Tytuł: Intertheft
Typ: TG
Autor: Nomadman
Data wydania: 25.09.2022
Język: angielski
Jedna z dwóch misji konkursowych New Dark 10 Year Anniversary Contest.
Opis:
Nowa, lepsza "Thieves Guild".
Do pobrania z:
Wątek konkursowy
Strona misji na Thief Guild
Nowa TG FM: Intertheft (New Dark 10 Year Anniversary Contest)
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5169
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5169
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa TG FM: Intertheft (New Dark 10 Year Anniversary Contest)
FMka ma strasznego pecha, że wystartowała w konkursie, gdzie są tylko dwa zgłoszenia. Gdyby zaistniała zdrowsza sytuacja, moim zdaniem byłaby niezłym kandydatem na podium, a tak zajęła... no niby podium, ale i równocześnie ostatnie miejsce, a więc niesmak pozostał.
EDIT: sprostowanie. FMka jednak wygrała.
Misja bardzo mi się podobała i to pomimo irytującego początku, gdzie w ciasnocie tyciej knajpki trzeba było wykonać kilka ruchów i właściwie wciąż nadeptywało się komuś na odcisk. Obawiałem się, że cała FMka będzie równie klaustrofobiczna i osoba postury Garretta najzwyczajniej w świecie będzie zostawiała na ścianach ślad ryty barkami... no i potem było tylko trochę lepiej. To jedna z dwóch dużych wad całego projektu: ciasnota. Wrzucenie ciała w złym miejscu mogło nam trochę przeszkadzać.
Drugą wadą okazała się armia przeciwników do ominięcia/ogłuszenia. Kurczę, czy autor zdaje sobie sprawę, ile Donal czy Reuben musieliby zapłacić takim batalionom? Nie tylko za robotę, ale i wyżywić, ogrzać, zapewnić wszelki inny socjal. Nie sądzę, aby takie szumowiny troskliwie dbały o swoje "koszary", a zwykłej służby tutaj prawie nie było. Zatem eliminacja tych głąbów była nudna, mozolna i kuriozalna w swej skali.
Niemniej poza tym bardzo doceniam, jak poprawiono oryginalną gildię złodziei. FMka miała zróżnicowane i fajnie zaadoptowane przestrzenie, mnóstwo przejść tu i tam, dobrą mapę i skutecznie zachęcała do eksploracji. Trafnie tez nawiązywała do swego pierwowzoru i korzystała z zasobów. Dodatkowy plus za prywatne wnętrza obu mafiozów, które idealnie wpisywały się w mój gust. uwielbiam Thiefowe skomplikowane i nawet nielogiczne rozplanowane miejsca... ale przytulne i ciekawe. Schodki, schodeczki, wąskie przejścia (tak, tutaj takie mi się podobają), pasaże i galerie. Wiele mebli i dywany, ciepłe kolory.
Przyznam szczerze, że nie do końca wczuwałem się w fabułę odcinka. Wiem, że była, jednakowoż być może autor trochę za bardzo oparł się na oryginalnych dialogach, aby wypełnić nią FMkę i w efekcie trochę to zlekceważyłem. Ale jestem gotów przyznać, że to też może być tylko moja wina.
Z drobnych błędów, to niezrozumiałe było dla mnie wstawienie do sklepu zbyt drogich przedmiotów, aby je kupić na expercie. Serio... misja nie stałaby się nagle banalna, gdyby sypnąć odrobiną groszy więcej. A tak to wyglądało głupio xD
Podsumowując, to satysfakcjonująca misja, bardzo dobrze wpisująca się w ideę konkursu. Miała swoje problemy, ale poza mrowiem przeciwników, reszta do przeżycia.
Ech... co by było, gdyby jakaś szalona grupa fanów przerobiła w ten sposób CAŁĄ grę?!
PODSUMOWANIE:
Ogólna ocena: 8+
Grywalność: 8
Audio: 7
Video: 9
Plusy: architektura, klimat, bardzo dobra reinterpretacja misji, mapa
Minusy: nadmiar wrogów, sam początek
EDIT: sprostowanie. FMka jednak wygrała.
Misja bardzo mi się podobała i to pomimo irytującego początku, gdzie w ciasnocie tyciej knajpki trzeba było wykonać kilka ruchów i właściwie wciąż nadeptywało się komuś na odcisk. Obawiałem się, że cała FMka będzie równie klaustrofobiczna i osoba postury Garretta najzwyczajniej w świecie będzie zostawiała na ścianach ślad ryty barkami... no i potem było tylko trochę lepiej. To jedna z dwóch dużych wad całego projektu: ciasnota. Wrzucenie ciała w złym miejscu mogło nam trochę przeszkadzać.
Drugą wadą okazała się armia przeciwników do ominięcia/ogłuszenia. Kurczę, czy autor zdaje sobie sprawę, ile Donal czy Reuben musieliby zapłacić takim batalionom? Nie tylko za robotę, ale i wyżywić, ogrzać, zapewnić wszelki inny socjal. Nie sądzę, aby takie szumowiny troskliwie dbały o swoje "koszary", a zwykłej służby tutaj prawie nie było. Zatem eliminacja tych głąbów była nudna, mozolna i kuriozalna w swej skali.
Niemniej poza tym bardzo doceniam, jak poprawiono oryginalną gildię złodziei. FMka miała zróżnicowane i fajnie zaadoptowane przestrzenie, mnóstwo przejść tu i tam, dobrą mapę i skutecznie zachęcała do eksploracji. Trafnie tez nawiązywała do swego pierwowzoru i korzystała z zasobów. Dodatkowy plus za prywatne wnętrza obu mafiozów, które idealnie wpisywały się w mój gust. uwielbiam Thiefowe skomplikowane i nawet nielogiczne rozplanowane miejsca... ale przytulne i ciekawe. Schodki, schodeczki, wąskie przejścia (tak, tutaj takie mi się podobają), pasaże i galerie. Wiele mebli i dywany, ciepłe kolory.
Przyznam szczerze, że nie do końca wczuwałem się w fabułę odcinka. Wiem, że była, jednakowoż być może autor trochę za bardzo oparł się na oryginalnych dialogach, aby wypełnić nią FMkę i w efekcie trochę to zlekceważyłem. Ale jestem gotów przyznać, że to też może być tylko moja wina.
Z drobnych błędów, to niezrozumiałe było dla mnie wstawienie do sklepu zbyt drogich przedmiotów, aby je kupić na expercie. Serio... misja nie stałaby się nagle banalna, gdyby sypnąć odrobiną groszy więcej. A tak to wyglądało głupio xD
Podsumowując, to satysfakcjonująca misja, bardzo dobrze wpisująca się w ideę konkursu. Miała swoje problemy, ale poza mrowiem przeciwników, reszta do przeżycia.
Ech... co by było, gdyby jakaś szalona grupa fanów przerobiła w ten sposób CAŁĄ grę?!
PODSUMOWANIE:
Ogólna ocena: 8+
Grywalność: 8
Audio: 7
Video: 9
Plusy: architektura, klimat, bardzo dobra reinterpretacja misji, mapa
Minusy: nadmiar wrogów, sam początek
Re: Nowa TG FM: Intertheft (New Dark 10 Year Anniversary Contest)
Remake "Gildii Złodziei" - moim zdaniem lepszy od oryginału, którego osobiście nie cierpię. Przez moment zastanawiałem się czy to nie jest misja na konkurs 1 Million Units Contest. Mamy tu do czynienia z bardzo ciasnymi korytarzykami, przeplatającymi się wzajemnie we wszystkich trzech wymiarach. Nic nie jest zbyteczne a wszelkie pomieszania uzasadnione. Bardzo przytulne i grzeszące przepychem posiadłości w których jednocześnie widać bogactwa panów podziemia a zarazem da się odczuć, że są one szczętnie ukrywane przed światem, wykorzystując jakieś opuszczone piwnice, grobowce.
Na minus ilość przeciwników na poziomie ekspert. Było ich po prostu za dużo, czasami 6 jednocześnie na jednym ekranie, co w połączeniu z ciasnymi korytarzami wymusza używanie quicksave'ów co 2 kroki.
Na minus ilość przeciwników na poziomie ekspert. Było ich po prostu za dużo, czasami 6 jednocześnie na jednym ekranie, co w połączeniu z ciasnymi korytarzami wymusza używanie quicksave'ów co 2 kroki.
- candlestick
- Bełkotliwiec
- Posty: 27
- Rejestracja: 25 maja 2011, 16:17
- Lokalizacja: Jaktorów
- Kontakt:
Re: Nowa TG FM: Intertheft (New Dark 10 Year Anniversary Contest)
Link jest już nieaktywny, plik przeniesiono do kosza dysku Google a autor dodał nową wersję:
SPIDI:
Dzięki, poprawione
SPIDI:
Dzięki, poprawione
Ostatnio zmieniony 18 listopada 2022, 21:10 przez SPIDIvonMARDER, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: aktualizacja linku
Powód: aktualizacja linku
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5169
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Nowa TG FM: Intertheft (New Dark 10 Year Anniversary Contest)
Małe sprostowanie do mojej recenzji: FMka zajęła pierwsze miejsce