi w grze żywego towarzysza to reakcja jest dziwna, z uwagi na to, że w Thiefa zawsze się gra w "samotnym" stylu.
Bandit pisze:A co ty tam wiesz o Thievery? Wszytko się da tylko gracze muszą dążyć do określonego celu... :kwd
Zagrał w bete thiefa mp i myśli że wszystko wie o stealth multi gamingu... :roll:
Nie wiem czy Ciebie już złapała skleroza, czy moja zmiana nicku aż tak wiele wojen wprowadza na forum :-D Grałem kiedyś w Thievery i to ostro, nie pamiętasz? :-D A mi nie chodzi o to, czy w Thievery DA się ghostować, tylko jak to wszystko wypada/wygląda ;)
Bandit pisze:Ale ile można grać w kółko na tych samych zasadach, jak już jest multi to wprowadza się takie zasady żeby to był prawdziwy multi (human vs. human) a nie jakiś półprodukt w postaci cooperative'a - dla mnie to żaden multi...
Przyznaj, że to czy cooperative zasługuje na miano "multi" to zależy od misji ;) Przechodząc pierwszy raz ze znajomym dobrą FMkę, zbudowaną specjalnie dla dwóch graczy w multi, można poznać znaczenie słowa "cooperative" ;)
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Bandit »

Marzec pisze:Grałem kiedyś w Thievery i to ostro, nie pamiętasz?
Grim, wiesz co masz zrobić... ;)
Marzec pisze:mi nie chodzi o to, czy w Thievery DA się ghostować, tylko jak to wszystko wypada/wygląda
Jak wszędzie... W Thiefie też masz miecz, blackjacka i jeszcze do tego strzały ogniste. DM full wypas...
Marzec pisze:Przyznaj, że to czy cooperative zasługuje na miano "multi" to zależy od misji ;) Przechodząc pierwszy raz ze znajomym dobrą FMkę, zbudowaną specjalnie dla dwóch graczy w multi, można poznać znaczenie słowa "cooperative"
A czy powstała już taka FM, której nie da się przejść w pojedynkę? Nie? Więc o czym mowa? ;)
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1497
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
Kontakt:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Marzec »

Bandit pisze:Grim, wiesz co masz zrobić... ;)
Ej stary wyluzuj, coś mi tu zalatuje sarkazmem :| Co ma zrobić? Podziel sie
Bandit pisze:Jak wszędzie... W Thiefie też masz miecz, blackjacka i jeszcze do tego strzały ogniste. DM full wypas...
Haha, człowieku. Dokładność świata w Thiefie, jego ogólny klimat, przebija to co mamy w Thiever ;) Thievery to gra sportowa. O to mi chodzi
Bandit pisze:A czy powstała już taka FM, której nie da się przejść w pojedynkę? Nie? Więc o czym mowa? ;)
O przyszłości :P
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Bandit »

Marzec pisze:Ej stary wyluzuj, coś mi tu zalatuje sarkazmem :| Co ma zrobić? Podziel sie
Spokojnie to normalna procedura... 8-) Raczej nic ci się nie stanie... :twisted:
Marzec pisze:Dokładność świata w Thiefie, jego ogólny klimat
A czy może być inaczej? Przecież Thief to gra stworzona od podstaw do singla a Thievery do multi, więc to normalne, że Thievery nie nadaje się do singla a Thief do multi.
Marzec pisze:przebija to, co mamy w Thievery
Jeśli mowa o multi to Thief może przebić Thievery tylko pod względem ilości bugów... :))
Gdy zaczniesz myśleć trzeźwo to przyznasz mi rację. Chyba, że powstaną jakieś niesamowite mapy do multi, zostaną dopracowane szczegóły i dodadzą tryb thieves vs guards to wtedy może ja zmienię zdanie, ale teraz w to nie wierzę, bo ta gra jest już za stara i nic nie trwa wiecznie...
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
nottis
Skryba
Posty: 263
Rejestracja: 28 grudnia 2005, 17:58
Lokalizacja: zewsząd

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: nottis »

Po pierwsze jestem wkurzony, że twórcy Thiefa 2 zamierzali wprowadzić tryb multiplayer (strzępki kodu w grze) a nie zrobili tego ostatecznie. D=

Po drugie - mamy już chyba w naszych umysłach wykreowany przez Thievery obraz multiplayerowego Thiefa, który prezentuje trochę inny model rozgrywki niż tradycyjna gra o złodzieju... Ale myślę, że to wcale nie przeszkadza, byśmy nie spróbowali podejść do trybu dla wielu graczy od trochę innej strony - takiej, jaką prezentuje Thief ; w Thievery rywalizować z graczem z przeciwnej drużyny, a w Thiefie po prostu cieszyć się możliwością przechodzenia misji z innymi (znajomymi?). Thievery świetnie sprawdza się w roli meczu TvsG, to przy trybie coop stawiam na Thiefa. A przecież multiplayer to nie tylko rywalizacja, prawda? ; )

Kompromisowe rozwiązanie, jak widzicie, istnieje. =]


PS FMek do multiplayera nie ma, lecz to wcale nie znaczy, że nie będą powstawały. Mapperom poszerzono horyzonty, to na pewno coś wykombinują ;).
Awatar użytkownika
Marzec
Arcykapłan
Posty: 1497
Rejestracja: 22 listopada 2006, 11:13
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
Kontakt:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Marzec »

noctus pisze:FMek do multiplayera nie ma, lecz to wcale nie znaczy, że nie będą powstawały. Mapperom poszerzono horyzonty, to na pewno coś wykombinują
Hmm w sumie przecież oryginalne misje też nie są do multiplayer - dopiero gdy "scena thiefa multi" (cudzysłów - bo jak takiej nie ma i gdy się rozwinie, to raczej nie będzie liczebna ;) ) urośnie to zacznie się kształtować wygląd i sposób rozgrywki w Thiefie MP
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Dziarsky »

http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=124169

Mam pytanie czy ktoś z Was umawia(ł) się na wspólne przechodzenie misji?

Osobiście zawsze mnie T2MP intrygował i z przyjemnością bym z kimś jakąś misję (bądź fanmisję jak się da) w Thiefie 2 zrobił i przy okazji na Skypie pogadał.
Ja sobie popróbuję ostatnią betę na sucho a jak ktoś jest chętny to walić na maila.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Mixthoor »

Jak to uruchomić?

update:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.p ... ost2213384
to sobie pograłem...
Known Issues

This section contains a short list of known, but currently unresolved issues with this build of Thief 2 Multiplayer. This is not a complete list, but it does cover most of the major problems.

• Clients cannot carry bodies.
• A very rare bug may cause a player to suddenly appear inside of a wall or solid object. This is infrequent, but the only known solution is to type /suicide in the chat box.
• Conversations will advance very quickly if the host of the game is a long distance away from them.
• Clients will not be able to see elevators that are activated by certain types of switches moving.
• Security camera movements are not synchronized properly with the host.
• Some statistics are not displayed correctly at the end of missions.
to ja podziękuję.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Dziarsky »

Dobre pytanie. Wrócę wieczorem to będę dalej kombinował.

Ostatnio jak to doinstalowałem do podstawki to gra wystartowała mi z konsolą ale sama gra już nie chciała się uruchomić.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Mixthoor »

U mnie gra się uruchomiła. Menu brzydkie w okropnie niskiej rozdzielczości. Misji już nie załadowało. Jeśli uda Ci się coś zdziałać, koniecznie daj znać. Jeśli nie, możemy spróbować Thievery.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: Dziarsky »

Thievery to nie thief :). Trzeba napisać w temacie na ttlg to może coś się wyjaśni.

BTW. Do nast roku :)
Obrazek
moser
Bełkotliwiec
Posty: 34
Rejestracja: 02 kwietnia 2007, 18:43
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: Thief 2 Multiplayer (beta)

Post autor: moser »

Czy komus z Was udalo sie to poprawnie uruchomic i z kims grac? zainstalowalem to na wersje 1.21 (tafferpatcher) ale zamiast filmow jest czarny ekran i tak wisi. Podobno dziala to na wersji 1.18... ale nie wiem jak ja uruchomic
T1>T2>T3>T4
ODPOWIEDZ