Raczej już tych postaci nie wymodeluję - projekt odłożyłem na półkę.Mixthoor pisze:Modele rycerzy, sluzby, potworow. Po prostu wszystkich NPC.
Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w grze
Moderator: peter_spy
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
A dales to komus z ttlg? Ktos przelal to po Tobie?
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
To co udostępniłem to narzędzia do animacji.
Do modelowania postaci nie doszedłem jeszcze. (poza tą testową, która niespecjalnie się liczy). Żeby modelowanie high-poly miało sens (na poziomie mnie zadowalającym), musiałbym napisać własny eksporter z 3dsmaxa bezpośrednio do formatu .bin, obchodząc standardowe narzędzia typu n3ds2e.exe i meshbld.exe. Nie mam jednak na to czasu teraz.
Do modelowania postaci nie doszedłem jeszcze. (poza tą testową, która niespecjalnie się liczy). Żeby modelowanie high-poly miało sens (na poziomie mnie zadowalającym), musiałbym napisać własny eksporter z 3dsmaxa bezpośrednio do formatu .bin, obchodząc standardowe narzędzia typu n3ds2e.exe i meshbld.exe. Nie mam jednak na to czasu teraz.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Nikt nie przejął - okazało się, że nie ma osób zainteresowanych pracą w 3dsmax'ie. (nawet jeśli mogą zdobyć wersję darmową na 3 lata).Mixthoor pisze:A dales to komus z ttlg? Ktos przelal to po Tobie?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Nowe Oblicze Thiefa - czyli odświeżamy wygląd postaci w
Czy mozesz podac instrukcje jak wsadzic ten twoj nowy model high-poly do TMA zeby zastepowal w grze np sluzacego?