Thief II Misja pt Durant

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
AdamMajewski
Miastolud
Posty: 44
Rejestracja: 22 listopada 2021, 17:58

Thief II Misja pt Durant

Post autor: AdamMajewski »

Grał ktoś z was w misję Durant? Nie umie jej ukończyć.

Sprawdzono z https://ikorektor.pl


Gdy wszedłem do budynku mechanistów na wprost korytarza po prawej stronie jest winda wjechałem na samą górę za drzwiami znajduje się Opuszczony pokój z małpą w klatce obok niego znajduje się maszyna robiącą zębatki kod znam wpisałem go (znalazłem ten kod na 1 puerze, gdy idzie się schodami do góry pierwsze drzwi po prawej, ale po chwili wpisania szyfru maszyna się psuje klucz, który muszę zrobić (zębatka), który znalazłem na najniższym piętrze w pomieszczeniu z dwoma mechanistami jeden Mechanista żołnierz drugi robotnik, którzy ze sobą gawędzili tam znalazłem zrebrną bryłę ta zębatka, a klucz który zostanie z niej stworzony otwiera drzwi z zamkiej na srebną zębatkę zamek, której kilka kroków od drzwi spaceruje pijany strażnik z flaszką niby znalazłem zębatkę srebną, która znajdowała się we willi na 3. piętrze, ale ona to koło srebno zębate otwiera inne drzwi do jakiegoś domu mnie interesuje drzwi z zębatką co spaceruje pijany strażnik nie wiem, jak ją stworzyć, bo gdy po wpisaniu szyfru w budynku u mechanistów na 3. piętrze, co jest w klatce małpa maszyna się niszczy.
– Następny problem, gdzie znaleźć wszystkie korespondencję do kupy widać, że są to listy z napisem „korespondencja”
– No i zniszczenie mechanicznego dziecka wiem, że można go zabić strzałą kwasową, którą znajdę obok drzwi prowadzącej do kanałów, ale jak sprawić, by to dziecko się pokazało?
Ostatnio zmieniony 01 grudnia 2021, 08:00 przez raven4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: łączenie postów
ODPOWIEDZ