Dark Mod v2.09

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Aen pisze: Robisz, też kląłem na to, dopóki na jakimś filmiku nie zobaczyłem że można po prostu zarzucić zwłoki na plecy. Nie pamiętam który guzik, dawno nie grałem, ale chyba chwytasz postać PPM i wciskasz enter.
Aen możesz mi przybliżyć co masz pod Enterem i PPM? Wtedy będę wiedział, o które klawisze chodzi :). Nigdy nie gram na domyślnych.

Aktualizacja:
Doszedłem do tego :).
Klawisz akcji - chwytamy zwłoki.
Klawisz użycia przedmiotu - zarzucamy na plecy.

Z gaszeniem świec analogicznie.
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Mam za słaby sprzęt na uruchomienie Dark Moda, ale Dark Mod zamiast pokazać komunikat o zbyt słabej konfiguracji, nie robi nic - jest szary ekran i brak odpowiedzi ze strony procesu. Czy Dark Mod tak ma?
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie pisząc, że nie spełniasz wymagań. Nie wszystkie gry sprawdzają zasoby i uniemożliwiają uruchomienie. W twoim wypadku gra się zwyczajnie wiesza podczas uruchomienia.
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Moja konfiguracja jest taka:

Procesor - Intel Pentium III 550 MHz (powinna być częstotliwość 1,5 GHz wyższej generacji)
Pamięć RAM - 320 MB (powinno być 384 MB)
Karta graficzna - ZOTAC GT 610 1GB PCI

Procesor, czy pamięć RAM zdaje się blokować uruchomienie gry?
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Chryste panie, jak Ci się uchował jeszcze taki sprzęt :).
Zapomnij o jakiej kolwiek grze na silniku wyprodukowanym po 2000 roku. Przynajmniej w mojej opinii.
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Dziarsky pisze:Chryste panie, jak Ci się uchował jeszcze taki sprzęt :).
Zapomnij o jakiej kolwiek grze na silniku wyprodukowanym po 2000 roku. Przynajmniej w mojej opinii.
Brakująca pamięć RAM 64 MB jest wystarczającym powodem, żeby program nie działał? A jak z procesorem, skoro jest przepaść megahercowa? Age of Empires 3 przed uruchomieniem informuje mnie o zbyt słabej konfiguracji; klikam, że mam tego świadomość i chcę uruchomić grę. Age of Empires 3 ma podobne wymagania, a działa bezbłędnie.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Wiesz jaka jest różnica między MHz a GHz ?
Pytam przy okazji twojego porównania procesorów.
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Dziarsky pisze:Wiesz jaka jest różnica między MHz a GHz ?
Pytam przy okazji trojego porównania procesorów.
Prawie 1000 MHz. Czyli dużo, no ale... AoE 3 przecież działa.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

550 to prawie 1000...cóż, odważna kalkulacja.
Masz za słabego kompa i koniec kropka :)
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Dziarsky pisze:550 to prawie 1000...cóż, odważna kalkulacja.
Jest prawie tysiąc MHz różnicy między 550 MHz a 1,5 GHz.
Dziarsky pisze:Masz za słabego kompa i koniec kropka :)
Jak pisałem, AoE 3 działa z tą konfiguracją. Że niby to zależy od widzimisię silnika gry komputerowej, czy dopuści grę do działania :?:

EDIT: AoE 3 wymaga 256 MB pamięci RAM do działania - ten warunek spełniam :idea: Chyba dokupię trochę pamięci RAM i sam się przekonam, czy po przekroczeniu tych 384 MB RAM będzie działać Dark Mod.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Nic nie zdziałasz.
Ale Twoja wola....
Obrazek
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: bob »

Dziarsky pisze:Nic nie zdziałasz.
Ale Twoja wola....
Udało się uruchomić Dark Moda na tej konfiguracji (wymagane okazało się być 768 MB RAM SDRAM 133). O wydajność niech nikt się nie pyta, bowiem daleko jest do doskonałości :)
Awatar użytkownika
willy_poodle
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 08 marca 2005, 19:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Dark Mod

Post autor: willy_poodle »

Czy obecnie są jakieś misje do DM na poziomie komercyjnym, dopracowane architektonicznie itd.?
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Dziarsky »

Ja subskrybuję Fena na YT.
Do kanału zaprowadzi Cię m.in. ten film.

Dużo ciekawych misji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Dark Mod

Post autor: Flavia »

Polecam misje wymieniane w tym temacie ;)

Przede wszystkim Requiem i A House of Locked Secrets Moonbo - to chyba najlepsze, co wyszło do TDM.
Dalej The Lich Queen Demise i obie części Ulyssessa Sothy (to drugie jeśli nie masz nic przeciwko nieortodoksyjnemu podejściu do rozgrywki).
I jeszcze saga o Williamie Steele (In The North, Home again, Cleighsmoor) graymana - dobra, choć mnie nieco zniechęciła przesytem tekstów.
Not an Ordinary Guest FieldMedica jest ciekawe i nieortodoksyjne, ale dalej utrzymane w duchu złodzieja.
W sumie Sir Talbot's Collateral Baala też daje radę.
To tyle na szybko.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: peter_spy »

Właśnie pojawiła się wersja 2.05 z kilkoma usprawnieniami i nową misją wykorzystującą nowe modele dodane do edytora. Tradycyjnie wystarczy odpalić updater i poczekać na ściągnięcie plików. Szczegóły aktualizacji:

http://forums.thedarkmod.com/topic/1863 ... f-tdm-205/
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Zły link...ten jest właściwy: http://forums.thedarkmod.com/topic/1864 ... -released/

Nie zapominajmy też że Dark Mod jest na steamowym Greenlight: http://forums.thedarkmod.com/topic/1862 ... in-top-10/
Polecam oddać głos żeby Dark Mod pojawił się na Steamie. :)
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: peter_spy »

Coś się pozmieniało w trakcie, wątki były edytowane i przesuwane. Co do reszty jak najbardziej, w tym momencie Dark Mod jest w pierwszej dziesiątce tytułów na Steam Greenlight :)
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: Juliusz »

Muszę powiedzieć, że trailer prezentuje się całkiem spoko. I nawet ciekawy głos lektora, choć brzmi trochę "over the top". Ale jeśli nie zmienili tego stukotu kijem o podłogę zamiast kroków, to nie zamierzam wracać do tej... no właśnie - gry czy moda...?
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Dark Mod

Post autor: peter_spy »

Były dwie wersje głosu, a w zasadzie jedna mieszana ;) Po zwróceniu uwagi na niekonsekwencję w tym zakresie, i ogólnym feedbacku w innych sprawach, Goldwell zdecydował się na wersję "mhroczną" ;) Swoją drogą głos podkłada niejaki AndrosTheOxen, który często wciela się w młodego złodzieja w różnych misjach w TDM. Z tego co kojarzę, to dopiero zaczyna karierę w voiceoverach, ale chyba chce się tym zajmować zawodowo, bo traktuje takie zadania dość poważnie.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

update przez tdm_update v0.66 nie działa. Pliki ściąga, jednak gra odpala mi wersję 2.04. Być może mam ogólny problem z instalatorami na moim OS (dodatki do tg i tma również się nie isntalują). Czy działa u Was 2.05?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Dark Mod

Post autor: Zaratul »

Przed chwilą ściągnąłem i wszystko działa,pokazuje też wersje 2.05.Mam Windowsa 10 64-bit.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Dark Mod

Post autor: Mixthoor »

Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Dark Mod v2.09

Post autor: Zaratul »

https://www.thedarkmod.com/posts/the-da ... -released/

Dark Mod 1.10 wyszedł. Dużo fajnych technicznych zmian.
Entity limit is no more!
What was once the bane of TDM’s most ambitious mappers, the entity limit has now been raised eight-fold to 65,536. No longer will mappers need to spend long hours merging entities.
Moderzy\twórcy fanmisji się ucieszą. :)
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Dark Mod v2.09

Post autor: Zaratul »

https://www.thedarkmod.com/posts/the-da ... -released/

No to teraz 2.11 wersja wyszła. Dużo bugfixów, trochę usprawnień gameplayowych i porządna optymalizacja.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
ODPOWIEDZ