Gloomwood

Zajrzyj tutaj, jeśli masz ochotę pogawędzić, poplotkować i wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji na tematy niemające wiele wspólnego z Thiefem.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3884
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Gloomwood

Post autor: eLPeeS »

Dajcie już spokój z tą spiną bo się komedia robi :)) Chceta to kupujta, nie chceta to nie kupujta. Nikt nikomu pistoletu do głowy nie przykłada, a gry to nie produkt pierwszej potrzeby. Fakty są takie. Gra nie jest crapem, obiektywnie zbiera dobre recenzje, apdejty i poprawki jakieś dają - nawet dzisiaj coś wyszło. Ja osobiście chce uszanować metodologię twórczą i wizję autorów na grę. Retro to takie fajne pojęcie bo każdy ma trochę inne. Mi osobiście nie przeszkadza takie... "twarde", a wręcz się podoba. Wspominałem już wcześniej, że jak gram to czuję np. klimat Kingpina, do którego mam duży sentyment. To bardzo subiektywne - zgoda. Nie uważam przy tym jednak, że można karać twórców za obranie takiej drogi. Tak jak oni sami napiasali - nie podoba się nie graj. Ja rozumiem jakby mechaniki gry były zjebane, gra ciągle crashowała, nie było żadnych updajtów i wiadomości od twórców. No ale tak nie jest, a to jak gra wygląda było WIDAĆ OD DAWNA. Coś czuję, że malkontentów boli najbardziej to że gra nie spełniła ich oczekiwań bycia nowym Thiefem. Tak Kurhhan i Raven to was ;) Cóż... takie jest życie. Nie zawsze dostajemy to na co czekaliśmy, a obrażanie się teraz na cały świat (czy w tym przypadku na twórców) to chyba trochę dziecinada - nie uważacie? Albo może to ja już stary jestem bo stawiam gejmplej nad grafikę (tak - bardzo dobrze się bawiłem w EA do tej pory).

PS
Ja normalny? Nie wiem czy się obrazić czy jak... XD
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1026
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Gloomwood

Post autor: raven4444 »

Zaratul pisze: 07 sierpnia 2023, 16:42 Ten facepalm masowy to chyba ludzie z wielu for\discordów\społeczności tak robią jak zobaczą co community Thiefa wypisuje.
Przeczytałem Twoją wypowiedź czy tam "wysrywy" i wrzuciłem śmieszny obrazek. Widzę podejście mocno stronnicze i cherry picking.
Jak Ci mój shitposting przeszkadza i psycha siada to trzymaj się z dala od internetu, serio.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 542
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Gloomwood

Post autor: Kurhhan »

Ja tam nigdy po Gloomwood nie oczekiwałem "nowego Thiefa". Po prostu najłatwiej porównać zawartość do aktualnie tworzonych FM-ów Thiefa (tak, twórcy mocno inspirują się starym Thiefem). I do tych najlepszych Gloomwood wypada słabo. A biorąc pod uwagę co oferuje na tle całego gatunku gier stealth to wesoło się robi. Oferuje takie 3/10 :) I tylko 3 lata minęły. No nic, zapominam o tym biedastealthcie (jak ty możesz olaboga, 2 osoby to robią, specjalna taryfa ulgowa przecież) i ogólnie grach wydawcy New Blood Interactive. Research (taaak, dobra rzecz) jasno wskazuje, że to bolidupy zrzeszające "specyficzną grupę odbiorców" której przykład roztrzęsionego rozumowania mamy tutaj, trochę wyżej.
Forgotten Tomb
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 898
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Gloomwood

Post autor: Zaratul »

raven4444 pisze: 07 sierpnia 2023, 21:39Jak Ci mój shitposting przeszkadza i psycha siada to trzymaj się z dala od internetu, serio.
"Comments are disabled for this review."
Komuś może "psycha siada" ale to chyba nie mojej osobie bo ja mogę przyjąć krytykę na klatę w przeciwieństwie do pewnych osób. :) No i:

"We always listen to player feedback to improve the game!

We do not suffer fools or tolerate insults here or on social media!

We hope you will one day enjoy the game!"

Kurhhan stał się sławny, co prawda nie o taką sławę mu chodziło ale ok!
Kurhhan pisze: 07 sierpnia 2023, 21:49 Ja tam nigdy po Gloomwood nie oczekiwałem "nowego Thiefa". Po prostu najłatwiej porównać zawartość do aktualnie tworzonych FM-ów Thiefa (tak, twórcy mocno inspirują się starym Thiefem).
Nie nie i...nie. Thief to jedna z inspiracji GW, tylko tyle i aż tyle. Nigdy nie było mocnej inspiracji typu kopiuj\wklej.
Kurhhan pisze: 07 sierpnia 2023, 21:49 biedastealthcie
Modlę się do boga(jakikolwiek on tam jest) żeby więcej gier miało taki stealth\immersyjne systemy jak Gloomwood. Ale Tobie nic się nie da dogodzić prawda? Musi to być jak fanmisja\Thief prawda?
Btw nie wchodź na discorda NB bo zawału jeszcze dostaniesz, tak ludzie czasami nie są mili dla siebie, naprawdę!
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1026
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Gloomwood

Post autor: raven4444 »

eLPeeS pisze: 07 sierpnia 2023, 20:59 Coś czuję, że malkontentów boli najbardziej to że gra nie spełniła ich oczekiwań bycia nowym Thiefem. Tak Kurhhan i Raven to was ;) Cóż... takie jest życie. Nie zawsze dostajemy to na co czekaliśmy, a obrażanie się teraz na cały świat (czy w tym przypadku na twórców) to chyba trochę dziecinada - nie uważacie? Albo może to ja już stary jestem bo stawiam gejmplej nad grafikę
Ja po prostu wyraziłem swoją opinię, która co niektórych zabolała. I dlatego tak rzadko bawię się w te wszystkie opinie i recenzje, bo zaraz znajdzie się grupa czy to fanbojów, czy po prostu jakichś płatków śniegu, których krytyka czegoś, co im się podoba jest traktowana jako osobista obraza/atak. Zaraz się pojawiają wycieczki osobiste, wyzwiska, wkładanie w usta słów, które nigdy nie padły, definiowanie kto co i kiedy powinien robić ze swoim życiem. A i nie zapomnijmy wymyślaniu różnych taryf ulgowych, bo ktoś coś tam kiedyś zrobił.

Tak więc przemyślcie kto tu jest malkontentem i uprawia dziecinadę. Czy ten, który wyraził swoją opinię, czy może raczej ten, który ma problem, że inny miał czelność się odezwać.
Zaratul pisze: 07 sierpnia 2023, 22:56 Komuś może "psycha siada" ale to chyba nie mojej osobie bo ja mogę przyjąć krytykę na klatę w przeciwieństwie do pewnych osób.
Ja tam średnio to widzę, najpierw olaboga grę obrażajo, to tylko śmieszny obrazek, aby przejść płynnie do olaboga śmieszny obrazek wrzucajo.
I oczywiście moja wina, bo mam wyłączone komentowanie recenzji na steam, co za straszna zbrodnia. I oczywiście płynne przejście do krucjaty przeciwko komuś. Jak chciałeś pokazać jakiś wyższy poziom to niestety nie pykło.

PS:
Specjalnie dla Ciebie otworzyłem możliwość komentowania recenzji ;*
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5206
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Gloomwood

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Prosiłbym o ograniczenie lekceważenia zamaskowanego ironią. Możemy się nie zgadzać, ale w moim (stronniczym) odbiorze zwykła wymiana opinii wspięła się już tutaj na parę stopni próby zdyskredytowania interlokutora. Nieśmiesznie i niepotrzebnie. Nie mam tutaj na myśli jednej osoby. Proponuję, aby dalszą wymianę argumentów ograniczyć do... argumentów, bez stwierdzeń nacechowanych emocjami. Nawet, jeśli wydają się być zwykłą internetową "zabawną" szyderą. To wciąż szydera.
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 898
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Gloomwood

Post autor: Zaratul »

Nie ma krucjaty i pokazywania wyższego poziomu(lol). Jest tylko co najwyżej zdziwienie połączone z lekkim rozśmieszeniem. Nic więcej. Żadnej złości nienawiści nie ma, spóźniłaś się z tym argumentem o kilkanaście lat. Btw ale komenty włącz w recce, przyjmij na klatę inne zdanie\hejt\krytykę\pochwały.

Ontopic:
Market District wyszedł, w końcu mamy kawałek miasta od czasu dema. Świetnie mi się grało poruszając się ulicami Miasta napuszczając na siebie dwie wrogie frakcje: huntsmanow i bat barbery. Te drugie to nowy przeciwnik w GW, piękno tego NPC jest to że teraz nie tylko Doktor umie w verticality ale też nasz ludzki nietoperz! Eksplorując pokoje które były nad sklepem z bronią zobaczyłem niedobudowaną ścianę którą chciałem wysadzić, po wysadzeniu beczki z prochem oczom moim ukazał się nasz skrzydlaty przyjaciel który wskoczył przez zamknięte okno.
Wyciągnął brzytwę idąc do mnie ale mój Burgess Folding Shotgun był po prostu szybszy i bardziej zabójczy. Dlatego uwielbiam tą grę pomimo tego że jeszcze długa droga przed nimi.
Gra nawet we wczesnym dostępie oferuje świetny i klimatyczny design poziomów. Dużo immersywnych systemów(inventory, ten pierścień na palcu, sprzedawca!).
Polecam przejść EA do końca(Raven, przecież nawet 30 min nie grałaś) i zobaczyć że ta gra z jak najbardziej zasłużoną etykietą immersive sima.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1026
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Gloomwood

Post autor: raven4444 »

Zaratul pisze: 07 sierpnia 2023, 23:26 Btw ale komenty włącz w recce, przyjmij na klatę inne zdanie\hejt\krytykę\pochwały.
Zdradzę wielką tajemnicę-nawet nie widziałem, że są wyłączone, ba nawet nie wiedziałem, że da się komentować czyjeś recenzji. Ale jak wspomniałem wyżej, odblokowałem więc możesz działać albo i swoją opinię udostępnić. Jak coś nie mam problemów z krytyką, w moim zawodzie dawanie i otrzymywanie konstruktywnej krytyki i opinii to norma.

A jako ciekawostkę dodam jedno — wszystkie zarzuty z moich jak @Kurhhan ust przewinęły się w tym wątku, wystarczy wrócić na 1 stronę. Więc tym bardziej jestem zaskoczony tym oto shitstormem.

W moim przypadku gra miała szanse zaskoczyć, ale tego nie zrobiła. Czy wrócę? Raczej tak, ale pewnie po zakończeniu EA, aby nie tracić czasu.
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3884
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Gloomwood

Post autor: eLPeeS »

Pomimo nieźle już rozwiniętego wątku dalej nie czaje czemu w waszych recenzjach porównujecie grę do Thiefa czy tam FMek. Inspiracja? Ok, ale to i tak inny produkt. I znowu się powtórzę - licentia poetica. Dawanie negatywów grze za "nieładne" zachowanie twórcy czy wydawcy też jest dla mnie dziwne. W końcu oceniam ich produkt, a nie ich relacje czy stosunek do mnie osobiście. Zwłaszcza, że był to chyba jednostkowy przypadek. Nie jest to bynajmniej oczekiwane czy akceptowane zachowanie, ale znowu - ja oceniam produkt, a nie wytwórcę. No nie osiągniemy zrozumienia chyba :-D Zwłaszcza, że gra mi się podoba. Nie jestem jakoś hurraoptymistycznie do niej nastwiony - niech świadczy o tym to, że ostatnio grałem dłużej zaraz po jej wypuszczeniu do EA - ale to ciekawa produkcja z potencjałem zwłaszcza w kategorii grywalności. Bo grafika jak pisałem ma dla mnie drugo albo i trzeciorzędne znaczenie. I żeby nie było to też widzę jej niektóre mankamenty, ale wasza argumentacja mnie po prostu nie przekonuje.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1026
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: Gloomwood

Post autor: raven4444 »

Wiesz gust jest jak dupa, każdy ma swój. Jednemu się podobają fiołki a innemu róże. I dajmy po prostu każdemu wyrazić swoje zdanie.
Dystrybutor trochę strzelił sobie w stopę, to popchnęło ludzi do krytyki, a to finalnie odpaliło wojującego fanboja w postaci @Zaratul.
I tak oto zamknęliśmy cykl gównoburzy forumowej.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 898
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Gloomwood

Post autor: Zaratul »

Wojujący fanboj? Ciekawe o kogo chodzi bo na pewno nie o moją osobę, nie widziałaś jeszcze wojowania jeśli twierdzisz że moje posty tym były.
No ale zgadzam się oczywiście że każdy ma prawo wyrazić swą opinię. Ale jednak tak jak LPS powiedział że dawanie negatywów bo coś ktoś powiedział czy też gra nie jest w 100% taka jak ja chcę to przesada.

No i gra nie jest jak fanmisje thiefa, to prawda ale gdzie wady? To dobrze że nie mamy gameplayu/movesetu thiefa tylko coś innego i własnego.

Reasumując miło że jest spokój po obu stronach i wyjaśnilismy sobie sprawy. Peace.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3884
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Gloomwood

Post autor: eLPeeS »

To miała być gówbourza? Raczej przelotny wiosenny opad. Shitstormy to bywały kiedyś na forum. Teraz Spidi wszystko zepsuł. Ehhh... a czułem się już prawie jak w sądzie na sprawie rozwodowej :-D

SPIDI:
Patrzcie kto tu przyszedł: Spidi, Pan maruda niszczyciel dobrej zabawy i uśmiechów łacherów xD
Ostatnio zmieniony 10 sierpnia 2023, 00:22 przez SPIDIvonMARDER, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Spidi marudzi xD
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 898
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Gloomwood

Post autor: Zaratul »

To była mżawka. :D Shitstormy to były na discordzie New Blood, zwłaszcza kiedy dostałem permabana za wyzwanie moderatora od czarnuchów, kurew i soy boyów. No i nie dawałem wtedy grom NB negatywów bo je uwielbiam, tak samo jak developerów. Widzicie Raven i Kurhhan, jestem tutaj bardzo miłym człowiekiem. :)

Co do GW, nadchodzący większy patch rozwinie market district i doda nową broń. Data premiery nieznana.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Marcin.B.Black
Paser
Posty: 188
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41

Re: Gloomwood

Post autor: Marcin.B.Black »

W grę nie grałem, ale jeżeli miasto z gry jest dośc ubogie w detale, to jednak samo podejście retro tego nie tłumaczy. Co innego przyjęta hmm estetyka artystyczna, a co innego dopracowanie, dbałość o szczegóły. Ciężko w sumie powiedzieć co tu miało miejsce, ale taka konstruktywna krytyka nie jest niczym złym. Moim zdaniem, Kurhan nic złego nie napisał, przynajmniej w tym elemencie.

Popatrzcie sobie na grę Ion Fury. Giera wyszła chyba w 2018 albo 2019 roku i hula na silniku Build (tak, tym od Duke Nukem, Blood i Shadow Warriora z okolic 97 roku). Widac, że gra wygląda jak z poprzedniej epoki, jednak twórcy wycisnęli z silnika maksa i poziomy (zwłaszcza miejskie) mają ogrom detali. Co innego styl retro, a co innego minimalizm/ascetym w podejściu do projektowania lokacji (?)
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".

https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 898
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Gloomwood

Post autor: Zaratul »

Marcin.B.Black pisze: 09 sierpnia 2023, 15:56 i miasto z gry jest dośc ubogie w detale
No z tym się absolutnie nie zgodzę, gra wygląda hmm nie wiem jak to określić: prosto ale jednocześnie jest wiele smaczków graficznych i detali jak się wpatrzysz. Gra cieniami i tekstury spełniają swoją rolę. Zresztą to trochę porównywanie jabłek z pomarańczami(Thief\GW), tam twórca FMki ma już doświadczenie\narzędzia i gotową grę. Dillon Rogers oprócz tego że robi grafikę to jeszcze projektuje systemy gameplayowe. Inna bajka i jednak porównanie tych 2 rzeczy i sama chęć żeby GW był w 100% jak Kurhan chce(czyli fanmisje) jest błędnym rozumowaniem.
No i widzę że Marcin nie grał, Raven nie grała nawet pół godziny a Kurhan nie miał 2 godzin afaik. Ocenianie immersive sima z wieloma mniejszymi i większymi systemami po takiej ilości czasu jest trochę bezsensowne. Przejdźcie grę do końca EA, sprawdźcie to na spokojnie i dajcie grze szansę.
Btw do Arx Fatalis podchodziłem 5 razy, dopiero za piątym razem klikło i pokochałem tą grę. Danie grze szansy popłaca.
Marcin.B.Black pisze: 09 sierpnia 2023, 15:56 poziomy (zwłaszcza miejskie) mają ogrom detali
Niby tak ale z Ion fury jest ten problem że na początku widzisz świetne detaliczne miasto w pierwszej misji a następnie przez większość gry masz szarobure pomieszczenia wewnątrz i oczywiście poziomy z kanałami. Nie twierdze że IF to zła gra, cholernie mi się podobała. Po prostu czekam na dodatek który mam nadzieję wprowadzi więcej różnorodności do etapów.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Marcin.B.Black
Paser
Posty: 188
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41

Re: Gloomwood

Post autor: Marcin.B.Black »

No ja od dłuższego czasu myślałem o Gloomwood, zwłaszcza,że u mnie sporo ostatnio gier z retro grafiką. Nie umiem krytykować gier i lubię dawać im szansę, chyba, że już mają coś rażąco odpychającego. Jeżeli detali jest sporo, miejscówki są klimatyczne to ok, mi to pasuje , zagram i będę mógł skonfrontować się z Waszymi opiniami oraz swoją własną :). Niemniej, dziwna była ta reakcja ze strony New Blood.
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".

https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 898
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Gloomwood

Post autor: Zaratul »

https://store.steampowered.com/news/app ... ?l=english

Update do Gloomwood dodający miejscówki do trade discrict i w końcu mamy Gloomwoodowy flashbomb. :) Za miesiąc duży patch dodający nową dzielnicę Underport.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 898
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Gloomwood

Post autor: Zaratul »



Teaser nowej dzielnicy która ma pojawić się na dniach. Z tego co wiem to Dillon Rogers dostał bodajże trzech devsów do pomocy, tak więc tempo prac powinno ruszyć do przodu!
Do tego rozpoczęły się prace nad immersive systemami takimi jak risercz organów\kończyn i opracowywanie różnych rzeczy z nich(strzykawki z serum).
Co do mnie to ja jestem cierpliwy, odpuszczę sobie granie we wczesny dostęp GW. Poczekam aż skończą ale za to będę śledzić rozwój gry.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 898
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Gloomwood

Post autor: Zaratul »

https://store.steampowered.com/news/app ... ?l=english

https://store.steampowered.com/news/app ... ?l=english

Był już Underport i Power House update dodający 2 bardzo duże lokacje. Na dniach ma zostać wydany The Hive dodający gniazdo naszych kochanych crowmenów, no i długo oczekiwany Harpoon gun. :). Oprócz tego tona mniejszych i większych immersive sim systemów:
https://www.youtube.com/@TafferKing451/videos

Kiedy premiera? IMO pewnie najwcześniej 2026. Jeszcze parę dystryktów do zrobienia. Do tego duże systemy takie jak research i sanity które są w dopiero we wczesnej fazie. Nie wspominając o tonie innych rzeczy i końcowym balance\QA pass przy reszcie lokacji.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3884
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: Gloomwood

Post autor: eLPeeS »

Ja sobie ostatnio odświeżyłem Glomwooda i muszę powiedzieć, że o ile pierwsza mapa im wyszła to już samo miasto uważam za znacznie gorszy etap. O ile w pierwszych lokacjach - fishery i obszar przed bramą miasta - było dużo możliwości przemieszczania się z punktu do punktu o tyle w mieście brakuje mi jakichś kanałów pod ulicami czy możliwości chodzenia po dachach. Za często stajemy przed w zasadzie jedną opcją dostania się w jakieś miejsce. Pojawiło się też sporo oskryptowanych zdarzeń jak np. podążający za nami demon w tawernie czy zeskakujące z dachu nietoperzogolibrody . O ile te drugie są tylko irytujące to ten pierwszy prawie mi zepsuł rozgrywkę bo ja wcześniej chyba zrobiłem coś czego twórcy nie przewidzieli i gwizdnąłem klucz demonowi bez zabierania shotguna i uciekłem do piwnicy zrobić save. 3 sekundy po tym jak zrobiłem save przylazł za mną demon. Tak więc miałem save które wczytuje i po 3 sekundach pojawia się miniboss, a nie miałem na niego żadnej broni (a przynajmniej wielkokalibrowej). Jakoś się udało ale myślałem że będę musiał grać od nowa bo jechałem na jednym save. No i te crowmeny pojawiające się też nagle z dupy w kanałach jak w jakimś zjebanym horrorze z kosza na gry w auchan. Poza tym dalej widać ewidentne zrzynki z Thiefa (tekstury drzwi hangarowych w mieście i nazwa spółki Shipping and Receiving Co.) czy Dishonored (mirror dimension = void), ale gameplay jest solidny. Styl graficzny bez zmian - no ale to dalej widać na screenach. Management ekwipunku, ubogość zasobów na wyższych poziomach - in plus. Błędów czy crashy nie uświadczyłem. System skradania się i cieni działa jak powinien. Ja dalej jestem ukontentowany choć generalnie grzebią się strasznie. Zobaczymy co dalej z tego będzie.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 898
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Gloomwood

Post autor: Zaratul »

Zgodzę się prawie do wszystkiego tylko chciałem dwie rzeczy omówić:

Pierwsza to tawerna z naszym kochanym kozłem. Twórcy to jak najbardziej przewidzieli, można zrobić full ghosting i mu to po prostu klucz wykraść z jego rogu albo też poszukać klucz w tawernie leżący luzem.
Druga rzecz to skrypty, nie przeszkadzają mi a nawet urozmaicają rozgrywkę. Nieprzewidziane zdarzenia do których musisz się dostosować. Podoba mi się to.
W sumie trzecia rzecz :P to "zrzynka" z Thiefa i Dishonored. No oczywiście że gra była tymi dwoma tytułami inspirowana. W końcu to "Thief with guns". :)
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
ODPOWIEDZ