W początkowej sekwencji OCOD na ekranie komputera (już podczas rozgrywki) pojawia się kilka razy tekst.
Jak uzyskać taki efekt? 8)
DROMEDKA: tekst na ekranie.
Moderator: peter_spy
Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.
Ja właśnie się Ciebie o to pytałem już kilkakrotnie, jak zrobić tak, jak zrobiłeś w OCOD, żeby jakby Garrett zaczynał śnić i żeby mu się przyśniła ta lokacja którą zrobiłem i żeby się wyświetlał tekst. I naprawdę się nie obrażę jak mi wreszcie odpowiesz
Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.
konwersacja w której jakiś osobnik frobuje plaque
PS Szczegóły w nadchodzącym tutorialu
PS Szczegóły w nadchodzącym tutorialu
Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.
Żeby stowrzyć tekst na ekranie trzeba mieć dwóch aktorów i coś na czym da się pisać. Aktorami są:
-Bound trigher (nazwijmy go intro_trig) oraz zwykły marker (nazwijmy go 1stACT), a coś na czym da się pisać to zwykła plakietka, czymś czymś są podpisane wazy w muzeach
Okej mamy aktorów to do roboty:
Dajemy linka od intro_trig do 1stACT z flavorem ControlDevice. Zamiemy się teraz drugim aktorem - 1stACT. Jemu trzeba nadać właściwości:
- add==>AI==>conversation==>conversation
-add--->s-->scripts i w pierwszym polu wpisujemy TrapConverse
No to aktorów mamy za sobą teraz tekst. Wypada teraz połączyć ten tekst ktory juz mamy z:
FrogBeast. Nazywamy sobie jakoś ładnie ten objekt np: żabka
Teraz tworzymy ten tekst. Czyli dodajemy plakietkę:
np:FloorPlague
No i oczywiście we właściwościach FloorPlague podajemy miejsce gdzie jest tekst, ale to już oczywiste
Łączymy teraz żabkę z 1stACT przez AiConversationActor.
Dobrze
-Bound trigher (nazwijmy go intro_trig) oraz zwykły marker (nazwijmy go 1stACT), a coś na czym da się pisać to zwykła plakietka, czymś czymś są podpisane wazy w muzeach
Okej mamy aktorów to do roboty:
Dajemy linka od intro_trig do 1stACT z flavorem ControlDevice. Zamiemy się teraz drugim aktorem - 1stACT. Jemu trzeba nadać właściwości:
- add==>AI==>conversation==>conversation
-add--->s-->scripts i w pierwszym polu wpisujemy TrapConverse
No to aktorów mamy za sobą teraz tekst. Wypada teraz połączyć ten tekst ktory juz mamy z:
FrogBeast. Nazywamy sobie jakoś ładnie ten objekt np: żabka
Teraz tworzymy ten tekst. Czyli dodajemy plakietkę:
np:FloorPlague
No i oczywiście we właściwościach FloorPlague podajemy miejsce gdzie jest tekst, ale to już oczywiste
Łączymy teraz żabkę z 1stACT przez AiConversationActor.
Dobrze
Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.
Hehe Timon chyba o tym samym napisałem co chciałeś napisać w nadchodzącym tutorialu :D
Re: DROMEDKA: tekst na ekranie.
No to jak dobra ta odpowiedź czy nie??