Nowa TG FM: Rogues' Lair

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego!
0
Brak głosów
Czołówka swojej kategorii. Bardzo dobra!
0
Brak głosów
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu.
2
100%
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak.
0
Brak głosów
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie.
0
Brak głosów
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 2

Awatar użytkownika
FMBOT
Bełkotliwiec
Posty: 32
Rejestracja: 18 lutego 2024, 13:23
Lokalizacja: Internet
Płeć:
Kontakt:

Nowa TG FM: Rogues' Lair

Post autor: FMBOT »

Tytuł: Rogues' Lair
Typ: TG
Autor: Vegetables
Data wydania: 19-03-2024
Autor pisze: Tonight I'm going to pay Lord Rosewell and his vase collection a visit. Lord Rosewell has been bragging a bit too loudly about his purchase of an ornate jeweled vase. I've bribed a servant to leave a window open for me, so this should be quick and easy.
GPT-4 Turbo pisze: Dziś wieczorem zamierzam odwiedzić Lorda Rosewella i jego kolekcję wazonów. Lord Rosewell zbyt głośno chwalił się nabyciem zdobionego, inkrustowanego kamieniami wazonu. Przekupiłem jednego z służących, aby dla mnie otworzył okno, więc akcja powinna być szybka i łatwa.
POBIERZ
TTLG
Thief Guild

Executor: bb3980ac-9a2f-4741-92d8-b9ebbe3a7fa9
Pytania? Problemy? Uderz do autora
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2426
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Nowa TG FM: Rogues' Lair

Post autor: Hadrian »

Na Thief Guild zachwyty, a ja mieszane uczucia. Jest to swoisty remake Thieves' Guild z oryginalnego TG - tylko kanały zostały zamienione na podziemne miasto, które przypomniało mi bardzo podobną FMkę Whispers Below the Cobblestone, która również budziła moje mieszane uczucia z niemal tych samych powodów. Początkowa sekcja misji jest śmiesznie krótka - trzy ulice, dwupokojowa restauracja i jedna sala kasyna pod nią. Potem wskakujemy do studni i mamy tytułowe Rogue's Lair, podziemne miasta i jakby mauzoleum, które na pierwszy rzut oka jest świetnie wykonane i zapiera dech w piersiach, ale po czasie zaczyna nudzić. Puste pokoje, praktycznie żadnych tekstów (część chyba ściągnięta z oryginalnego Thieves' Guild), a więc i fabuły - wyjaśnienia gdzie się znajdujemy, jak Donal i Reuben założyli w tym miejscu gildię. Poza tym żadnych trudności w skradaniu, pałowaniu strażników i przechodzeniu między lokacjami z powodu mnóstwa dróg i przejść, ale raczej takich bardzo oczywistych i łatwo dostępnych. Potencjał był wielki, klimacik był obecny, ale szybko wyparowuje pod wpływem znużenia.

Także nie wiem skąd zachwyty wśród komentarzy na Thief Guild - czyżby wśród odbiorców FMek zaczął panować swoisty kult prostoty, nawet tej przesadnej? Co innego wykonać dobrą i angażująca misję, co innego - misję co najwyżej poprawną. O wiele bardziej podobała mi się misja Down in the Old Vault tego autora. Rogue's Lair to niedorobiony krok w tył.

Na obronę FMki i samokrytycznie powiem, że w misji ponoć jest tajemna lokacja (a ja nie zebrałem aż 1200 z 4000 łupu). Nie chciało mi się jej poszukiwać.
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 901
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Nowa TG FM: Rogues' Lair

Post autor: Zaratul »

@Hadrian
Zachęciłeś mnie do tej FMki, im jestem starszy tym staję się większym purystą. Zagram w tą FMkę niedługo, oczywiście tak jak autor fanmisji przykazał: z wyłączonym filtrowaniem tekstur. 8-)
ODPOWIEDZ