Wpadnij tutaj, jeśli chcesz zapoznać się z istotnymi wiadomościami, podyskutować o najnowszych doniesieniach ze świata Thiefa oraz opatrzyć zjadliwym lub miłym komentarzem poszczególne informacje.
Tytuł: Volta III: Gemcutter
Typ: TDM
Autor: Kingsal
Data wydania: 16-10-2024
Autor pisze:
This is a medium size, dense city / boat mission that continues the Volta storyline. It's an evolving campaign - some story details in here might not line up with Volta 1 and 2.
GPT-4o pisze:
Jest to średniej wielkości, gęste miasto / misja na łodzi, która kontynuuje fabułę Volty. To kampania ewoluująca - niektóre szczegóły mogą nie zgadzać się z Volta 1 i 2.
Całkiem fajny klimat, choć całość bardziej kameralna i nierówna graficznie względem poprzednich części (świetne intro, fajna część zewnętrzna, za to niektóre wnętrza przypominają bardziej T2 niż TDM). Szkoda, że możliwość kupna przebrania została oddelegowana do sklepu po briefingu, bo w ogóle nie wiedziałem że jest :D Jakby to był sklep w grze, to co innego.
Niezbyt pamiętam poprzednie części, ale wiem, że druga mi się bardzo podobała. Ta już niekoniecznie. Chyba w systemie mi wyskoczył jakiś błąd, bo intro miałam bez dźwięku, chociaż zrozumiałam, co miało zostać opowiedziane. Dobra misja, na pewno odpowiadał mi zbalansowany poziom trudności, gdzie nie muszę latać po całej mapie, żeby znaleźć ostatnie 10 łupów do ukończenia misji. Większość nadmiarowych skarbów w formie sekretów rozsianych po mapie, oczywiście już dawno przestałam być ambitna, żeby wszystkie je wyszukiwać. Nie mam pojęcia, do czego miały służyć jabłka, za to spodobała mi się nazwa: kokanuty :D. Na wysoką ocenę wpłynęło najbardziej zaimplementowanie nietypowych mechanik, szczególnie konkurs w strzelaniu z łuku do pojawiających się tarcz. Poza tym autor nie wymuszał ghostowania i można było prawie wszystkich pałować, aby później spokojnie zwiedzać.