Nowa TG FM: Mysteries of Tolham

Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
ODPOWIEDZ

Jak oceniasz misję?

Granie w tę misję jest bliskie doświadczeniu mistycznemu! Coś niesamowitego!
0
Brak głosów
Czołówka swojej kategorii. Bardzo dobra!
1
50%
Misja dosyć dobra, ale nie wszystkim może przypaść do gustu.
1
50%
Misja przyzwoita, ale niczym nie zaskakuje. Przeciętniak.
0
Brak głosów
Na bezrybiu ryba rak. Możecie w to zagrać, jeśli się naprawdę bardzo nudzicie.
0
Brak głosów
Szkoda czasu na ściąganie takich śmieci. Trzymajcie się od tej misji z daleka!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 2

Awatar użytkownika
FMBOT
Bełkotliwiec
Posty: 27
Rejestracja: 18 lutego 2024, 13:23
Lokalizacja: Internet
Płeć:
Kontakt:

Nowa TG FM: Mysteries of Tolham

Post autor: FMBOT »

Tytuł: Mysteries of Tolham
Typ: TG
Autor: Lord Taffer
Data wydania: 26-05-2024
Autor pisze: The main reason for your presence in Tolham tonight is to locate and steal the power stones. There are three of them: Sintabaz's Red, Voidman's Amber, and Tharmaz's Azure. Further study of historical tomes led me to the conclusion that the stones are most likely located in Tolham, as the city of Tolham was mentioned in the last reference to them. Each one of them is a priceless artefact, and even just one of the stones would make your purse heavy enough to keep you away from thieving for a long time. Find as many as you can and bring them to me.Tolham is a blend of towering buildings, intricate machinery, and much older structures of possibly antique origin. In certain places, one can almost feel the old magics rippling through the air. In fact, magic is what I want you to look for. Close to the city centre, there is a tower inhabited by a mage. You might try to gather some information about the stones from there. He might even posses one.The Private Museum could be a lucrative target for a thief of your skill. Curator Dromius owns a valuable sceptre, and there are likely many other trinkets lying around. I've also heard a rumour that Curator Dromius might have connections to a shady figure called Sir Darklon. I have reason to believe these two have some special items stashed away, such as Zorgan's Bracelet and Artefact of Seasons. Especially the latter is very valuable.Finally, when you're done with your objectives, head southwest. There's a small, relatively unknown gate that leads out of Tolham. At night, there's no access to this gate, but I know you can reach it through a shaft. It doesn't get darker than it is in Tolham this time of year, so time to head out.
GPT-4o pisze: Głównym celem twojej obecności w Tolham jest odnalezienie i kradzież kamieni mocy: Czerwonego Sintabaza, Bursztynu Voidmana i Azuru Tharmaz. Badania historycznych ksiąg wskazują, że kamienie te mogą znajdować się właśnie w Tolham, które było ostatnim miejscem wspominanym w kontekście tych artefaktów. Każdy z nich jest bezcenny i nawet jeden z kamieni mógłby zapewnić ci dostatnie życie na długi czas. Znajdź tyle kamieni, ile zdołasz, i przynieś je do mnie. Tolham to miasto pełne wysokich budynków, skomplikowanej maszynerii oraz starszych zabytków o antycznym pochodzeniu, w których można wyczuć starą magię. Szczególnie poszukaj magii w wieży blisko centrum miasta, gdzie mieszka mag. Może on posiadać informacje o kamieniach, a nawet jeden z nich.

Prywatne Muzeum może być również lukratywnym celem dla złodzieja twojego kalibru. Kurator Dromius posiada cenny berło, a w muzeum z pewnością znajduje się wiele innych wartościowych przedmiotów. Słyszałem plotki, że Kurator Dromius ma powiązania z podejrzaną postacią zwaną Sir Darklonem. Wierzę, że mogą mieć schowane specjalne przedmioty, takie jak Bransoleta Zorgana czy Artefakt Pór Roku, zwłaszcza ten ostatni jest bardzo cenny.

Kiedy zakończysz swoje zadania, udaj się na południowy zachód. Znajduje się tam mało znana brama prowadząca poza Tolham. W nocy brama jest zamknięta, ale wiem, że możesz dostać się do niej przez szyb. Teraz jest najciemniej w Tollham, więc czas ruszać.
POBIERZ
TTLG
Thief Guild

Run ID: de2b4b5e-a25e-4eb7-aac5-bbb10ea765c1
Pytania? Problemy? Uderz do autora
darkonia
Mechanista
Posty: 428
Rejestracja: 04 lipca 2011, 20:57

Re: Nowa TG FM: Mysteries of Tolham

Post autor: darkonia »

Bardzo mocny kandydat w konkursie.
Mapa to jeden wielki labirynt w trzech wymiarach. Poruszanie się w większości dopracowane, ciężko gdziekolwiek utknąć lub zderzyć się z niewidzialnym obiektem. Przy przeskakiwaniu z gzymsów i parapetów można zebrać odrobinę łupów. Ja oczywiście nie byłam na tyle ambitna, żeby zdobywać 100%, ale zebranie odpowiedniej ilości na najwyższym poziomie trudności nie sprawiło mi kłopotu.
Główne cele są w pewien sposób oznaczone na mapie, kamienie same wpadają w ręce przy zwiedzaniu kolejnych miejsc, istotną podpowiedzią są teksty w grze oraz odgłos łańcuchów strażników. Przeciwnicy rozsądnie rozmieszczeni, nie za dużo, nie za mało, czasem przydaje się bomba błyskowa. Autor wykorzystał chyba każdy możliwy typ wroga występujący w oryginalnej grze, ale jednocześnie zabawił się teksturami postaci.
W całym tym magicznym Tolham zabrakło mi jedynie jakichś specjalnych mocy czarodziejskich kamieni, chociaż wtedy mapa musiałaby być jeszcze większa, a przez to mogłaby stać się zbyt męcząca.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5206
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Nowa TG FM: Mysteries of Tolham

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Zacząłem w to grać i choć FMka dość zachęcająca od pierwszych chwil, to jednak nie widzę związku z Thiefem 3.
Obrazek
ODPOWIEDZ