

Moderator: Bruce
Czy są jakieś różnice w rozgrywce poza (zapewne) zwiększeniem punktów HP przeciwników i zadawanych przez nich obrażeń?
A ja nie czuję różnicy. Chyba, że jak odpalałem na wyższym poziomie grę na nowo to srogo napity byłem i źle kliknąłem XD Zaczynam obecnie etap po wyjściu z kopalni i mam poza nabitym rewolwerem jeszcze ekstra 36 sztuk amunicji w ekwipunku i 4 stimpaki. Tyle samo miałem chyba na niższym poziomie trudności. Przeciwników też w sumie więcej nie widzę. Ino są bardziej czujni. To na pewno.
Której nie ma w tej grze. Amunicja na wyższych poziomach jest bardzo ograniczona. Strzelasz tylko kiedy jesteś do tego zmuszony. No i powoli w early access zaczną się pojawiać przeciwnicy odporni na backstab tak więc broń jest potrzebna. Zresztą ta gra jest reklamowana jako "Thief with guns".
No masz ograbione\przejęte łowisko i opuszczone chatki na zadupiach wybrzeża. Oczekiwałeś rozmachu i bogactw w tych pomieszczeniach?
Lepiej to brzmi. Nawet zachęcająco.Zaratul pisze: ↑18 września 2022, 15:55 Której nie ma w tej grze. Amunicja na wyższych poziomach jest bardzo ograniczona. Strzelasz tylko kiedy jesteś do tego zmuszony. No i powoli w early access zaczną się pojawiać przeciwnicy odporni na backstab tak więc broń jest potrzebna. Zresztą ta gra jest reklamowana jako "Thief with guns".
Skoro amatorzy nie pobierający pieniędzy z fan misji mogą samemu stworzyć wiele obiektów i przedstawiać przekonujące wnętrza, nie widzę powodu dlaczego tutaj ma być mniej detali niż w Thief: The Dark Project z 98 roku. Opuszczone chatki nie mają nic do rzeczy. Różnorodne obiekty dewastacji również zrobiłyby robotę. Gloomwood jest niestety kompletnie wyprany z detali. Od dłuższego czasu zauważam, że myślą "powrotu do korzeni" przykrywa się wygodnie, własne lenistwo. Prezencja Gloomwood kompletnie mnie nie przekonuje. Pusto i płasko.Zaratul pisze: ↑18 września 2022, 15:55 No masz ograbione\przejęte łowisko i opuszczone chatki na zadupiach wybrzeża. Oczekiwałeś rozmachu i bogactw w tych pomieszczeniach?
Do tego czego oczekujesz od gry robionej przez jedną osobę(w 95%) i z zerowym budżetem? Unreal Engine 5? Ja chcę tę grę przed 2035 rokiem.
No ale ta gra NIE ma mniej detali niz Thief 1. Nie wiem skąd te info. Btw polecam zagrać i wtedy się dowiesz sam.
Może dlatego, że gość tą grę też programował, czego "fanmisjonarze"
Jest masa darmowych, do swobodnego użycia low poly obiektów. Drobne modyfikacje, oteksturowanie i jest ok. On w Unity to tworzy?
Oprócz boostu do przeciwników(i znikomej ilości przedmiotów) dodaje limitowane save`y. :D Zwolennicy quick save`ów muszą poczekać na następnego patcha co doda crescent(custom difficulty) z możliwością zapisu w dowolnym momencie. Do tego patch dodaje parę nowych miejscówek w istniejących już lokacjach.More numerous and difficult enemy presence
Low ammunition and health pickup presence
Incoming player damage set to 200%
Player footstep sound range increased to 250%
AI combat movement speed increased to 135%
AI attack speed increased to 135%
AI projectile speed increased to 135%
AI sight angle modifier increased to 120%
AI sight range modifier increased to 130%
AI hearing radius modifier increased to 130%
Some key items moved to more difficult locations
Saving progress at Phonograph requires and consumes 1 Wax Cylinder
Visual changes to the sky/world