Tytuł: The Sound of a Burrick in a Room
Typ: TG
Autor: Skacky / Squadafroin / Firemage
Data wydania: 30.11.2018
Język: angielski
Opis: Misja konkursowa z okazji 20-lecia Thiefa, która zajęła III miejsce. Ogromne Miast z rozmachem, sklepami, katedrami, pałacami i spinającym to wszystko głębokim kanałem.
Do pobrania z:
http://www.southquarter.com/tdp20ac/TDP ... a_room.zip
http://www.taffersparadise.co.uk/thief1 ... a_room.zip
http://download.darkfate.org/fan-missio ... a_room.zip
Wątek na forum TTLG
Link do tematu konkursowego na TTLG
Lista innych misji z konkursu
Strona misji na Thief Guild
TG FM: The Sound of a Burrick in a Room
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: TG FM: The Sound of a Burrick in a Room
Misja w połowie mnie znudziła i w efekcie wróciłem do niej po jakiś dwóch miesiącach przerwy, zupełnie zapominając o co chodziło. To pewien problem i poczucie, które towarzyszyło mi tutaj od początku: znużenie.
Owszem, mamy GIGANTYCZNĄ dzielnicę. Wysoookie domy i ogromny kanał oblewający obszar dookoła. Jest on jednak trochę taką pułapką, gdyż szybki nurt uniemożliwia wykorzystywanie go do komunikacji. Wpadniesz i porywa Ciebie na koniec mapy. To z jednej strony ciekawa (oldskul), ale równocześnie wyłącza z użytku sporą część mapy i zmusza nas do drałowania dookoła. A że kanał jest głęboko w dole nabrzeża, a domy wysokie, to można dostać agorafobii. Zresztą sam rozmiar misji jest momentami przytłaczający (narzekanie).
Równocześnie te przebiegnięte kilometry to wyraz szacunku dla twórców, którzy wycisnęli tak dużo z dromeda. Architektura rozplanowanie mają jak najbardziej sens i tym razem mapa jest zajebista. bardzo pomocna.
Fabularnie misja nie kopie. typowe okradanie bogatych i próba przeżycia w ich układach i intrygach. Generalnie misja spośród innych typowo miejskich wyróżnia się chyba tylko tym, że jest przerośnięta, ale to może być fałszywe odczucie. Wszak przeszedłem ją po długiej przerwie.
Niemniej uważam, że Catacombs of Knoss bardziej zasługiwały na podium.
PODSUMOWANIE:
OCENA: 7
GRYWALNOŚĆ: 7
AUDIO: 6
VIDEO: 8
Plusy: rozmach, część z Hammerytami
Minusy: raczej nie grzała, dużo biegania
Owszem, mamy GIGANTYCZNĄ dzielnicę. Wysoookie domy i ogromny kanał oblewający obszar dookoła. Jest on jednak trochę taką pułapką, gdyż szybki nurt uniemożliwia wykorzystywanie go do komunikacji. Wpadniesz i porywa Ciebie na koniec mapy. To z jednej strony ciekawa (oldskul), ale równocześnie wyłącza z użytku sporą część mapy i zmusza nas do drałowania dookoła. A że kanał jest głęboko w dole nabrzeża, a domy wysokie, to można dostać agorafobii. Zresztą sam rozmiar misji jest momentami przytłaczający (narzekanie).
Równocześnie te przebiegnięte kilometry to wyraz szacunku dla twórców, którzy wycisnęli tak dużo z dromeda. Architektura rozplanowanie mają jak najbardziej sens i tym razem mapa jest zajebista. bardzo pomocna.
Fabularnie misja nie kopie. typowe okradanie bogatych i próba przeżycia w ich układach i intrygach. Generalnie misja spośród innych typowo miejskich wyróżnia się chyba tylko tym, że jest przerośnięta, ale to może być fałszywe odczucie. Wszak przeszedłem ją po długiej przerwie.
Niemniej uważam, że Catacombs of Knoss bardziej zasługiwały na podium.
PODSUMOWANIE:
OCENA: 7
GRYWALNOŚĆ: 7
AUDIO: 6
VIDEO: 8
Plusy: rozmach, część z Hammerytami
Minusy: raczej nie grzała, dużo biegania
Re: TG FM: The Sound of a Burrick in a Room
Misja ogromna. Przejście jej zajęło mi prawie dwie i pół godziny (nie licząc loadów). Mamy okazję zwiedzić okolice Kaprysu Suwerena, miejsca znanego z TG. Obszary te bardzo przypominają te z misji Ambush! z T2: ulice poprzecinane odnogami rzeki, której nurt może nas z łatwością porwać i zanieść na drugi koniec mapy (swoją drogą zawsze wydawało mi się, że Miasto znajduje się raczej na płaskim terenie, a tutaj mamy do czynienia z takimi wodospadami, jakbyśmy nagle przenieśli się w jakieś góry!). Lokacja bardzo rozbudowana, początkowo przeraża rozmachem, ale z czasem idzie się połapać w krętych uliczkach (na szczęście mamy dość czytelna mapę). Należy się dobrze rozglądać bo czasami przejście po z pozoru nic nieznaczącym gzymsie naokoło budynku może nas doprowadzić do nowego miejsca, do którego nie da się przedostać w żaden inny sposób. Zasoby z TG bogato wykorzystane: poza miastem, mamy również rezydencje, świątynię młotodzierżców, tunele oraz grobowce.
Gra zdecydowanie nastawiona na eksplorację terenu. Jeśli chodzi o fabułę nie porywa - ot mamy do wykonania parę zadań zwiedzając parę osobnych lokacji (choć mamy do czynienia z pewnymi zwrotami akcji). Liczne teksty bogacą świat, pobudzając wyobraźnię i wciągając w stary dobry świat Thiefa znanego z pierwszego wydania.
Zalety:
- rozmiar
- wszystkiego po trochu, każdy znajdzie coś dla siebie
- stary, dobry Thief
Wady:
- nieporywająca fabuła
- rezydencje mogłyby być większe
Ocena końcowa: 4/5
Gra zdecydowanie nastawiona na eksplorację terenu. Jeśli chodzi o fabułę nie porywa - ot mamy do wykonania parę zadań zwiedzając parę osobnych lokacji (choć mamy do czynienia z pewnymi zwrotami akcji). Liczne teksty bogacą świat, pobudzając wyobraźnię i wciągając w stary dobry świat Thiefa znanego z pierwszego wydania.
Zalety:
- rozmiar
- wszystkiego po trochu, każdy znajdzie coś dla siebie
- stary, dobry Thief
Wady:
- nieporywająca fabuła
- rezydencje mogłyby być większe
Ocena końcowa: 4/5
- candlestick
- Bełkotliwiec
- Posty: 27
- Rejestracja: 25 maja 2011, 16:17
- Lokalizacja: Jaktorów
- Kontakt:
Re: TG FM: The Sound of a Burrick in a Room
Mało którą misję przechodziło mi się tak przyjemnie i szybko (ale właśnie widzę że chyba sporo mnie ominęło) jak tą. Do tego współpracuje bez problemów z HD modem i wygląda z nim baardzo smakowicie. Mocne 4/5