Nowy update Soul Tear'a do Darkbourg'a - tym razem filmik:
Fan Missions - Nadchodzące
Moderator: Mixthoor
Re: Fan Missions - Nadchodzące
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Fan Missions - Nadchodzące
Widziałem na TTLG, wygląda super. Ciekawe jak z wydajnością, bo o ile pamiętam ST miał z tym problemy przy okazji Keeper of Infinity.
Re: Fan Missions - Nadchodzące
Zobaczymy - zależy od sprzętu, bo jak widać, u niego chodzi wystarczająco płynnie. Na moim starym, dwunastoletnim pececie, Keeper of Infinity zacinał może tylko w paru miejscach, ale ogólnie Thief nie jest grą wielce wymagającą, jeśli chodzi o fps'y. Oczywiście niektórzy (e.g. Cardia) potrafią zadusić ten silnik porządnie, ale to rzadkość.
W każdym razie Soul Tear wyciska co się da z tego silnika. Podoba mi się dbałość o szczegóły, jak np. ścięte narożniku budynków, zacieki na murach, roślinność na ulicach i szczegółowsze modele.
No, ale zobaczymy jak z gameplay'em. KOI był dość liniowy pod tym względem.
W każdym razie Soul Tear wyciska co się da z tego silnika. Podoba mi się dbałość o szczegóły, jak np. ścięte narożniku budynków, zacieki na murach, roślinność na ulicach i szczegółowsze modele.
No, ale zobaczymy jak z gameplay'em. KOI był dość liniowy pod tym względem.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Fan Missions - Nadchodzące
Pamiętam że dawno temu KOI przycinał na moim ówczesnym kompie, ale wydaje mi się że to bardziej kwestia zatłuczenia silnika, który z racji DX6 jako bazy nie skaluje się ze sprzętem w nieskończoność. Cardia był w tym rzecz jasna mistrzem (swego czasu nabijałem się, że FTM to raczej skrót od Fuck This Mission, bo tak zarzyna każdy sprzęt), ale ST początkowo też ignorował kwestie wydajnościowe. Szczęśliwie od tego czasu jego podejście trochę się zmieniło. Swoją drogą, szkoda że tak szybko ominął to szkło stojące na półkach, bo wygląda bardzo zacnie, a ciekaw jestem czy to wypalone refleksy, czy może cubemapka
Tak czy inaczej wizualnie bardzo na poziomie.

Re: Fan Missions - Nadchodzące
Obstawiam refleksy wypalone w teksturze. ST dużo bake'uje - głównie materiały PBS do samego diffuse'a. A dodatkowo, kompresja filmiku zdaje się powodować, że szkło wydaje się lekko matowe - obraz widziany w nich jest bardziej zblurrowany. W rzeczywistości mogą wyglądać bardziej zwyczajnie. Tak czy owak duży skok jakościowy w stosunku do "szkła" z oryginalnego Thiefa...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.