Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Da się? Da się!
Oprócz wymienionych osób wcześniej na serwerze byli także Michal i PaV.
Oprócz wymienionych osób wcześniej na serwerze byli także Michal i PaV.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Czy info z pierwszego postu jest nadal aktualne?
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Jesli chodzi o instrukcję instalacji - narazie tak, aczkolwiek prawdopodobnie jeszce w tym roku wyjdzie Thievery 1.7, wiec proces instalacji się zmieni, być może jutro - na gwiazdkę. Postaram się dać znać. Nawet jesliwyjdzie jutro Thievery 1.7 to i tak na pewno trzeba będzei mieć UnrealTournament + patch 4.36, i potem na to zainstalować Thievery. Będziemy starać się hostować serwer gdy tylko będzie to mozliwe. Ostatnimi dniami ciężko było spotkać kogokolwiek w grze, a tu dzisiaj taka eksplozja :D . Thievery wiecznie żywe.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Mam Unreal Universe. Jest tam Unreal Tournament GotY. To ten?
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Tak. To ten, który trzeba mieć by móc zagrać w Thievery.
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
-Medyk! Czy ja umrę?
-Niewykluczone.
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Tak informacyjnie:
w przyszłym tygodniu planujemy większe granie na serwerze Przemka
http://thievery.somee.com/
dzień jeszcze nie ustalony konkretnie, jeśli będzie więcej chętnych to postaramy się jakoś to dopasować, by każdemu pasiło
w przyszłym tygodniu planujemy większe granie na serwerze Przemka
http://thievery.somee.com/
dzień jeszcze nie ustalony konkretnie, jeśli będzie więcej chętnych to postaramy się jakoś to dopasować, by każdemu pasiło
-Medyk! Czy ja umrę?
-Niewykluczone.
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Jaaa. Jestem chętny na spectowanie, jak zawsze hahaha Jako, że boty przewyższają mnie zdolnościami i nie znam map, wolę popatrzeć jak inni grają.
Gdzie się podziały te czasy z turniejami w Thievery...?
Gdzie się podziały te czasy z turniejami w Thievery...?
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle. ~Kronika Pierwszego Wieku
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Tym się nie martw, ja nie pamiętam gdzie co było, więc też zgarniam łomot od botów :D
Wstępny termin : wtorek 15 marca, godzina 18
Wstępny termin : wtorek 15 marca, godzina 18
-Medyk! Czy ja umrę?
-Niewykluczone.
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Przypominam że gramy co jakiś czas w Thievery. Zainteresowanie okazało się nie takie małe i nie gramy o ustalonej z góry porze, a raczej spontanicznie, ludzie gromadzą się wieczorami. Bardzo pomocna jest w tym wspomniana wcześniej przeglądarka serwerów. Na stronie pojawił się jakiś czas temu shoutbox, który dodatkowo ułatwia zebranie się graczy. Strona jest "duchowym spadkobiercą" dawnego thievery.ovh.org .
https://thievery.apphb.com/
Polecam także funkcję ustawienia alarmu w przypadku gdy na którymś z serwerów pojawi się określona ilość graczy (konfiguracja tej funkcji znajduje się w górnej części strony) - można wówczas mieć browser otwarty gdzieś w tle, w przeglądarce i zajmować się swoimi sprawami, jednocześnie monitorując stan serwerów.
Jako że często jestem poza domem, nie jestem w stanie hostować serwera cały czas, ale hostuję kiedy tylko mogę (zazwyczaj serwer stawia brat). Kiedy nie ma mojego serwera, są jednakże inne serwery.
Przypominam że gramy w Thievery w wersji najnowszej, to jest 1.7.1. Zapraszam wszystkich byłych i nowych graczy .
https://thievery.apphb.com/
Polecam także funkcję ustawienia alarmu w przypadku gdy na którymś z serwerów pojawi się określona ilość graczy (konfiguracja tej funkcji znajduje się w górnej części strony) - można wówczas mieć browser otwarty gdzieś w tle, w przeglądarce i zajmować się swoimi sprawami, jednocześnie monitorując stan serwerów.
Jako że często jestem poza domem, nie jestem w stanie hostować serwera cały czas, ale hostuję kiedy tylko mogę (zazwyczaj serwer stawia brat). Kiedy nie ma mojego serwera, są jednakże inne serwery.
Przypominam że gramy w Thievery w wersji najnowszej, to jest 1.7.1. Zapraszam wszystkich byłych i nowych graczy .
Na to raczej przyjdzie nam niestety trochę poczekać...Spidey pisze:Gdzie się podziały te czasy z turniejami w Thievery...?
Ostatnio zmieniony 28 lipca 2016, 23:47 przez Przemek557, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Jako że otrzymywałem liczne zapytania o możliwość uzyskania Thievery w najnowszej wersji, a linki z pierwszego postu są już nieaktywne, wrzuciłem na DropBoxa analogiczną paczkę do paczki Bandita z pierwszego postu.
Thievery UT 1.7.1
Paczkę wystarczy ściągnąć i wypakować, po czym można już grać (hasło "Ściągasz -> Wypakowujesz -> Grasz" nadal aktualne ). W paczce znajduje się zainstalowane na UT 4.36 Thievery w wersji 1.7.1 (na ten moment najnowszej) i mappackiem Brody'ego 7.0a, w którym są prawie wszystkie mapki (są w nim także mapki z mappacka Bandita i poprawione wersje FVB i TME). Dodatkowo wrzuciłem tam najnowsze wersje rendererów D3D9, D3D10 i OpenGL. W stosunku do ustawień domyślnych, wycofałem też wprowadzony w 1.7 rozdział pomiędzy interakcją i frobowaniem. Wyjaśniam: od 1.7 domyślnie interakcja (otwieranie drzwi, wydawanie rozkazów itp) i frobowanie (np. używanie przedmiotów z ekwipunku) były pod osobnymi przyciskami. W tej wersji obie funkcje naraz ustawione są pod prawy przycisk myszy (kto by chciał to mieć pod osobnymi przyciskami? ).
Thievery UT 1.7.1
Paczkę wystarczy ściągnąć i wypakować, po czym można już grać (hasło "Ściągasz -> Wypakowujesz -> Grasz" nadal aktualne ). W paczce znajduje się zainstalowane na UT 4.36 Thievery w wersji 1.7.1 (na ten moment najnowszej) i mappackiem Brody'ego 7.0a, w którym są prawie wszystkie mapki (są w nim także mapki z mappacka Bandita i poprawione wersje FVB i TME). Dodatkowo wrzuciłem tam najnowsze wersje rendererów D3D9, D3D10 i OpenGL. W stosunku do ustawień domyślnych, wycofałem też wprowadzony w 1.7 rozdział pomiędzy interakcją i frobowaniem. Wyjaśniam: od 1.7 domyślnie interakcja (otwieranie drzwi, wydawanie rozkazów itp) i frobowanie (np. używanie przedmiotów z ekwipunku) były pod osobnymi przyciskami. W tej wersji obie funkcje naraz ustawione są pod prawy przycisk myszy (kto by chciał to mieć pod osobnymi przyciskami? ).
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Coś się zmieniło jeśli chodzi o sposób dołączania do gry? Gdy próbuję się zalogować wyświetlają mi się komunikaty "no nickname given" oraz "register first" i nie mam widocznych żadnych serwerów.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Nie widziałam w TUT takiego komunikatu. Nie masz na myśli przypadkiem strony Haxera?
Co do serwerów to włączone są najczęściej 4 Brodysy ( 2 do 1.6 i 2 do 1.7.1)
Co do serwerów to włączone są najczęściej 4 Brodysy ( 2 do 1.6 i 2 do 1.7.1)
-Medyk! Czy ja umrę?
-Niewykluczone.
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
To jest komunikat kiedy chcę się zalogować w zakładce "chat". Z tego co pamiętam było to wymagane by znaleźć serwer do grania. Mogę nawet dać screena w załączniku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Wpisz IP w open location i to powinno wystarczyć
-Medyk! Czy ja umrę?
-Niewykluczone.
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Faktycznie, dzięki.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
- Przemek557
- Kurszok
- Posty: 551
- Rejestracja: 29 października 2005, 12:00
- Lokalizacja: Tychy
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Jakoś zapomniałem tutaj o tym wspomnieć ale jakiś czas temu przeniosłem server browser na inny hosting (zaktualizowałem już wcześniejszy post o nowy link). Nie chciałbym powtarzać się tutaj względem tego co napisałem w wyjaśnieniu na BCG, ale somee.com miało częste przerwy w funkcjonowaniu, kontakt z supportem był fikcją itp, więc przeniosłem całość na apphb.com, które jak dotąd spisuje się bardzo dobrze. W porównaniu do poprzedniego hostingu nie ma tam reklam, a połączenie jest szyfrowane - są więc same plusy.
Nowy adres server browsera:
https://thievery.apphb.com
W tym samym miejscu skorzystam z okazji i poinformuję o upublicznionej niedawno przeglądarce statystyk z mojego serwera, pod adresem:
https://tutstats.apphb.com
Jak już się tak chwalę, wspomnę też o nowej mapce do Thievery nad którą zacząłem jakiś czas temu pracować i jest już ona praktycznie skończona. Link z bliższymi informacjami i linkiem do ściągnięcia tutaj, na BCG.
Jak widać, Thievery jeszcze żyje i funkcjonuje.
Nowy adres server browsera:
https://thievery.apphb.com
W tym samym miejscu skorzystam z okazji i poinformuję o upublicznionej niedawno przeglądarce statystyk z mojego serwera, pod adresem:
https://tutstats.apphb.com
Jak już się tak chwalę, wspomnę też o nowej mapce do Thievery nad którą zacząłem jakiś czas temu pracować i jest już ona praktycznie skończona. Link z bliższymi informacjami i linkiem do ściągnięcia tutaj, na BCG.
Jak widać, Thievery jeszcze żyje i funkcjonuje.
Zagraj z nami w Thievery!
Thievery Server Browser
Thievery Server Browser
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
-Medyk! Czy ja umrę?
-Niewykluczone.
Re: Graj razem z nami Złodziejami i Strażnikami!
Chodzi mi po głowie taki pomysł, że fajnie byłoby spróbować gry na innych zasadach niż standardowe. Konkretnie chodzi mi o grę 1 złodziej, a reszta strażnicy i żadnych botów. Ta sama mapa grana razy ilość graczy, każdy raz złodziejem. Taka gra ma sens raczej tylko przy małej ilości graczy, bo ile razy pod rząd można grać tę samą mapę? Pewnie, że można! Według mnie optymalna rozgrywka w takim formacie liczyłaby 3-4 graczy, 1T vs. 2-3G. Jeśli zbierze się nam minimum 3 graczy gotowych podjąć to wyzwanie to spróbujemy coś podziałać w tej sprawie - prywatny serwer to pierwsza trudność do pokonania.
Gra bez botów przypominałby trochę zabawę w chowanego i mam tu na myśli ukrywanie się jako strażnik, wyczekiwanie w ciszy, nasłuchiwanie i lokalizowanie dźwięków powodowanych przez zbliżającego się złodzieja. Czemu tak strategia jest najlepsza... Gdy gracze wiedzą, że na mapie jest jeden złodziej to mogą w 100% skoncentrować się tylko na nim. W takim przypadku najważniejszym zadaniem strażnika jest zlokalizowanie złodzieja (zamiast chodzenia i pilnowania kilku lokalizacji), wszelki hałas od poruszających się strażników będzie płoszył złodzieja, bo zbliżenie się do strażników to działanie na ich korzyść. Oczywiście to tylko teoria, w grze wszystkie scenariusze byłby możliwe. Tylko od razu zaznaczę, że strażnicy mieliby nieograniczoną ilość żyć, więc nie byłoby opcji żeby wygrać przez DM lub KO. Gra byłaby ograniczona tylko czasem (30 minut), złodziej tak samo miałby nieograniczoną ilość żyć (zabijane się dla ekwipunku byłoby zabronione).
Generalnie całe 1.7 sprawia wrażenie jakby autorzy modyfikacji chcieli nakłonić graczy (złodziei) do spokojniejszej, wolniejszej i cichszej gry. Samo limitowanie ekwipunku (szczególnie cracków i flashy) sprawia, że złodzieje nie mogą czuć się już tak pewnie jak w 1.6.
Gra bez botów przypominałby trochę zabawę w chowanego i mam tu na myśli ukrywanie się jako strażnik, wyczekiwanie w ciszy, nasłuchiwanie i lokalizowanie dźwięków powodowanych przez zbliżającego się złodzieja. Czemu tak strategia jest najlepsza... Gdy gracze wiedzą, że na mapie jest jeden złodziej to mogą w 100% skoncentrować się tylko na nim. W takim przypadku najważniejszym zadaniem strażnika jest zlokalizowanie złodzieja (zamiast chodzenia i pilnowania kilku lokalizacji), wszelki hałas od poruszających się strażników będzie płoszył złodzieja, bo zbliżenie się do strażników to działanie na ich korzyść. Oczywiście to tylko teoria, w grze wszystkie scenariusze byłby możliwe. Tylko od razu zaznaczę, że strażnicy mieliby nieograniczoną ilość żyć, więc nie byłoby opcji żeby wygrać przez DM lub KO. Gra byłaby ograniczona tylko czasem (30 minut), złodziej tak samo miałby nieograniczoną ilość żyć (zabijane się dla ekwipunku byłoby zabronione).
Eliminuje to przypadkowe użycie aktywnego przedmiotu z ekwipunku, kiedy nie trafiasz w ikonkę froba przy drzwiach. Dodatkowo trudniej jest o hałas przy frobowaniu zamkniętych drzwi. Też nie rozumiem, czemu podjęto taką decyzję żeby to zmienić, bo przecież nawet gracze, którzy wcześniej grali tylko w Thiefa po pierwszym odpaleniu TUT 1.7 mieliby z tym spory problem.Przemek557 pisze:Wyjaśniam: od 1.7 domyślnie interakcja (otwieranie drzwi, wydawanie rozkazów itp) i frobowanie (np. używanie przedmiotów z ekwipunku) były pod osobnymi przyciskami. W tej wersji obie funkcje naraz ustawione są pod prawy przycisk myszy (kto by chciał to mieć pod osobnymi przyciskami? ).
Generalnie całe 1.7 sprawia wrażenie jakby autorzy modyfikacji chcieli nakłonić graczy (złodziei) do spokojniejszej, wolniejszej i cichszej gry. Samo limitowanie ekwipunku (szczególnie cracków i flashy) sprawia, że złodzieje nie mogą czuć się już tak pewnie jak w 1.6.