Mixthoor Mod Packs

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Bruce »

W paczce do TMA jest błąd w drugiej misji. Otóż gra pokazuje, że jest 14 sekretów na 13 możliwych.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
AdamMajewski
Miastolud
Posty: 44
Rejestracja: 22 listopada 2021, 17:58

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: AdamMajewski »

Pobrałem pacza z texturami jeszcze nowszymi niż HD mod v1.0 tzw Esragan wypakowałem pliki do głównego katalogu z grą efekt jest rewelacyjny te textury ESRAGAN bardzo przypominają oryginalne textury z 2000 roku.
W YouTube jest taki gościu który reklamuje fan misję o niku cvl00101



Oryginna misją Finkelbery's ma domyśle oryginalne textury z 2000 roku ale po ściognueciu specjalnego moda mod v1.0 i wypakowaniu folderów Fam obj i mesh do głównego katalogu z grą Thief II podmienia he na textury wyższej rozdzielczości 1024x1024 niektóre 512x512 efekt podmiany jest na filmiku chciałbym podmienić textury ESRAGAN do misji fanowskich co mają oryginalne textury FAM obj mesh
O ten efekt mi chodzi:
https://imgsli.com/MTI5Njc
https://imgsli.com/MTI5Njg
https://imgsli.com/MTI5Njk
Ale w misjach fanowskich co autor zapakował oryginalne textury z 2000 ja ją chce je podmienić na ESRAGAN potrzebuje waszej pomocy
Z oryginalne textury występują w takich misjach
Shof off
Second City bank
Saint and tviewes
Noc Rockerberg
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Juliusz »

Generalnie wśród twórców fanmisji panuje opinia, że mody HD powinny być stosowane tylko do podstawowej wersji gry, a nie do fanmisji, bo niektóre modyfikowane assety mają albo błędy techniczne (nieco inne rozmiary niż modele oryginalne) albo inny layout elementów na teksturze. Do tego każdy autor chce, aby jego "wizja" nie była zmieniana przez mody, tylko odbierana w takiej postaci, w jakiej autor chciał. Stąd czasami autorzy świadomie pakują do fanmisji oryginalne assety, żeby miały pierwszeństwo nad ewentualnymi modami.

Powinno to się dać obejść jednak dodając HD moda do ustawienia `uber_mod_path` w `cam_mod.ini`.
Przykład poniżej:

Kod: Zaznacz cały

; ---------
; Mod paths
; ---------

; the max path count is 63 for "uber_mod_path" and "mod_path" combined
; (avoid an excessive amount of paths, it can make file handling slower)
;
; the full path search order is (starting with highest priority)
;     uber_mod_path -> FM dir (if active) -> mod_path -> resname_base(/movie_path/etc.)

; these are mod paths that override the active FM in the search order
;uber_mod_path mods\UpToDateOSMs+MyGemMod
uber_mod_path OSM

; these are normal mod paths which are applied after the active FM in the search order
;mod_path MyBowMod+.\TexturePack
mod_path usermods+mods\candles+mods\CarryBody+NecroAge+EP2+mods\t2water+mods\t2skies+mods\t2snd+mods\EP
Jeśli weźmiesz np. ścieżkę `mods\EP` z `mod_path` i dodasz ją do `uber_mod_path` to wówczas Enhancement Pack powininen nadpisywać wszystko co jest we fanmisji.

Tylko ostrzegam - możesz w ten sposób popsuć wygląd niektórych fanmisji.
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: timon »

Po wielu latach zapragnąłem wrócić do świata T2 i zainstalowałem paczkę Mixthora. Ponieważ już nic nie pamiętam ze struktury plików nie wiem jak sprawdzić czy jest polska wersja napisów tekstów mówionych (mam napisy po angielsku) i jak je włączyć.
Pomoże ktoś noobowi?
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: Juliusz »

Ściągnąłem paczkę do TMA (z linku z pierwszego posta) i widzę, że napisy są po angielsku.

Przeglądając poprzednią stronę tej dyskusji, wygląda na to, że prace utknęły na pewnym, dość zaawansowanym etapie, ale chyba nigdy paczka z polskimi tekstami do TMA nie została wydana...
Być może @darkonia będzie wiedzieć coś więcej, bo Mixthdor coś wspomniał, że też pracowała nad tłumaczeniami.
darkonia
Mechanista
Posty: 406
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Mixthoor Mod Packs

Post autor: darkonia »

To było tak dawno, że niektórzy wtedy kamieniami polowali na dinozaury.
Z tego, co pamiętam, to na podstawie pliku z angielskimi napisami, przetłumaczyłam bardziej lub mniej znośnie napisy i prawie na pewno wrzucałam plik na forum. Tylko że później chyba temat umarł, może plik zaginął lub przestał działać. Jakiś czas później temat znowu wrócił, jakoby nikt nie tłumaczył wcześniej, gdzieś tam padł mój nick i podrzucałam link do mojego starego wpisu. Prawdopodobnie teraz zrobiłabym to nieco lepiej, bo w tamtych czasach byłam bardziej jak robot.

W skrócie: ja ze swojej strony nie kojarzę, żeby tłumaczenie zostało w końcu zrobione i udostępnione.
ODPOWIEDZ